Gå til innhold

The Walking Dead


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første sesong er godt balansert mellom drama, action og skrekk. Sesong to har foreløpig vært alt for mye drama, håper det tar seg opp etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Not my cup of tea. Skifta kanal da den første reiste seg og begynte å bevege seg mot de.

Zombier har en tendens til å gjøre det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den kommet ut for å laste ned? :o HAHA følger ikke med jeg da vettu :sjenert:

Kommet ut to episoder.. Den tredje kommer ut imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett episode 1 tre ganger, men må bytte kanal hver gang det kommer til den stakkars hesten i byen.. Hjelper ikke at den ligner på min hest heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se de to første episodene for en stund siden, men måtte gi meg før jeg var halvveis :roll: Det ble aaaltfor skummelt :haar:

Samme her, jeg holdt på å svime av under første episode... men det var like etter Utøya, mulig jeg var litt mer sensitiv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg som klarer å se på denne serien fordi den er mye mildere enn typiske zombiefilmer. :gjeiper:

Eneste zombiefilmen jeg klarer er Shaun of the dead liksom, og denne serien går helt ypperlig siden den ikke er lagt opp til å skremme på samme måte som på film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske pysete av meg, men zombier synes jeg er lite skumle. De er bare ganske ekle, og litt komiske :fnise: Men elsker dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne serien :) Lurer på når vi får vite hva som skjedde med han duden som ble etterlatt på taket! Det var jo i begynnelsen av sesong en, begynner og bli litt teit når de aldri viser hva som skjedde med han..

Fikk så vondt inni meg da jeg så slutten av ep3 i sesong 2. Han var jo så søt og snill, stakkars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi lov til å diskutere det som skjer i serien her, altså i episoder i sesong 2 som kommer ut fortløpende - eller blir det regnet som spoiling? Gleder meg veldig til neste episode!!!! :-D

Tipper de "sparer" han som ble etterlatt på taket litt til, men han har jo allerede blitt nevnt noen ganger i de(n) siste episoden(e), så det varer nok ikke så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...