Gå til innhold

The Walking Dead


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett noen teasere for denne serien på tvnorge, og må si det har pirret nysgjerrigheten min. Skal visst starte på søndag. Noen som har sett den? Er den bra?

Endret av Ms. Raggsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder på med sesong 2, jeg synes denne serien er veldig bra! Definitivt noe man bør ta en titt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 1 er veldig bra. Sesong 2 er så som så, ikke fullstendig overbevist. Anbefaler å lese tegneserien først uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 1 er veldig bra. Sesong 2 er så som så, ikke fullstendig overbevist. Anbefaler å lese tegneserien først uansett :)

Mens jeg syns sesong 2 virker bedre enn sesong 1 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jo denne serien jeg skulle sjekke ut jo. Passer fint at den begynner på tv nå da :D

Men det er sesong to som begynner på tv nå til helga da. :) Så om du ikke har sett sesong 1 anbefaler jeg å se den først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, nå ble jeg usikkert. :klo: Første sensong gikk da på norsk tv forrige sesong, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første sesong har ikke gått på norsk tv, nei.

Jeg elsker denne serien! Synes den er så bra at jeg gleder meg skikkelig til søndag så jeg kan se den på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempespennende serie, første episode i sesong 2 var dritbra, mens 2 episode var litt kjedelig. Men endelig er det en serie som er perfekt for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candide

Jeg begynte å se de to første episodene for en stund siden, men måtte gi meg før jeg var halvveis :roll: Det ble aaaltfor skummelt :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første sesong gikk på Fox Crime, jeg har Riks Tv med den kanalen. Nå har sesong 2 begynt der, de sender samtidig som USA. Sesong 1 begynner på Tv Norge. Jeg digger denne serien, mye bedre enn de vanlige zombiefilmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ikke er noe særlig. Tegneserier er kjempegod, og føler serien ødelegger tegneserien..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske underholdende serie, er på sesong 2 nå. Men jeg er ikke overbegeistra for kjærlighetsdramaet, synes det er platt og ganske uinteressant. Vil ha enda mer skrekk og spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Jeg HATER den, sambo ELSKER den.

Hvis du liker zombie opplegg og splatt og platte storyboards er den SUPER :tommelsmil:

Hvis ikke er det bare å styre unna.

Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...