Gå til innhold

Kjæresten min..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle her er enige og jeg er intet unntak.

Du fortjener da vitterlig en som respekterer deg, for det første.

FRA

HAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva sier venninnene dine til dette da? er de med på det? eller er de venninner og støtter deg i at han der bør helst være for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange svar her, takk! Føler jeg må bygge meg opp her, derfor jeg skriver her.

Til deg som spurte hvordan mine venninner reagerer - de blir forelsket i ham! Og bruker meg som en anledning til å snakke om ham eller få treffe ham.

Jeg har forsøkt å betro meg til ei venninne om at forholdet hangler. At jeg behøver støtte og oppmuntring i tiden som kommer. Nå har han lagt seg etter henne også!

Jeg spurte henne om ikke jeg og hun kunne reise på ferie, da jeg føler jeg har behov for å komme meg litt bort. Hvorpå hun lurer på om ikke HAN også kan få være med. :-O

Føler meg helt lost, og føler jeg må begynne helt på nytt her :( Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han oppfører seg sånn eier han ikke respekt for deg.

Hvis du vil ha en som viser respekt for deg må du begynne med å ha respekt for deg selv.

vis at du har det - SEND HAM TIL HELVETE PÅ HUET OG RÆVVA UT !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du gå litt dypere i dette uten å bli for personlig? forklare litt mer hva han gjør når han gjør disse tingene, hvordan er mot deg? kan være noe annet her enn man leser av de første innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du gå litt dypere i dette uten å bli for personlig? forklare litt mer hva han gjør når han gjør disse tingene, hvordan er mot deg? kan være noe annet her enn man leser av de første innleggene.

Hva tenker du at jeg skal utdype, hvordan han går fram? Hva tenker du at dette kan være eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal dumpe han ! Du fortjener bedre - Ingen kjæreste som virkelig bryr seg og er glad i i deg gjør dette - er uakseptabelt - og disse venninnene dine ... Om de lar kjæresten din ødelegge deres forhold så er de ikke verdt det . en venninne er der i tynt og tykt og er der og støtter deg . Gjør de det ? Forteller de deg at kjæresten din prøver seg ? Og igjen er ikke så lett å bli forelsket ? Har han hatt forhold bak din rygg med dine venninner ?? Og har du i det hele tatt snakket med han om dette ?? Syns du skal gå fra han er uakseptabelt - og din svigersøster ? Der går varsellampene mine også det er drøyt han søker tydeligvis noe annet . Uff ikke gøy dette men du må ta tak i situasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...