annaB Skrevet 29. oktober 2011 #21 Skrevet 29. oktober 2011 Nowo Steel anbefales! Har også 25 års garanti mot vridning av bunnen. Avtagbart skaft er praktisk hvis du skal sette den i ovnen. Nowo steel har ikke avtagbart skaft, men det har derimot nowo/woll aluminiumspanner ;)så det er antagelig en slik en du har
Grønt blad Skrevet 5. november 2011 #22 Skrevet 5. november 2011 Jeg var på utkikk etter en panne som TÅLTE VARME og valget falt på Høyang Polaris Matador. Da hadde jeg lest på alle panner jeg fant rundt omkring her jeg bor og denne var den eneste som tålte høy varme. I alle panner utenom jernpanner må en IKKE bruke skarpe gjenstander. Det er kun JERNPANNER som egner seg til å svi av biffer. Ingen andre "moderne" panner tåler så sterk varme. Det at panner kan bli bulkete, kommer av at de blir vasket før de er kalde. Det er absolutt det værste en kan gjøre, å vaske panna før den er kald. Hvis jeg skal steke noe etter hverandre og må ha ren panne til neste steking, heller jeg varmt vann i panna mens den står på plata og lar den koke opp. http://www.hoyangpolaris.no/web/hoyangpolariswww.nsf/no/kok_&_stek_matador Hva betalte du for Matador-stekepannen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå