Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Vi er bedt i bryllup, og dette er ikke nære venner av meg... Det jeg har hørt (uten å vite det 100%) er at han stadig vekk er utro med andre jenter, men at hans fremtidige kone ikke vet noe om dette. De har vært sammen i mange år, så det er på mange måter naturlig at de gifter seg. Men jeg synes det er grusomt å vite at hun kanskje gifter seg med en som er utro, og det uten at hun vet det... Hadde det vært nærere venner hadde jeg sagt i fra, men er det noe jeg kan gjøre? Hva hadde dere gjort i denne situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg ville ikke sagt noe, men kanskje takket nei til bryllupet. Kommer ann på hvor sikker du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har samme problem. Innen for vennegjengen vår er det ett parr som skal gifte seg til sommeren. De er ikke veldig gode venner av meg, men heller perifere. Men, sist gang klina han med en venninne av meg......jeg kan så klart ikke si noe, men vet ikke om jeg vil invitere dem til vårt bryllup, eller gå i deres. Jeg har jo egentlig ikke noe med dem og deres forhold og gjøre, men får likvell vondt av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg ville ikke sagt noe, men kanskje takket nei til bryllupet. Kommer ann på hvor sikker du er. Helt enig m Poirot her! Du skal ikke se bort fra at hun vet om hva som skjer og lukker øynene for det...hvis det er noe som har pågått i flere år!!! Uansett er det ikke din el noen andre enn de to sin sak, særlig siden du ikke er sikker, men tror kanskje ikke det blir helt riktig å delta i bryllupet siden du tar deg såpass nær av det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Dette er et vanskelig dilemma og neimen om jeg har noen gode råd, men jeg tror nok jeg ville lat vær å gå i bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #6 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg synes iallfall dette er veldig vanskelig, men så lenge jeg ikke kjenner dem så godt er det ikke så lett å si i fra heller. De gifter seg utenland, og p.g.a. kort svarfrist har vi ingen mulighet eller råd til å delta i bryllupet, men det er kanskje like greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. desember 2003 #7 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg synes iallfall dette er veldig vanskelig, men så lenge jeg ikke kjenner dem så godt er det ikke så lett å si i fra heller. De gifter seg utenland, og p.g.a. kort svarfrist har vi ingen mulighet eller råd til å delta i bryllupet, men det er kanskje like greit? Det høres jo perfekt ut, synes jeg! Da kan dere jo virkelig takke nei uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulogget Skrevet 9. desember 2003 #8 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg hadde det samme dillemaet,bare omvendt for en stund tilbake. Venninnen min giftet seg med sin samboer over tre år, selv om hun er og har vært utro hele tiden. Vi hadde kvaler om vi skulle gå i bryllupet eller ikke, men valgte å stille, for brudgommens skyld. De giftet seg i juli og for 3 uker siden sprakk bomben; hun ble fersket av mannen sin! Nå hadde mannen hennes fått høre at dette skjedde av diverse personer FØR bryllupet, men valgte å tro på sin kommende kone når hun bortforklarte det han hadde hørt, men nå ble hun fersket så det holdt. Resultat: hun er sparket ut, de skal separeres, blekket på takkekortene er knapt tørket og ingen vet hva eller hvordan de skal reagere.... Vanskelig situasjon. Våre hjerter blør for brudgommen, og noen av oss angrer på at vi kom i bryllupet og var tilstede på noe som var så feil i utgangspunktet. det er mye vi kunne ha sagt eller gjort på forhånd, men det er lett å være etterpåklok. Vanskelig valg når man vet for mye om en person, mitt beste råd r derfor: kjenn godt etter hva som er riktig for dere, og handle deretter! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. desember 2003 #9 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har samme problem. Innen for vennegjengen vår er det ett parr som skal gifte seg til sommeren. De er ikke veldig gode venner av meg' date=' men heller perifere. Men, sist gang klina han med en venninne av meg......jeg kan så klart ikke si noe, men vet ikke om jeg vil invitere dem til vårt bryllup, eller gå i deres. Jeg har jo egentlig ikke noe med dem og deres forhold og gjøre, men får likvell vondt av henne.[/quote'] For alt du vet synes de det er greit å kline med andre på fest, og han har ikke gjort noe galt i det hele tatt. Dersom dette er alt du vet synes jeg du overreagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 9. desember 2003 #10 Del Skrevet 9. desember 2003 Syns du det Ragnhild?Jeg syns ikke jeg overreagerer. Er man forlovet og skal gifte seg, kliner man ikke med andre. Skal love deg att hans forlovede ikke vet noe om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. desember 2003 #11 Del Skrevet 9. desember 2003 Syns du det Ragnhild?Jeg syns ikke jeg overreagerer. Er man forlovet og skal gifte seg' date=' kliner man ikke med andre. Skal love deg att hans forlovede ikke vet noe om dette.[/quote'] Om jeg synes det er greit at min mann kliner med andre, og han synes det er greit å jeg kliner med andre, skal du dømme oss da? I hvert parforhold blir man enige om hva som er greit og hva som ikke er det. Det begge er enige om er greit har ingenting med utroskap å gjøre. Det finnes de som har sex med andre uten at det er utroskap, fordi begge er enige om at det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 9. desember 2003 #12 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er jeg enig i Ragnhild, men i dette tilfelle vet jeg att han skjulte dette for sin forlovede og da blir saken en annen. Syns faktisk man burde få sjansen til å få vite hva slags menneske man skal binde seg til for resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. desember 2003 #13 Del Skrevet 9. desember 2003 Enig i at det ikke er en spesielt sympatisk ting å gjøre av han. Mener likevel det skal langt alvorligere hendelser til før utenforstående skal begynne å blande seg inn i et forhold. Man kan fort gjøre mere galt enn man gjør rett. Men nå skal vi kanskje slutte å spore av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå