Gå til innhold

Norske jenter og utenlandske gutter

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Dette er noe jeg alltid har lurt på ..

det var en utenlandsk kjekk ung mann som jobbet i en pizza butikk og på julebordet ble en av servitørene han jobbet med veldi interessert plutselig .. og da hun ville ha mer enn dansing med han takket han høflig nei .. men hva fikk han til svar? "HVA! sier du nei til mg?" og etter at hun hadde sagt hvor kjekk han var kom hu me "HVA! DU kaller meg søt (bare)?" også hadde han skaffa henne en taxi og fått henne hjem ..

flere slike hendelser har skjedd og ofte hører jeg fra utenlandske gutter at norske jenter ser ned på dem? i den forstand at de tror de er bedre?

er det virkelig sånn? ser norske jenter ned på utenlandske gutter? tar dere det for gitt at de allti ska fly etter dere og gå ned på kne?

Mulig denne dama så ned på alle menn eller trodde hun var eksepsjonelt uimotståelig og ikke tåler å bli avvist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig denne dama så ned på alle menn eller trodde hun var eksepsjonelt uimotståelig og ikke tåler å bli avvist.

mulig mulig.. mener ikke å lage styr ut av noe, vet ikke om dette er noe tabu ikke alle ønsker å si sin mening om, men det er en måte å vite litt mer om enkelte

Gjest BettyBoop28
Skrevet

mulig mulig.. mener ikke å lage styr ut av noe, vet ikke om dette er noe tabu ikke alle ønsker å si sin mening om, men det er en måte å vite litt mer om enkelte

jeg ser iallefall ikke ned på de.

Skrevet

Jeg tror mange kvinner ser ned på menn generelt som ikke når opp til hennes kravspec. Dette er ikke bare forbeholdt utlendinger, nei.

Gjest Herr Drue
Skrevet

Jeg tror mange kvinner ser ned på menn generelt som ikke når opp til hennes kravspec. Dette er ikke bare forbeholdt utlendinger, nei.

Word.

Irriterer meg at sjekking hele tiden gjøres på damers premisser.

Skrevet (endret)

.

Endret av Månestråle**
Skrevet

Word.

Irriterer meg at sjekking hele tiden gjøres på damers premisser.

Sjekking gjøres ikke utelukkende på kvinners premisser. Når kvinner har flere valg enn dere, skyldes det at menn generelt sett ikke er selektive. Mao, dere kan skylde på dere selv :)

Skrevet

Tror mange menn ser ned på kvinner fordi vi ikke møter utseendekravet dems, også.

Nei, det kan jo ikke stemme. Vi er jo ikke selektive i følge deg.

Gjest Herr Drue
Skrevet

Sjekking gjøres ikke utelukkende på kvinners premisser. Når kvinner har flere valg enn dere, skyldes det at menn generelt sett ikke er selektive. Mao, dere kan skylde på dere selv :)

Ikke uenig i at det er menn sin feil. Det forandrer dog ikke at sjekking, i de fleste settinger, skjer på kvinners premisser. Du sier først at du er uenig, så er du enig. Hva blir det til egentlig?

Skrevet

Menn vil jo ligge med oss uansett om vi møter kravene de har til utseendet.

Skrevet

så godhjertet du er da, good for you ^^

Er jeg ikke? Jeg spør jo hvorfor man skal se ned på dem. Vil du at man skal se ned på dem ? :)

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og innegg skrevet med sms-språk.

Kråkesaks.

Skrevet

Menn vil jo ligge med oss uansett om vi møter kravene de har til utseendet.

Herlig generalisering.

Skrevet

Er jeg ikke? Jeg spør jo hvorfor man skal se ned på dem. Vil du at man skal se ned på dem ? :)

Nei kjære deg, vi trenger tvert imot flere som deg (=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...