Gå til innhold

når gutter kun vil en ting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags tøy pleier du å bruke? Hvis du f.eks. bruker trang kort kjole og utringning og i tillegg ser ut som du beskriver tror jeg det er vanskelig å finne menn som vil se på deg som et "koneemne".

Jeg kler meg bare vanlig, skjørt og topp/tunika! Går aldri med utringing, men ser jo fortsatt at puppene mine er veldig store da. Har bare vanlig med sminke! Jeg tror ikke jeg ser ut som en bimbo! Får høre jeg ligner Natalie Portman, hun er jo ikke så bimbo-aktig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet ditt er nok mest sannsynlig ganske enkelt at folkene du prøver deg på (eller prøver seg på deg) er et par hakk over deg på skalaen.

Har du forsøkt å prøve deg på en fyr med middels utseende? Jeg kan banne på at om du prøver deg på en helt middels fyr som ikke oser av selvtillitt etc, vil han gi deg en sjanse på mer enn sex av den enkle grunn at han ikke stadig har damer på gang. Jeg vet dette, fordi jeg er slik selv: Jeg gir omtrent ALLE jenter en skikkelig sjanse selv om jeg ikke umiddelbart er kjempeinteressert - fordi det er så sjelden jeg treffer jenter.

Og ja, skjul puppene. Jo mer sexy en kvinne ser ut/er kledd, jo mindre tenker jeg på noe annet enn sex. Om jeg var jente og ikke ute etter sex ville jeg definitivt brukt klær som skjulte både pupper og rumpe så godt som mulig uten å se slask ut. Du får da umiddelbart sortert bort minst halvparten av mennene som kun er ute etter sex.

Skrevet (endret)

Jeg tror det er noe ved personligheten din, klestilen din eller deg generelt som får menn til å tenke at du er dårlig kjærestemateriale, eller ei de ikke tar seriøst eller vil satse på.

Endret av Liquorice
Gjest Katten.
Skrevet

For min del handler det om personligheten for at jeg skal ville bli kjæreste med noen. Ei som er pen men uten "min type" personlighet, duger godt til sex.

Skrevet

Tenk på hva du projiserer. Der ligger nøkkelen til hvordan folk blir oppfattet, og dermed hvordan de blir behandlet.

Skrevet (endret)

Kanskje de tror du er uoppnåelig? :) Eller du sikter for høyt, som andre her nevner.

Endret av Blånd
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser veldig uskyldig ut, tro meg jeg har slitt med det samme som deg. Hjelper ikke hvordan jeg kler meg, ( det er veldig tekkelig og casual ) eller hvor mye utdannelse jeg har ( den er høy ) det de ser er en uskyldig ung dame ( kan se på grense til naiv ut )og tror de kan behandle meg som de vil, bruk og kast. Mange pene menn som har vert etter meg. For EN ting.

Jeg vet det er fordi jeg ikke har møtt den riktige for meg ennå, det samme gjelder for deg.

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Jeg ser veldig uskyldig ut, tro meg jeg har slitt med det samme som deg. Hjelper ikke hvordan jeg kler meg, ( det er veldig tekkelig og casual ) eller hvor mye utdannelse jeg har ( den er høy ) det de ser er en uskyldig ung dame ( kan se på grense til naiv ut )og tror de kan behandle meg som de vil, bruk og kast. Mange pene menn som har vert etter meg. For EN ting.

Jeg vet det er fordi jeg ikke har møtt den riktige for meg ennå, det samme gjelder for deg.

Mens de mindre pene som virkelig ville elsket deg, de er ikke gode nok for deg.

• Liker 1
Skrevet

Mens de mindre pene som virkelig ville elsket deg, de er ikke gode nok for deg.

Tror ikke det kun er basert på utseendet:) skal mye mer til:)

For meg er menneskelige kvaliteter viktig, men det er jo klart at jeg har vært svak for vakre menn, når de jakter meg er det kult ja:)

Skrevet
For meg er menneskelige kvaliteter viktig, men det er jo klart at jeg har vært svak for vakre menn, når de jakter meg er det kult ja:)

Hvis de er flinke til det er det vanligvis fordi de har god trening, og de har neppe tenkt at du skal bli den siste i rekken. Som vanlig er det vanskelig å få i både pose og sekk.

• Liker 1
Skrevet

Hvis de er flinke til det er det vanligvis fordi de har god trening, og de har neppe tenkt at du skal bli den siste i rekken. Som vanlig er det vanskelig å få i både pose og sekk.

Gjennomskuer det men en gang, jeg studerer adferden derse, like fasinerende hver gang,uansett vil jeg ikke ha slike menn, er de veldig pene er det mulig jeg beholder dem noem uker.

Skrevet

Problemet er vel at byen/utesteder (og nettsteder også for den saks skyld) er et sted hvor veldig mange er ute etter kun sex (både gutter og jenter), og derfor er det langt mellom de skikkelige gutta. Opplever samme problem selv, og det er vel derfor mine tidligere kjærester ble rekruttert fra vennekretsen og ikke ble funnet på byen. Men det betyr ikke at det er umulig, så det er bare å fortsette leitinga og ikke gi opp! Og med bra utseende har du iallfall oddsene med deg :)

Skrevet

Gjennomskuer det men en gang, jeg studerer adferden derse, like fasinerende hver gang,uansett vil jeg ikke ha slike menn, er de veldig pene er det mulig jeg beholder dem noem uker.

Jeg gjennomskuer det ikke :trist:

Fortell!

Skrevet

Fortell!

Du må se etter adferden deres, den er alltid avslørende. Mye tomt prat, overfladiske verdier, ivrige på sex fronten og gjerne billedpene. De er ikke usikre,og spiller ett spill. Gjerne vil de ha deg på kroken slik at de kan komme når det passer dem.

Skrevet

Fortell!

Ikke tro på alt du hører.

Når det virker for godt til å være sant, så er det gjerne usant.

Gjest MorAase
Skrevet

Fortell!

Ord betyr ingenting, handling betyr alt.

Skrevet

Fortell!

http://www.fastseduction.com/guide/

Veldig mye tekst, men dette er dessverre det mest kortfattede jeg fant. Endel menn bruker mye mer tid på å lære triksene som skal til enn kvinner bruker foran speilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...