Gjest Marregutt Skrevet 25. oktober 2011 #21 Skrevet 25. oktober 2011 Poenget med innlegget er at ingen gutter vil noe mer enn sex, derfor føler jeg meg ikke så veldig bra likevel... MEn er det diskoteker eller barer du henger? Av ren nysgjerrighet... For jeg tenker at om man vil møte en potensiell fremtidig partner, så er en bar, hvor man kan snakke et mer naturlig sted enn et diskotek. På diskoteker og nattklubber er det mer kjøttmarked-tilstander etter min mening
Gjest MorAase Skrevet 25. oktober 2011 #22 Skrevet 25. oktober 2011 Det er fordi du utstråler at du kun er god nok for sex. Du må være trygg på deg selv og promotere det som IKKE har med sex å gjøre. 1
Bernardette Skrevet 25. oktober 2011 #23 Skrevet 25. oktober 2011 Poenget med innlegget er at ingen gutter vil noe mer enn sex, derfor føler jeg meg ikke så veldig bra likevel... Til tross for at veltrente Marregutt mistenker meg for å være et råttent eple, så svarer jeg faktisk seriøst. Du har rett og slett ikke møtt riktig mann for deg enda. Hvorfor det kan ikke jeg svare på, jeg nevner kun det som i følge det du selv skriver, er innlysende.
Gjest Marregutt Skrevet 25. oktober 2011 #24 Skrevet 25. oktober 2011 Til tross for at veltrente Marregutt mistenker meg for å være et råttent eple, så svarer jeg faktisk seriøst. Du har rett og slett ikke møtt riktig mann for deg enda. Hvorfor det kan ikke jeg svare på, jeg nevner kun det som i følge det du selv skriver, er innlysende. Ser deg ikke som et råttent eple, synes bare kommentaren din virket unødvendig. Vi kommer kanskje til å ha en konstruktiv diskusjon i fremtiden på denne nettsiden 1
womenwomen Skrevet 25. oktober 2011 #25 Skrevet 25. oktober 2011 Det var da fælt til kritikk dere kom med? hun prøver bare å forklare situasjonen sin, som hun oppfatter som et problem, fra sitt ståsted! Hadde jeg hatt samme problem, så hadde og forklart at jeg vet jeg ser bra ut, er godt trent, og er morsom og sjarmerende. Slutt å rakke ned på folk. Lukter forresten misunnelse lang vei her Blir nesten det samme som menn som har stor kuk og er deilige, og kjekke. Mange damer vil ha sex med de, men få vil ha forhold med de. Kanskje forde de blir sett på som useriøse selv og kunn brukbar til en ting: litt uforpliktende sengehygge : ) Jeg tror nok det finnes endel menn i samme situasjon. Har lest en del tråder fra menn med samme problem... Løsningen må vell være å fremstå som seriøs selv og kunne si nei til sex , i en tidlig fase.Og la det gå litt tid, så man blir bedre kjent og begge vet mer hva de vil med hverandre.Men det er kanskje vanskelig å bli tatt setriøst. Dersom man er veldig pen. Mange tror man er bare en " flørt " selv. pga utseendet. Derfor extra viktig å opptre seriøst selv. Så de forstår at bak et flott yttre, finnes det mange andre fine kvaliteter. Jeg har alltid vært veldig attraktiv og pen selv, men sterk og selvsikker som person. I mitt tilfelle er det vell heller JEG som har utnyttet menn til kunn sex, uten å ønske forhold...Jeg har nok skuffet flere menn slik desverre.Forde jeg måtte ha sex og kroppskontakt, og tok det når jeg fikk det, selv om jeg ikke var interesert i noe forhold eller forelsket i dem. De var greie nok. Egentlig bare fuckingfriends.. Så dette går begge veier. Begge kjønn opplever dette innimellom. 1
womenwomen Skrevet 25. oktober 2011 #26 Skrevet 25. oktober 2011 Tenk så mye værre du ville følt det om ingen ville ha sex med deg! Ja der sa du noe : ) Det hadde sannelig vært verre det : ) Sex kan man si nei til. Men når man ikke får seg sex og VIL HA SEX ...det er strax et større problem for selvtillitten vil jeg si : ) Selv som kvinne.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #27 Skrevet 25. oktober 2011 MEn er det diskoteker eller barer du henger? Av ren nysgjerrighet... For jeg tenker at om man vil møte en potensiell fremtidig partner, så er en bar, hvor man kan snakke et mer naturlig sted enn et diskotek. På diskoteker og nattklubber er det mer kjøttmarked-tilstander etter min mening Hei! i det siste har jeg møtt en del på vorspiel, skolefester! Problemet er at jeg føler jeg møter utrolig mange, er en ny som flørter med meg hver helg! Blir gjerne noen sms etterpå om at jeg er pen, søt og var hyggelig å treffe meg osv... Sier utrolig mye fint til meg der og da! men blir med det! Har datet en gutt i høst, ca en månede, men venninnen min ble med han hjem! Vi har forresten ikke hatt sex enna, og har møttes 4 ganger! Ja jeg møter nok en del playere, mindre seriøse gutter men de seriøse guttene tar aldri kontakt! Jeg spurte faktisk ene kompisen min om dette, han mente jeg var for snill og måtte bli tøffere!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #28 Skrevet 25. oktober 2011 Ja der sa du noe : ) Det hadde sannelig vært verre det : ) Sex kan man si nei til. Men når man ikke får seg sex og VIL HA SEX ...det er strax et større problem for selvtillitten vil jeg si : ) Selv som kvinne. Har jeg ikke tenkt så mye på, men er forsåvidt sant!
Gjest Marregutt Skrevet 25. oktober 2011 #29 Skrevet 25. oktober 2011 Hei! i det siste har jeg møtt en del på vorspiel, skolefester! Problemet er at jeg føler jeg møter utrolig mange, er en ny som flørter med meg hver helg! Blir gjerne noen sms etterpå om at jeg er pen, søt og var hyggelig å treffe meg osv... Sier utrolig mye fint til meg der og da! men blir med det! Har datet en gutt i høst, ca en månede, men venninnen min ble med han hjem! Vi har forresten ikke hatt sex enna, og har møttes 4 ganger! Ja jeg møter nok en del playere, mindre seriøse gutter men de seriøse guttene tar aldri kontakt! Jeg spurte faktisk ene kompisen min om dette, han mente jeg var for snill og måtte bli tøffere! Veninden kjenner deg nok bedre enn noen andre av oss her inne på forumet, så godt mulig hun har rett da. Kan jo være verdt å lytte til hun. Ikke vær så tilbøyelig for guttas behov, vær tøffere og sett grenser. Plutselig detter det en kar over dørstokken din som kanskje er midt i smørøyet:) Jeg er selv student, og vet litt hva du snakker om
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #30 Skrevet 25. oktober 2011 Veninden kjenner deg nok bedre enn noen andre av oss her inne på forumet, så godt mulig hun har rett da. Kan jo være verdt å lytte til hun. Ikke vær så tilbøyelig for guttas behov, vær tøffere og sett grenser. Plutselig detter det en kar over dørstokken din som kanskje er midt i smørøyet:) Jeg er selv student, og vet litt hva du snakker om Jeg skal øve meg på dette! Var en kompis som sa det forresten :D
waco Skrevet 25. oktober 2011 #31 Skrevet 25. oktober 2011 For en kvinne at ingen menn vil ha sex med deg må vel være en skjebne værre enn døden og noe kvinner flest egentlig ikke tenker over. Det er derfor kvinner kan "klage" over at menn bare er hypp på sex.
waco Skrevet 25. oktober 2011 #32 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg skal øve meg på dette! Var en kompis som sa det forresten :D Disse kompisene dine, har ikke de vikariende grunner til å gi deg råd og tips? Særlig med tanke på at du utleverer hvem du har pult og hvem du har lyst på.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #33 Skrevet 25. oktober 2011 Disse kompisene dine, har ikke de vikariende grunner til å gi deg råd og tips? Særlig med tanke på at du utleverer hvem du har pult og hvem du har lyst på. Hva mener du med dette?
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. oktober 2011 #34 Skrevet 25. oktober 2011 For en kvinne at ingen menn vil ha sex med deg må vel være en skjebne værre enn døden og noe kvinner flest egentlig ikke tenker over. Det er derfor kvinner kan "klage" over at menn bare er hypp på sex. Av og til klinker du til med anekdoter og postulater for glass og ramme Waco. Vurdert en samling mellom to permer, solgt via nettet (KG f.eks) til en passe hyggelig pris? Gjerne med et forord om at relasjonen mann-kvinne er et kjøps- og maktforhold?
waco Skrevet 25. oktober 2011 #35 Skrevet 25. oktober 2011 Hva mener du med dette? Bare det å prate med en kompis om ditt seksualliv, - for å få råd. Virker litt rart? Åssen vet han kompisen din hvem du brunster på? Åssen vet du at kompisen din ikke brunster på deg? Å beklage seg over at gutter du faller for bare vil ha sex og aldri forhold. tja... jeg vet ikke åssen råd jeg ville ha kommet med. Rådene ville vel vært avgjort om hvorvidt jeg er hypp på å pule denne ensomme venninna mi som bare får one night stand, eller om jeg faktisk er interessert i henne som vesen. Men da ville jeg jo ikke gitt noen gode råd angående andre gutter.
waco Skrevet 25. oktober 2011 #36 Skrevet 25. oktober 2011 Av og til klinker du til med anekdoter og postulater for glass og ramme Waco. Vurdert en samling mellom to permer, solgt via nettet (KG f.eks) til en passe hyggelig pris? Gjerne med et forord om at relasjonen mann-kvinne er et kjøps- og maktforhold? Jotakk, jeg hadde nok solgt abonnomenter. Av tredve utsagn, - så er det en som treffer. Noe flaks må man jo ha når man skriver så mye vrøvl. =) Alle kvinneguidendeltagere får selvsagt rabatt.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #37 Skrevet 25. oktober 2011 Bare det å prate med en kompis om ditt seksualliv, - for å få råd. Virker litt rart? Åssen vet han kompisen din hvem du brunster på? Åssen vet du at kompisen din ikke brunster på deg? Å beklage seg over at gutter du faller for bare vil ha sex og aldri forhold. tja... jeg vet ikke åssen råd jeg ville ha kommet med. Rådene ville vel vært avgjort om hvorvidt jeg er hypp på å pule denne ensomme venninna mi som bare får one night stand, eller om jeg faktisk er interessert i henne som vesen. Men da ville jeg jo ikke gitt noen gode råd angående andre gutter. Er det ikke det man har kompiser til da? men joda, ser poenget ditt så tar det med en klype salt..
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. oktober 2011 #38 Skrevet 25. oktober 2011 Jotakk, jeg hadde nok solgt abonnomenter. Av tredve utsagn, - så er det en som treffer. Noe flaks må man jo ha når man skriver så mye vrøvl. =) Alle kvinneguidendeltagere får selvsagt rabatt. Schtas!!!! Treffer du med en av tredve snakker vi murstein. Du har 13.000 innlegg, skal vi se........433 verbale blinkskudd, ett på hver side. Blir som en Nesbø roman i tykkelse, og som vi alle vet (etter å ha bodd her noen år) - tykkelsen skal man ikke kimse av. Før undertegnede opp på pre-sale lista asap!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #39 Skrevet 25. oktober 2011 Noe flaks må man jo ha når man skriver så mye vrøvl. =) Men HVORFOR skriver du så mye vrøvl, Waco?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #40 Skrevet 25. oktober 2011 Hva slags tøy pleier du å bruke? Hvis du f.eks. bruker trang kort kjole og utringning og i tillegg ser ut som du beskriver tror jeg det er vanskelig å finne menn som vil se på deg som et "koneemne".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå