AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hva tror dere er grunnen til at gutter vil kun en ting med meg? Jeg er alltid den som først blir sjekket opp på byen og får hvem som helst å ha sex med. Når det kommer til forhold er de ikke interessert i det hele tatt! Jeg har så og si aldri ons, så det er sjelden jeg har sex! Men sjelden jeg får meldinger om date (det hender en gang i blant) Jeg er ellers en oppegående jente med høy utdanning, kjempemange venner og alle liker meg! Har veldig store pupper, kan det ha noe med det å gjøre? Er ikke super tynn, 62 kilo og 169 høy! Vil gutter kun ha veldig tynne jenter til kjærester? Har også masse guttekompiser som liker meg som en venninne! Ellers er jeg pen, i ansiktet og sånn! Skjønner ikke hvorfor det er slik? Har dere noen ideer?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Hva tror dere er grunnen til at gutter vil kun en ting med meg? Jeg er alltid den som først blir sjekket opp på byen og får hvem som helst å ha sex med. Når det kommer til forhold er de ikke interessert i det hele tatt! Jeg har så og si aldri ons, så det er sjelden jeg har sex! Men sjelden jeg får meldinger om date (det hender en gang i blant) Jeg er ellers en oppegående jente med høy utdanning, kjempemange venner og alle liker meg! Har veldig store pupper, kan det ha noe med det å gjøre? Er ikke super tynn, 62 kilo og 169 høy! Vil gutter kun ha veldig tynne jenter til kjærester? Har også masse guttekompiser som liker meg som en venninne! Ellers er jeg pen, i ansiktet og sånn! Skjønner ikke hvorfor det er slik? Har dere noen ideer? Kan også nevnes jeg har fått lav selvtillitt pga dette! Var i utgangspunktet en sprudlende jente med mye selvtillitt, men jeg merker dette sliter på meg! Mulig dette skinner fort igjennom, men skjønner ikke hvorfor jeg kom inni denne onde sirkelen! alle rundt meg forteller meg jeg er pen, og at det må være gøy å få så mye oppmerksomhet! Men når jeg har flørtet med en gutt på byen, og han virker uinteressert etterpå blir jeg nesten deprimert, får en kjempevond og trist følelse i hele meg!
Bernardette Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Kan også nevnes jeg har fått lav selvtillitt pga dette! Var i utgangspunktet en sprudlende jente med mye selvtillitt, men jeg merker dette sliter på meg! Mulig dette skinner fort igjennom, men skjønner ikke hvorfor jeg kom inni denne onde sirkelen! alle rundt meg forteller meg jeg er pen, og at det må være gøy å få så mye oppmerksomhet! Men når jeg har flørtet med en gutt på byen, og han virker uinteressert etterpå blir jeg nesten deprimert, får en kjempevond og trist følelse i hele meg! Kanskje fordi du babler i vei om hvor pen du er, hvor godt alle liker deg og hvor flink og nydelig du er, at det blir litt mye liksom? 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Kanskje fordi du babler i vei om hvor pen du er, hvor godt alle liker deg og hvor flink og nydelig du er, at det blir litt mye liksom? Dette er et anonymt forum, selvfølgelig sier jeg ikke sånn til andre! Men jeg får VELDIG ofte høre jeg er pen og går på ett av landets tyngste studier så det er bare fakta... 1
Gjest Marregutt Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Kanskje fordi du babler i vei om hvor pen du er, hvor godt alle liker deg og hvor flink og nydelig du er, at det blir litt mye liksom? Hun prøver da bare å gi en beskrivelse av hvordan hun opplever situasjonen, og at hun vet hun ser bra ut. Dermed får hun gutter med hjem. Det var et rart svar du kom med. Kanskje du vanker på litt feil steder, TS? 4
Gjest Gorgonzola Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Unnskyld men er denne tråden enten A) Et forsøk på turboinnsprøyting av egen egoboost, eller B) Et forsøk på å vinne årets "selvustlettende viljeløst objekt hvor omgivelsene bestemmer alt og har all skyld" prisen 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Hun prøver da bare å gi en beskrivelse av hvordan hun opplever situasjonen, og at hun vet hun ser bra ut. Dermed får hun gutter med hjem. Det var et rart svar du kom med. Kanskje du vanker på litt feil steder, TS? Takk for støtten marregutt Jeg møter ofte gutter på fest/byen, men er ikke så mange ndre steder å treffe de! (ja jeg vet nettdating er ett alternativ) Men er selve situasjonen som er kjip, er redd det skal bli akkurat sånn om jeg prøver nettdating også, at de går fort lei! Kan nevnes at jeg også har prøvd å date "mindre pene gutter" men er ikke noe stor forskjell
Gjest Marregutt Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Unnskyld men er denne tråden enten A) Et forsøk på turboinnsprøyting av egen egoboost, eller B) Et forsøk på å vinne årets "selvustlettende viljeløst objekt hvor omgivelsene bestemmer alt og har all skyld" prisen Det var da fælt til kritikk dere kom med? hun prøver bare å forklare situasjonen sin, som hun oppfatter som et problem, fra sitt ståsted! Hadde jeg hatt samme problem, så hadde og forklart at jeg vet jeg ser bra ut, er godt trent, og er morsom og sjarmerende. Slutt å rakke ned på folk. Lukter forresten misunnelse lang vei her 2
Pene sko... Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 Vil gutter kun ha veldig tynne jenter til kjærester? Nei. Vi liker former veldig godt. Det må være noe å ta i.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 Ts her! Jeg opplever dette som ett stort problem og det sliter veldig på meg! Grunnen til at jeg laget denne tråden var fordi jeg hadde håpet på noen gode råd om hvorfor det kan være slik?
Bernardette Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 Det var da fælt til kritikk dere kom med? hun prøver bare å forklare situasjonen sin, som hun oppfatter som et problem, fra sitt ståsted! Hadde jeg hatt samme problem, så hadde og forklart at jeg vet jeg ser bra ut, er godt trent, og er morsom og sjarmerende. Slutt å rakke ned på folk. Lukter forresten misunnelse lang vei her Og vi forsøker å formidle hvordan hun kanskje oppfattes ute i samfunnet? Misunnelse ja. Hver gang noen skriver at de er pene og smarte, og noen himler litt med øynene, da er det selvsagt misunnelse som står bak. *himler litt mer med øynene* 1
Gjest Marregutt Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Ts her! Jeg opplever dette som ett stort problem og det sliter veldig på meg! Grunnen til at jeg laget denne tråden var fordi jeg hadde håpet på noen gode råd om hvorfor det kan være slik? For å være helt ærlig vet jeg ikke. Du sier du går på et av de tyngste studiene, så du virker jo intelligent. Og det virker også som at du har utseendet på stell. Eneste jeg kan komme opp med er at du går til "feil" steder, altså de såkalte kjøttmarkedene..? Eller kanskje du bare harvært veldig uheldig når det kommer til hvilke gutter? Kanskje du "velger" feil gutter..?
waco Skrevet 25. oktober 2011 #13 Skrevet 25. oktober 2011 Tenk så mye værre du ville følt det om ingen ville ha sex med deg! 4
womenwomen Skrevet 25. oktober 2011 #14 Skrevet 25. oktober 2011 Hva tror dere er grunnen til at gutter vil kun en ting med meg? Jeg er alltid den som først blir sjekket opp på byen og får hvem som helst å ha sex med. Når det kommer til forhold er de ikke interessert i det hele tatt! Jeg har så og si aldri ons, så det er sjelden jeg har sex! Men sjelden jeg får meldinger om date (det hender en gang i blant) Jeg er ellers en oppegående jente med høy utdanning, kjempemange venner og alle liker meg! Har veldig store pupper, kan det ha noe med det å gjøre? Er ikke super tynn, 62 kilo og 169 høy! Vil gutter kun ha veldig tynne jenter til kjærester? Har også masse guttekompiser som liker meg som en venninne! Ellers er jeg pen, i ansiktet og sånn! Skjønner ikke hvorfor det er slik? Har dere noen ideer? 1. Du oppfører deg billig selv og hopper for tidlig til køys.Greit hvis du selv er ute etter BARE sex, men ellers ikke, dersom du er ute etter forhold. Må du oppføre deg deretter. Dvs vente litt med sex helst.Bli kjent først . Før dere havner til sengs. Ingen kan bli behandlet slik. Med mindre de lar det skje selv... Er bare å bruke hodet vet du. Så skjønner du hvordan du skiller seriøs oppmerksomhet fra useriøs. Er du pen. Vil selvfølgelig mange ha sex med deg. Er opp til deg selv å begrense dette og sette egne grenser.De merker nok at du har lite selvtillitt og er svak som person. Kombinert med et pent utseende- ja da er det nok lett å bli utnyttet.Og har du dårlig selvtillitt er det kanskje vanskelig å si nei ? Bli voksen og lær deg å sette grenser og si NEI til tilbud som virker useriøse . 1
Gjest Marregutt Skrevet 25. oktober 2011 #15 Skrevet 25. oktober 2011 Og vi forsøker å formidle hvordan hun kanskje oppfattes ute i samfunnet? Misunnelse ja. Hver gang noen skriver at de er pene og smarte, og noen himler litt med øynene, da er det selvsagt misunnelse som står bak. *himler litt mer med øynene* Grunnen til at hun skriver dette på et nonymt forum er så hun skal slippe å gå ut med problemstillingen sin så åpent (positivt) i samfunnet. Det er vel enkelt å forstå. Spør du meg, så er det du som fremstår som idioten her som rakker ned på henne. Himle så mye du vil med øynene dine du, du virker fortsatt misunnelig 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #16 Skrevet 25. oktober 2011 For å være helt ærlig vet jeg ikke. Du sier du går på et av de tyngste studiene, så du virker jo intelligent. Og det virker også som at du har utseendet på stell. Eneste jeg kan komme opp med er at du går til "feil" steder, altså de såkalte kjøttmarkedene..? Eller kanskje du bare harvært veldig uheldig når det kommer til hvilke gutter? Kanskje du "velger" feil gutter..? Du har muligens rett! Han forrige jeg møtte tror jeg i utgangspunktet likte meg, men slutt med eksen som han har barn med for en månede siden! Datet også en som har vist seg å være veldig sjalu og litt merkelig! Har også møtt ett par skikkelige playere som finner en ny hver helg! Men jeg vil bare møte en ordentlig gutt der vi begge er forelsket og har gjensidig kjemi! Er vel bare å smøre seg med tålmodighet! Er snart ferdig på studiet mitt og begynner i ny jobb + sannsynligvis flytter til en ny by! Kanskje det blir bedre da?!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #17 Skrevet 25. oktober 2011 1. Du oppfører deg billig selv og hopper for tidlig til køys.Greit hvis du selv er ute etter BARE sex, men ellers ikke, dersom du er ute etter forhold. Må du oppføre deg deretter. Dvs vente litt med sex helst.Bli kjent først . Før dere havner til sengs. Ingen kan bli behandlet slik. Med mindre de lar det skje selv... Er bare å bruke hodet vet du. Så skjønner du hvordan du skiller seriøs oppmerksomhet fra useriøs. Er du pen. Vil selvfølgelig mange ha sex med deg. Er opp til deg selv å begrense dette og sette egne grenser.De merker nok at du har lite selvtillitt og er svak som person. Kombinert med et pent utseende- ja da er det nok lett å bli utnyttet.Og har du dårlig selvtillitt er det kanskje vanskelig å si nei ? Bli voksen og lær deg å sette grenser og si NEI til tilbud som virker useriøse . Jeg har allerede sagt at jeg ikke hopper for tidlig til køys med noen! blir kanskje litt klining, that's it! :D
Bernardette Skrevet 25. oktober 2011 #18 Skrevet 25. oktober 2011 Grunnen til at hun skriver dette på et nonymt forum er så hun skal slippe å gå ut med problemstillingen sin så åpent (positivt) i samfunnet. Det er vel enkelt å forstå. Spør du meg, så er det du som fremstår som idioten her som rakker ned på henne. Himle så mye du vil med øynene dine du, du virker fortsatt misunnelig Det må du gjerne fortsette å tenke. Jeg kan også finne opp alle verdens egenskaper og fysiske atributter på et nettforum, om det får meg til å føle meg vel. Det er ikke snakk om å rakke ned på noen, det er snakk om å opplyse spørreren om hvor krampaktig det lett kan virke når det eneste hun snakker om er om hvor bra hun er.
Gjest Marregutt Skrevet 25. oktober 2011 #19 Skrevet 25. oktober 2011 Det må du gjerne fortsette å tenke. Jeg kan også finne opp alle verdens egenskaper og fysiske atributter på et nettforum, om det får meg til å føle meg vel. Det er ikke snakk om å rakke ned på noen, det er snakk om å opplyse spørreren om hvor krampaktig det lett kan virke når det eneste hun snakker om er om hvor bra hun er. Da ser vi nok litt forskjellig på ting. Hvordan vet du at hu finner opp egenskaper, og at det ikke er sånn hun ser seg selv? Hvordan vet du at jeg gjør det? Jeg ser meg selv som veltrent og en med bra utseende, fordi jeg vet jeg har det. Om du tror meg eller ei er din sak. Poenget mitt var at du rakket ned på hun, når hun kom med en reel problemstilling, som i dine øyne ble fremsatt feil. Da kan heller holde deg for god for å komme med sånne kommentarer
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #20 Skrevet 25. oktober 2011 Det må du gjerne fortsette å tenke. Jeg kan også finne opp alle verdens egenskaper og fysiske atributter på et nettforum, om det får meg til å føle meg vel. Det er ikke snakk om å rakke ned på noen, det er snakk om å opplyse spørreren om hvor krampaktig det lett kan virke når det eneste hun snakker om er om hvor bra hun er. Poenget med innlegget er at ingen gutter vil noe mer enn sex, derfor føler jeg meg ikke så veldig bra likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå