Gå til innhold

Nå har jeg oppheng!


waco

Anbefalte innlegg

Jeg synes nesten synd på deg jeg snuppen.En ting er at du faktisk frivillig dummer deg ut med å legge innlegget ut på internett,men en annen ting er at du faktisk er nødt til å maipulere jenter til å gi deg et ligg.

Er det rart denne gutten er full av seksuell frustrasjon og kvinnehat??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så sitter jeg her og lurer på om "lillegutt" Waco (for jeg er ikke sikker på hvor gammel han er) noen gang har vært borti ei jente/dame som er sikker på seg selv og sin egen seksualitet. Ei som kan tilfredstille og vet hvordan hun vil bli tilfredsstilt, uten å måtte lure på ei som er opptatt, bare for å "se om han kan få henne".....

Du hadde hatt så godt av å bli behandlet av en KVINNE, Waco. She would make you beg for more!!!

Og du hadde ikke enegng tenkt på om hun svelget eller ikke, om hun ville "koseprate" eller ikke.Det hadde vært DU som var hunden.

Håper du får oppleve det engang, og kan få full tilfredstillelse uten bismak, og du ville fått et helt annet syn på kvinner, det er jeg overbevist om!!!

Nå har du antagelig bare vært borti umodne jentunger som lett lar seg påvirke (ja, det gjør vi en viss alder!)til både det ene og det andre. En voksen jente ville sett at du var patetisk, og oversett deg og forsøkene dine på å få makten..........

Et forhold handler om å gi og ta,hverkan mer eller mindre. Og det skal ikke være et maktspill, hvem er den sterkeste her eller der, det er snakk om likeverd. OG , som nevnt i en annen tråd, aldri glem at vi kvinner sitter på det sterkeste våpenet i verden! Testet ut av mange, med hell hver gang!!!

Hvem snakket om det svake kjønn i lengden?

Så høyt på brigadene og slå dere på brøstet, mannfolk. Vi vet hvem som bestemmer....*ler*

_________________

klem fra Misty - selvutnevnt tåkelegger1212[ Dette Innlegg er endret av: Misty den 2002-05-23 10:21 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...