Gå til innhold

Nå har jeg oppheng!


waco

Anbefalte innlegg

Mange av dere jenter har sikkert lurt på åssen en sånn ekling som meg kan få damer. Derfor har jeg tenkt å avsløre en metode jeg anser for å være raffinert og spill på et høyt nivå.

Først finner jeg ut om dama har type eller er singel. Dersom hun ikke har type så innprenter jeg henne om hvor deilig det er å leve på denne siden av årtuset skiftet da kvinner har like mye rett på seksualliv som damene. Forklarer henne om at det er jo helt sinnsykt at kvinner kaller hverandre billig og greier. Kvinner står jo også fritt til å velge. Etterhvert blir jentene alltid enig den argumentasjonen. Hvis dama har type, så gir jeg tankene hennes små ideer om mulighetene for at typen er utro og hvordan han fanger henne.....snakker forsiktig om at dersom jeg hadde vært kvinne da hadde jeg tenkt;"at jeg følte meg som en maurdronning og alle maruene slavet for henne.... at det er kvinnen som styrte..... at det er kvinnen som forfører... at det er kvinnene som velger"... etter en stund med dette svadapreiket... har alle kvinner skiftet mening...

Fra å være den underkua jentungen, blir dama plutselig ei sterk og våken fristerinne.... denne jenta vil plutselig ut å forføre! Hjemme hos meg alltid lirer jeg meg alltid en hvis hu har type "...tror du ikke typen din er utro da.... og da må jo selvfølgelig du også finne på noe som gjengeldelse".... når hun sier det med sine egne ord, da veit du at hu er klar... men siden dette er det akkurat vanskeligste punkt må man være forsiktig når jenta spør ;"skal vi legge oss".... da skal man bare ta et tilbakelent... "eeeh hva snakker du om?" Dette er kun for at dama skal bli ennå mer sikker på det er damas forslag..... og en "hva med typen din da"....for å få dama enda sikrere på at det er hennes ide.....

Siden hun tre uker etter er livredd for at typen hennes skal finne det ut... har jeg noe på henne, jeg har en hemmelighet som gjør at hun gladelig kommer hver tredjeuke.

Men dette farlige spillet kan få uante følger, så jeg har gitt meg nå som leken har vært god, jeg vil ikke riskere som en kamerat av meg, da dama han dreiv, sa det var voldtekt fordi typen fant det endelig ut.....

eeeeh, skjønte dere siste setning?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, skjønte veldig siste setning. Enkelte jenter kan vere grusomme, og å få stempla på seg voldtekt er det verste som kan skje ein mann.

Resten høres ut som et heilt ordinært sjekketriks, om enn litt arbeidsomt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel kanskje ikke kremen av oppegående unge kvinner som går på den her.

kan dette være en delvis forklaring på wacos erfaringer med hvordan damer 'er'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, det har jeg ikke lurt noe særlig på.

Jeg tror ikke du er så verst i virkeligheten nemlig, du bare digger det imaget på nett icon_biggrin.gif

Angående den siste setningen, så skjønte jeg den veldig godt, og det er helt sant, det.

En del feige jenter der ute som fraskriver seg ansvaret når de blir trengt opp i et hjørne. Det er kanskje noe av det mest ynkelige jeg vet om.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Er det bare meg som har skjønt at det eneste Waco kan få tak i er naive og dumme jenter. Hvilket natulignok reflekteres i hans syn på kvinner da han kun får plukke fra nederse hylle.

Tro meg, jeg er adskillig smartere enn å gå på noe så patetisk.

Milla

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slettet svaret ditt til Milla fordi det var useriøst og personhets.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og hva med millas innlegg om at jeg henter fra laveste hylle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hovedinnlegget ditt beskriver veldig godt hva slags jenter du får tak i! Dersom du endrer mønsteret ditt litt, og finner deg kvinner som faktisk er oppegående og selvstendige (både di single og de som har type) så vil du kanskje merke en endring i hendelsesforløpet?

Jeg vil ihvertfall påstå at jeg, dersom jeg var opptatt og hørte slike narrespill du her viser til, hadde ledd av deg og sett på deg som passe patetisk!

men det er vel kanskje derfor du holder deg til de "underkuede pikene" du gjør? De er litt enklere å lure til kjapp og forpliktelsesløs sex?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og du snakker om kvinnfolk som lyver og lurer! hvem er det som har dobbeltmoral her!

Det skulle kanskje fantes en lov som forbyr gutter -som -lyver -og lurer- jenter?

På meg virker du som en sleiping, å få jenta til å tro at det er hennes ide om at dere skal legge dere? typisk mannfolk! skal alltid virke så uskyldige....blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mye oppmerksomjet denne wacoen får. Jeg har ikke vært på nett på en liten uke og vips så dominerer han hele KG. Han får utrloig mye positiv respons på det han sier, og jeg merker meg at han provoserer mange. Men blir han ignorert - ebber hans sarkaseme og nedlatene syn på kvinner ut.

Vel, dette var en digresjon til tema - men alikevel icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He...he....sånne Waco-sjekketriks hadde vært sinnsykt deilig å få servert til frokost. Jeg hadde spist med glupende apetitt.

Man-eater you see!! Ser for meg Waco godt parkert siklende nedi stolen. Plutselig med bind for øynene og buksa nede og med deeen **** (...maskotten). Spennende!! Avtalen med mine venninner og min kjæreste er jo selvsagt at de er i bakgrunnen. Mens Waco sitter spent og bare venter på den serveringen, gir jeg han et skikkelig tungekyss, og sniker meg deretter ut og åpner for våre felles venner. Suprice!!!!

He...he...det blir nok litt av et party. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velbekomme...det er bare hyggelig å hjelpe jentene med litt ideer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje jentene kan gi guttene noen ideer. Min erfaring er at mange gutter/menn er drit kjedelig i forhold til både sjekking og seksualiteten. Så enorm forutsigbart! Man må søren meg lære dem lidenskap, fordi det er sannelig ikke medfødt hos menn.

Så kjedelig, at jeg finner det best å gjøre det på min måte som regel. Det funker best. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det som irriterer meg, er all den kosepratinga etter sex.

Hei jenter, la meg si det en gang for alle, ETTER SEX SKAL MAN SOVE! Jeg tror kvinner har misforstått helt, de tror at etter sex så skal man koseprate helt til neste sexrunde.

Det må gå an å slappe av litt og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er bare noe du tror, fordi umiddelbart etter mannens orgasme frigjøres hormonet oxytocin (også kjent som 'ammetåke-hormonet') som gjør dem til søvnige slakt. hos kvinner er denne hormonelle effekten rett og slett ikke like markert, så vi er i stand til å gjøre noe annet enn å sove umiddelbart etter akten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er nok mer at kvinner har et slags pratehormon og dem forstår ikke bedre enn å plage mannen.

Kan dere ikke finne på noe annet? Det er sikkert i slike stunder dere kan ta oppvasken f eks.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ler meg ihjel av Waco...... ikke når du harselerer med viktige ting som har meget alvorlige konsekvenser for folk..... men som i denne tråden her.

Da ler jeg så jeg skriker..... så morsom er du faktisk.... for dette kan man jo ikke tolke som annet en meget god humor *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh neida Waco.

Etter sexen er det for pokkeren om og gjøre å få tullingen på dør fort som fy. Menn er så plagsomt opptatt av om de har vært bra nok. Jeg orker overhodet ikke å se inn i en menns "bikkjeøyne" når jeg våkner, ei heller like etter sexen. Jækk!!

Orker heller ikke sånn "du var så deilig, skal vi treffes igjen" styr. Det må da sannelig være tydelig nok at jeg kan kjede meg no så jækli, at jeg sovner av midt under akten!

Er jeg hjemme hos en eller annet, blir det nok annet. Da sørger jeg for å legge et par hundrelapper på nattbordet, før jeg lister meg ut. Sånn for takk for kosens skyld!!! Høflig skal man jo være. Kanskje legger jeg en lapp igjen i tillegg med takk for meg og skriver at han må bruke pengene fornuftig.

Sånn vet jeg at menn setter stor pris på. icon_smile.gif

_________________

Rita;-)1212[ Dette Innlegg er endret av: Rita den 2002-05-21 22:47 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...