AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #21 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg 'tvinger' alle som kommer på besøk til å ta med kavir, makrell i tomat og Freia sjokolade.
origin Skrevet 28. oktober 2011 #22 Skrevet 28. oktober 2011 litt off topic men fant denne siden for en stund siden: http://www.norskmat.com/
Xaphan Skrevet 28. oktober 2011 #23 Skrevet 28. oktober 2011 Artig at jeg så denne tråden nå. En venninne besøker meg nemlig i England om noen dager, og jeg kommer stadig på matvarer hun bare MÅ ta med til meg Jeg savner mest mat da, ikke godteri: Ostepop Norsk potetgull generelt, syns ikke det i England er like godt. Spaghetti ala capri Toro tomatsuppe Hoff grillkrydder Norske pølser! Særlig ostepølser. Kaviar Gastromat osv Jeg er for øvrig enig i at maten er bedre i Norge, men det er sikkert fordi jeg er så vant til det.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #25 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg sendte en sånn "savne-pakke" til venninnen min for noen år siden (hun er heldigvis flyttet hjem til meg igjen nå). Jeg sendte sånne ting som jeg vet hun var veldig glad i, men som ikke var så lett å få tak i der hun var. Panda lakris, melkesjokolade, firkløver og smil, kaviar på tube, stabburet's leverpostei og makrell i tomat, fenalår (! En helt vanlig vakumpakke - "overlevde" turen helt fint) og et par norske blader (det nye og se&hør). Hun stooorkoste seg med norgespakken sin!
Lista Skrevet 28. oktober 2011 #26 Skrevet 28. oktober 2011 Artig at jeg så denne tråden nå. En venninne besøker meg nemlig i England om noen dager, og jeg kommer stadig på matvarer hun bare MÅ ta med til meg Jeg savner mest mat da, ikke godteri: Ostepop Norsk potetgull generelt, syns ikke det i England er like godt. Spaghetti ala capri Toro tomatsuppe Hoff grillkrydder Norske pølser! Særlig ostepølser. Kaviar Gastromat osv Jeg er for øvrig enig i at maten er bedre i Norge, men det er sikkert fordi jeg er så vant til det. Det smaker jo virkelig HØGG! :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå