Gå til innhold

Da du fikk pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Jeg gledet meg til å få pupper, men de kom aldri. Jeg har hatt endel komplekser for det og hatet kroppen min. De aller fleste med ikke-pupper som meg tar silikon, men det har aldri vært helt rett for min del.

Litt av det samme her. Jeg var utrolig sent ute, og når de først kom så ble det aldri så mye å skryte av. Men jeg er glad i dem den dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jg er ikke gla i mine :snurt: de blir lizm aldri mer enn 75B! så jg vurderer silikon :D anyone with me? :fnise:

75B er jo den perfekte puppestørrelse da!

Hilsen Trippel A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trippel A høres bedre ut spørru meg :D

75B er ikke perfekt det er jo to små klump :S og det passer liksom ikke til resten av kroppen, jeg har en rumpe og lår som slår ut resten av kroppen, det er neppe fint :S

men takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhu, jeg glemmer det aldri. Var sent ute med pupper, så kom en sommerferie og jeg kom løpende inn i klasserommet til venninnene mine første dag i niende kl på ungdomsskolen "YESS, jeg har fått pupper" :lol:

Fikk ikke mensen før jeg var 17, furtet vel egentlig da fordi jeg syns det er noe griseri :lol:

Endret av Syløven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

puppene mine ble vel egentlig aldri noe særlig større :P

de er bittebittesmå!!

men husker det var litt rart... fikk en BH av besteveninna mi som var dritliten... men den passa jo. stas å gå med BH!

husker jeg hadde fryktelig vondt innimellom:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Uhu, jeg glemmer det aldri. Var sent ute med pupper, så kom en sommerferie og jeg kom løpende inn i klasserommet til venninnene mine første dag i niende kl på ungdomsskolen "YESS, jeg har fått pupper" :lol:

Fikk ikke mensen før jeg var 17, furtet vel egentlig da fordi jeg syns det er noe griseri :lol:

Apropos mensen jeg fortalte det til ene venninna mi og hun bare oj gratulere, såå stas og da tenkte jeg bare: hva er så stas med det egentlig? Det er bare mensen liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Apropos mensen jeg fortalte det til ene venninna mi og hun bare oj gratulere, såå stas og da tenkte jeg bare: hva er så stas med det egentlig? Det er bare mensen liksom.

En veninne av meg på barneskolen var helt latterlig stolt når hun fikk mensen. Ikke nok med at hun sa det til alt og alle, hun spurte faktisk meg og noen andre veninner om vi ville bli med på toalettet for å se på det brukte bindet hennes. Hell no! :snurt:

Men hun var litt merkelig hele tiden da. Når hun fikk stringtruser med moren sin i en alder av 11 år, ville hun vise dem frem til alle, og daet var jo samme greia som med mensen. Om å gjøre om vi ville bli med på do å se den nye stringtrusa.

Jeg syntes det var merkelig den gangen, men det er enda merkeligere å tenke tilbake på kjenner jeg nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk totalt panikk da jeg fikk mensen og holdt det skjult i flere måneder (trodde jeg). Mamma hadde selvfølgelig lagt merke til det med en gang, og til og med spurt meg om jeg hadde fått det- men jeg nektet tvert. Det ble til at hun ikke presset meg noe mer på det, men likevel ga meg informasjon om hva jeg skulle gjøre når den engang kom, og at det ikke var noe å være redd for å si. Og brått var skapene fulle med bind hun aldri brukte selv :fnise:

Fine mammaen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 8, og det var grusomt.

Jeg følte at "alle" la merke til det, og jeg tror faktisk de fleste gjorde det også...

Det var vondt om noe/noen kom borti, jeg gikk bestandig med kjempestore t-skjorter og krummet ryggen slik at folk ikke skulle se de små "tuttene" som stakk fram... Jeg hatet det, men venninna mi var kjempefascinert, siden hun selv var litt treg i utviklinga...

Fikk min første BH da jeg var 12. Da sa mamma at nå var det virkelig på tide. Hehe. Jeg synes det var dødsflaut å bli med henne i undertøysbutikken. Jeg husker jeg fikk en Ole Brumm-BH i str. 75B, nå har jeg 75E og sliter med å få tak i BHer i vanlige butikker.

Jeg fikk mensen da jeg var 11. Helt forjævlig, det også.

Er veldig glad i kroppen min nå, da, og guttene er tydeligvis veldig glad i den, de også. Man tenkte så merkelig da man var i puberteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

En veninne av meg på barneskolen var helt latterlig stolt når hun fikk mensen. Ikke nok med at hun sa det til alt og alle, hun spurte faktisk meg og noen andre veninner om vi ville bli med på toalettet for å se på det brukte bindet hennes. Hell no! :snurt:

Men hun var litt merkelig hele tiden da. Når hun fikk stringtruser med moren sin i en alder av 11 år, ville hun vise dem frem til alle, og daet var jo samme greia som med mensen. Om å gjøre om vi ville bli med på do å se den nye stringtrusa.

Jeg syntes det var merkelig den gangen, men det er enda merkeligere å tenke tilbake på kjenner jeg nå :fnise:

Oj den var drøy. æsj hvem vil se på andres brukte bind liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg var 8, og det var grusomt.

Jeg følte at "alle" la merke til det, og jeg tror faktisk de fleste gjorde det også...

Det var vondt om noe/noen kom borti, jeg gikk bestandig med kjempestore t-skjorter og krummet ryggen slik at folk ikke skulle se de små "tuttene" som stakk fram... Jeg hatet det, men venninna mi var kjempefascinert, siden hun selv var litt treg i utviklinga...

Fikk min første BH da jeg var 12. Da sa mamma at nå var det virkelig på tide. Hehe. Jeg synes det var dødsflaut å bli med henne i undertøysbutikken. Jeg husker jeg fikk en Ole Brumm-BH i str. 75B, nå har jeg 75E og sliter med å få tak i BHer i vanlige butikker.

Jeg fikk mensen da jeg var 11. Helt forjævlig, det også.

Er veldig glad i kroppen min nå, da, og guttene er tydeligvis veldig glad i den, de også. Man tenkte så merkelig da man var i puberteten.

Min første bh var med minnie mus på hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...