Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg fikk nylig sjekket blodtrykket (ikke hos lege) og det var på 105 over 59. Er ikke det vel lavt? Jeg er 24 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, i følge det jeg vet så er det lavt. Du burde nok ta kontakt med legen å få målt det på nytt. Kanskje den som tok det privat ikke fikk rett mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest samarina Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Undertrykket ditt er litt lavt. Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut, men når BT måles på tynne jenter med tynne armer, blir gjerne resultatet lavere enn hva ditt BT egentlig er. Så lenge jeg ikke vet hvordan du fikk målt dette BT og med hvilket utstyr er det vanskelig å si så mye om det. Men helt generelt så er det et litt lavt BT ja. Foreslår at du tar en sjekk hos lege dersom du er bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå