havsulen Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg forsøker å gi opplevelser og forbruksvarer som julegaver i stedet for ting. Feks: - mamma får hudpleiegavekort - pappa får kinobilletter - venninner får barnevakt etc Men jeg sliter når det gjelder min bror på 23 år! Han driver med data, spiller TV-spill og har ingen andre store interesser. (yes, I know - burde skjerpe seg, men det er en annen diskusjon... ) I fjor fikk han kinobilletter, kjedelig å gi det igjen. Han har fått konsertbilletter før, har sjekket - det er ingen konserter der han bor i nærmeste fremtid. Noen tips? (Har forsøkt å søke, men klarte ikke å treffe blink med det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Gavekort på MegaZone? De har nå fått indoor paintball i tillegg til de vanlige laserplaffegreiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Fantastisk forslag, Pusekatt! Har sjekket - de selger klippekort til 250 kroner. Tusen takk for tipset! Og jeg tar gjerne i mot flere! (Skal jo gi ham flere gaver framover) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Gavekort på gokart. Gutter som spiller bilspill liker som oftest også gokart. En gang gav jeg kjæresten gavekort på prøvetime i småfly. Litt dyr gave til broren din kanskje (jeg betalte 750,-), men kanskje du kan spleise med noen? Gavekort på hopp i fallskjerm, eller tur med hanglider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Fantastisk forslag' date=' [b']Pusekatt! Har sjekket - de selger klippekort til 250 kroner. Tusen takk for tipset! Bare hyggelig, håper det faller i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå