Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg fikk 3 på en muntlig eksamen nylig. (Går på videregående) Sto jeg eller strøk jeg? :o *krysser fingre og tær!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Da sto du :D Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Å herregud, thank the lord eller hvemsomhelst!! :D :D :D Jeg sto!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Grattis så masse da!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Grattis! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 Gratulerer, for 1 er stryk, og 2-6 er ståkarakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 8. desember 2003 #7 Del Skrevet 8. desember 2003 Gratulerer! Men, har dere virkelig ikke fått noe informasjon om karaktersystemet? Høres sprøtt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 11. desember 2003 #8 Del Skrevet 11. desember 2003 Gratulerer, flott at du stod! Men må si som Labella; Har dere virkelig ikke fått info om dette på skolen? Det høres jo helt vilt ut!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå