HMSP Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei! Som følge av dagens kalender oppgave kom jeg på at dere kanskje kunne hjelpe meg med en sang jeg har "mistet" En annen sang jeg er veldig glad i er en engelsk. Jeg har desverre glemt hva den heter (så hvis noen tror de vet det tar jeg gjerne imot en pm eller svar her). Den handler om en mor som jeg mener skal dø av kreft (eller noe lignende) og om den siste tiden og julen før hun dør. Om alle minnene som blir sterke og kraftige i en slik situasjon. ..and honey I'll miss you - and I'm beeing good. I'd love to be with you if only I could.... - det er refrenget. Hvis noen kan hjelpe meg blir jeg lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Ååå, den er fiiin. Kan det være "Honey" du sikter til? Vet at Bobby Goldsboro har en versjon av den. Passer i alle fall til refrenget. Hvis du vil ha hele teksten, kan jeg sende den på PM til deg. Nydelig sang, enig med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Husker du hvem som synger den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. desember 2003 #4 Del Skrevet 9. desember 2003 Vet ikke om noen nye artister som synger den, men som sagt så vet jeg at Bobby Goldsboro synger den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 9. desember 2003 #5 Del Skrevet 9. desember 2003 Kjempefin sang. Her er teksten: http://www.lyricsfind.com/lyrics/7611/73187.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2003 #6 Del Skrevet 9. desember 2003 Hørte den på radioen her ein dag, faktisk! Den var superfin!! Har lurt på kva den heiter eg også, men no kan eg jo laste den ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 10. desember 2003 #7 Del Skrevet 10. desember 2003 Ehh... Julesang?? Den handler da ikke om noe som har med jula å gjøre?? Kan ikke huske jeg har hørt sangen, kanskje den høres julete ut... Men fin tekst forresten, selv om jeg ikke får det til å bli en julesang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 11. desember 2003 JAAA! Sangen "min" Neida, det er ikke en julesang - jeg bare forbinder den med jul for det er da jeg bruker å høre den på radio. Og ja, det er varianten med Goldsboro jeg har vært på jakt etter. TUUUSEN TAKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå