Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2011 #1 Del Skrevet 24. oktober 2011 hva gjøren nor en ikke husker navn på personer som husker navnet dit. tør ikke spør om navn i sånne sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg sier det som det er, at jeg ikke er så flink til å huske navn. Så forteller jeg at jeg brukte 9 måneder på å lære meg navnet på bestevenninna mi - mens vi var bestevenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 24. oktober 2011 #3 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det spørs jo litt på situasjonen, men kanskje man kan si "unnskyld, nå har jeg glemt navnet ditt..." eller "nå står det helt stilt for meg! Hva var navnet ditt igjen?" Så lenge man sier det på en høflig måte synes jeg det bør gå greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. oktober 2011 #4 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enten innrømmer jeg det, eller så holder jeg meg til regelen min: bruker aldri navn, bare kallenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vicci Skrevet 24. oktober 2011 #5 Del Skrevet 24. oktober 2011 Later som ingenting, og spør noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken An Skrevet 24. oktober 2011 #6 Del Skrevet 24. oktober 2011 Som regel redder min kjære meg ut av knipa... Han husker alt og alle! Mens min hjerne er som teflon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 25. oktober 2011 #7 Del Skrevet 25. oktober 2011 Svarer som sant er: Jeg er dårlig til å huske navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Del Skrevet 25. oktober 2011 Sier det som det er. "Beklager, men jeg har visst glemt navnet ditt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå