Gå til innhold

Favorittsjokolade?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er generelt alt for glad i sjokolade og har vanskelig for å velge bare en, men hvis jeg måtte tror jeg at jeg går for Freia melkesjokolade - gjerne som rull. Troika er også et godt alternativ, og Firkløver og, og... :ler: Også kom jeg på at jeg ikke har spist Topris på "100 år."

Savner norsk sjokolade i min utlendighet. Det eneste de har her er Smil.

Jennifer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå dere altså. skulle aldri gått inn på denne tråden!!! :evil: :ler: men så er det jo lørdag da, heldigvis:)

jeg elsker all sjokolade jeg og, uansett!!!!! men liker ikke freia melkesjokolade så godt, den er kvalmendes, men kan godt spise et par ruter av den dersom den er kald. ellers er firkløver ganske god.

freia premiun nougat crisp er fantastisk!!!!!!!!!! og bounty (cocos er ikke så god som den, må være kokoskrem, ikke sånn som i cocos).

ellers savner jeg de gode gamle, RELAX, DOVE (sjokolade, ikke såpa hehe), MARABOU (de selger den visst på Ikea nå, i svenskebutikken), og NOEN AV DE GAMLE TWIST BITENE.

Skrevet

Ja! Relax med lakrisfyll! Hvorfor forsvant den?? Og bananbiten i Twistposen! Gærne sjokoladefabrikker som slutter med alt det gode!!

Skrevet

Mine favoritter er Cuba, Troika og Crispo..

Så er jo Freia Melkesjokolade og Fruktnøtt kjempegode også...

• 17 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Ja! Relax med lakrisfyll! Hvorfor forsvant den??

Forsvant? Jeg har ikke en gang rukket å smakt den! :grine:

Anonymkode: c0ffd...600

AnonymBruker
Skrevet

:sukk:

Relax-720x450.jpg

Relax var en sjokoladeserie i seks forskjellige smaker. Sjokoladeserien var på markedet fra 1990 til 1993, og fantes i smakene maiscrisp, nougatcrisp, kremet karamell, nøtter, krokancrisp og ren sjokolade.

https://www.nidar.no/om-nidar/historie/sote-minner/

Anonymkode: c0ffd...600

Skrevet

Helnøtt sjokolade! 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Melkesjokolade med havsalt🤩

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Jacobs sin sjokolade med karamell og havsalt. Dessverre selges den ikke på noen butikker her jeg bor..

Anonymkode: 346ef...68d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...