Gjest Badabing Skrevet 24. oktober 2011 #1 Del Skrevet 24. oktober 2011 For en stund siden brakk jeg nesen. Pga en del andre skader, fant de ikke dette bruddet før røntgen senere, og da hadde det grodd feil. Jeg fikk etter en stund tilbud om operasjon, men turte ikke gjennomføre. Nå har det gått noen år, og jeg har en del problemer med nesen min. Jeg er konstant tett i nesen,våkner alltid opp helt pottetett. Har stadig sår i nesen som ikke gror, og nesen hovner opp pga dette. Er det slik at jeg fortsatt kan få dekket en neseoperasjon. Har lest litt på nettet og det ser ut som det kan dreie seg om en skjev skillevegg i nesen. Hvordan går jeg ev frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #2 Del Skrevet 24. oktober 2011 For en stund siden brakk jeg nesen. Pga en del andre skader, fant de ikke dette bruddet før røntgen senere, og da hadde det grodd feil. Jeg fikk etter en stund tilbud om operasjon, men turte ikke gjennomføre. Nå har det gått noen år, og jeg har en del problemer med nesen min. Jeg er konstant tett i nesen,våkner alltid opp helt pottetett. Har stadig sår i nesen som ikke gror, og nesen hovner opp pga dette. Er det slik at jeg fortsatt kan få dekket en neseoperasjon. Har lest litt på nettet og det ser ut som det kan dreie seg om en skjev skillevegg i nesen. Hvordan går jeg ev frem? Du går til fastlegen og ber å bli henvist til ØNH-spesialist. Vedkommende vil ta ta en vurdering etter å ha sett på bilder og så evt. henvise deg videre for operasjon. Har blitt operert for septumdefekt nese selv og tipper at det ikke skulle være noe problem å få innvilget operasjon i ditt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 24. oktober 2011 #3 Del Skrevet 24. oktober 2011 Takker for svar! Hadde håpet å slippe unna fastlegen min, men da får jeg heller krype til korset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå