bluebird Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det bare jeg som er skeptisk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Til hva? Og hvorfor? Varmeteppe - mener du sånne i kunstig saueull eller elektriske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 :o :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Liker ordet jeg. VARMEteppe... Godt og varmt.. under teppet.. JA takk! Nei. Finnes ikke skeptisk, men ville nok hatt en timer på teppet, hvis det skulle ligge i senga mi på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Når jeg bruker varmeteppe så slår jeg det på en stund før jeg legger meg og slår det av når jeg har lagt meg i sengen. Det er når jeg skal sove at jeg må ha det varmt og varmen holder seg en stund. Dessuten har jeg alltid med meg noen colaflasker med varmt vann til å varme bena på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg er skeptisk til elektrisk varmeteppe. Forbinder det med ulmebrann og sånn. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. desember 2003 #7 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg er skeptisk til elektrisk varmeteppe. Forbinder det med ulmebrann og sånn. :o De er vel ganske godt sikret. Men jeg ville nok ikke brukt det uten å ha det under oppsyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 8. desember 2003 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_rog...nd/2600295.html http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sor...et/2602003.html :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå