Gå til innhold

Til par - hvor mye tjener dere tilsammen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 år og typen 26 år, og vi har ca 290.000 kroner tilsammen. Ser jo at vi er fattigluser i forhold til alle andre her. Skal starte studier til høsten, og når jeg er ferdig med dem håper jeg på og ha en stabil årsinntekt på 350.000 alene. Ting tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tjener rundt 250 000, noe av det er studielån, resten er en 50% stilling og noen ekstravakter. I år har han kun studielån, og ikke mulighet til å jobbe.

Begge er som sagt under utdanning, når vi er ferdige kommer vi til å havne på rundt 900 000 de første årene, hvor jeg står for ca 350 00 av dem og han resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1,5 hvorav halvparten hver.

Jeg er psykologspesialist med 24 timers tilgjengelighet. Ikke mye å bli rik av! Han er leder

I privat næringsliv og har bonus i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener 370.000 i året, han tjener 850.000 i året, og har i tillegg en bonus rundt 100 000 (litt variabelt fra år til år naturlgivis). Tilsammen altså rundt 1,3-1,4 mill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i midten av 20 årene og nettopp ferdig utdannet begge to.Har samlet inntekt på ca. 1 mill. i året. Jeg står for 365 000 av dem, han resten. Han jobber privat og jeg jobber offentlig.

Endret av Ravn1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ca 150 000 (90 000 er studielån, resten er fra deltidsjobb), han ca 700 000.

Når jeg er ferdig blir det etter planen mindre jobbing på mannen (og derfor lavere lønn) og mer jobbing (høyere lønn) på meg :) 2 år igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ca 370.000, jobber i staten

Han ca 650.000, ingenør

Klager ikke.. Eller.. Jeg hadde ikke sagt nei takk til høyere lønn akkurat. Men jeg får se på de godene staten skryter av å tilby.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket tjener vi omtrent 700 000. Mannen tjener 450 000 av disse. Når jeg er ferdig utdannet (om 3 år) og han er videreutdannet (om 2 mnd) kommer vi til å tjene 850 000 til sammen. Min begynnerlønn vil være 350 000, han 500 000. Jeg blir adjunkt og han jobber i privat næringsliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer litt avhengig av hvor mange ekstra vakter vi har. Denne mnd hadde vil tilsammen, etter skatt, utbetalt 120 000kr.

Bullshit... fortell meg hvilken jobb som har vaktordning så gir 60 000 utbetalt i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bullshit... fortell meg hvilken jobb som har vaktordning så gir 60 000 utbetalt i måneden.

Lege, tannlege, pilot, for å nevne noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vi tjener ca 900 000 tilsammen. han er selger og tjener 400 uten firmabil, men 500 med firmabil i året.

jeg har ca 400+ og er helsefagarbeider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så fattig jeg følte meg nå =P haha

vi har 530.000 til sammen.. hvor han har 400 og jeg som den usle butikkmedarbeideren har 130.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi tjener ca 900 000 tilsammen. han er selger og tjener 400 uten firmabil, men 500 med firmabil i året.

jeg har ca 400+ og er helsefagarbeider.

Over 400.000 som helsefagarbeider?? Med mye overtid da?

Folk har sykt høye lønninger i denne tråden..

Vi har i underkant av 800.000 og jeg synes vi har det bra liksom, men vi har jo ikke barn da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke lønnsnivået her gjenspeiler virkeligheten...

Vi har vel ca 600 000 til sammen...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ca 900.000 til sammen.

Jeg ca 400.000, 24 år(i mitt første år i jobb etter endte studier), han ca 500.000, 28 år (jobbet lenge, har ikke studert). I tillegg har han bonuser som kan komme opp i underkant av 100.000 i løpet av et år hvis de gjør det bra..

Målet mitt er å ta han igjen. Han betalte mye det året vi var sammen mens jeg var fattig student, så nå er det snart min tur til å få være suggarmama! :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av 20årene, han i midt i 30årene. Ligger på 800- 900 000 tilsammen, han ca 400, hos meg varierer det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...