AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har en ting for nerder. Ingenting er mer sexy for men enn en smart mann! Liker også at han er skikkelig gamer/suuupergeek. MEN har et lite problem, jeg liker at menn skal være maskuline, en som kan "beskytte meg" om det skulle ha skjedd noe. Sier ikke at jeg tror jeg vil bli overfallt o.l, men jeg vil at mannen skal klare å beskytte meg OM det skulle skjedd. Datet en supernerd en gang som jeg fant skikkelig tonen med, og på vei hjem fra byen en kveld var det en fyr som klengde seg på meg og var utrolig masete. Da sa han jeg var med "håper ikke han prøver seg på noe, for da kan hvertfall ikke jeg beskytte deg"! Og det var så utrolig turn off for meg! Jeg er utrolig selvstendig, og er veldig "jegklarermegselv"-type, men jeg må vite at han jeg er med skal kunne beskytte meg! Tror jeg også liker smarte folk for jeg har inntrykk av de (ikke alle selvfølgelig) er mye snillere enn såkalte playboys og badboys. Men finns det snille menn som ikke har kropper som 14 åringer egentlig?! 1
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Har du sett Justin Timberlake i Bad Teacher? Han er en ganske god mellomting mellom maskulin og nerd, vil jeg si.
Gjest Marregutt Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Det er slett ikke urealistisk!! Tro meg 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 snille menn med "kropp som en 14 åring" klarer fint å beskytte deg mot det aller meste. du må bare møte de. er selv en super snill nerd med en "kropp som en 14 åring" og har ingen problemer med å fjerne større menn som klenger på dama jeg er ute med. er mange triks man kan bruke som ikke innebærer å være stor. 1
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er faktisk sammen med en filmstjernepen litt nerdete mann, elsker spill, golf og spiller gitar. Ja det er mulig. Han ligner ganske mye på Josh Hartnett. http://www.starpulse.com/Actors/Hartnett,_Josh/gallery/JTM-042883/
Sophie-Ann Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Min er sånn så de finnes definitivt!!
Gjest Katten. Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Mesteparten av vennegjengen min varierer mellom å være hypernerd og mannemenn kontinuerlig.
absinthia Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Har en i huset! Det er ikke umulig, men han har i tillegg til å være nerd/geek også hatt en rimelig bra idrettskarriere og jobber nå innen musikkbransjen.
Matrim Cauthon Skrevet 24. oktober 2011 #9 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er selv bortimot alle former for nerd. Data, nettverk, spill, D&D, fysikk, og også kampsport. Etter min erfaring er det mange nerder som driver med kampsport og selv om de ser snille og ufarlig ut så er det folk jeg ikke ville havnet i slåsskamp med. Heller slåss mot en boleplugg som ikke vet hva han driver med. Så det er absolutt ikke urealistisk å finne deg en nerd som ikke er nervøs når han blir konfrontert av bråkete folk.
makkapakka Skrevet 24. oktober 2011 #10 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg vil si at de største pinglene er playboys og badboys jeg, hvis du virkelig stiller de til veggen, så skal du se hvilken forbanna feiging som er bak. Ofte er det ikke de som ser store og sterke ut som er det. Tøffhet, eller styrke i en person er ikke hva du ser utenpå men det du opplever i form av ev. kommunikasjon, altså du hører at den personen er ikke en du "kødder" med. Tror en nerd som er smart også vil inneha den egenskapen å beskytte og vite hvordan han skal håndtere vanskelige saker. 2
Rofl Skrevet 24. oktober 2011 #11 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg ser da virkelig ikke ut som en 14 år gammel gutt i kroppen men er Nerd/geek like fult. Fint greie å passe på en kjæreste så lenge det ikke er Jet Li som kommer løpende
Gjest Hard Ride Skrevet 24. oktober 2011 #12 Skrevet 24. oktober 2011 Nerder som er litt opp i 20-årene kan være maskuline, men som tenåringer har de færreste rukket å bygge så mye muskler osv. Selv er jeg en stor nerd, har IT-utdannelse, men har gjort et par ting som førstegangstjeneste, og hatt en ganske fysisk jobb i noen måneder. Slike ting har gjort meg litt mer robust. Men jeg vil tippe at de fleste nerder må passere 20 før de oppnår maskulinitet også.
LoneWolf Skrevet 24. oktober 2011 #13 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er nå nerd så det holder og rimelig maskulin vil jeg si. Går nå på kampsport og ser helt vanlig ut, men er nok ikke typen man bør prøve å bølle for mye med. da kan det bli vondt :gjeiper:
Gjest Marregutt Skrevet 24. oktober 2011 #14 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er både boknerd og til tider PS3 nerd (ikke om sommeren). Har gått Birken, og flere andre store skirenn, trener 4-5 ganger i uka, og har vært i flere konfrontasjoner der jeg må "beskytte" veninder. Har alltid klart å unngå vold da, siden jeg ikke er noen voldelig kar av meg
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #15 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er både boknerd og til tider PS3 nerd (ikke om sommeren). Har gått Birken, og flere andre store skirenn, trener 4-5 ganger i uka, og har vært i flere konfrontasjoner der jeg må "beskytte" veninder. Har alltid klart å unngå vold da, siden jeg ikke er noen voldelig kar av meg Du kan nesten ikke kalles nerd bare fordi du liker å lese bøker, og spiller PS3 (da er du casual gamer) 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #16 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg jobber i nerdebransjen. Masse hotte nerder skal jeg si deg
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #17 Skrevet 24. oktober 2011 Samboern min er nerdete (dataspill, musikk, film) og jobber i et omsorgsyrke, men har maskulint utseende og væremåte. Vi kjenner også en god del innen "nerdebransjer", mange der er veltrente som bare det, noen løper maraton, andre spiller fotball på høyt nivå eller driver med kampsport. Tror den gammeldagse nerden er en utdatert eller i hvert fall veldig begrenset stereotypi, en kan godt jobbe i databransjen og være dritslesk rundbrenner (har møtt typen), eller ha designerbriller og være Supermann oftere enn man er Clark Kent...
Gjest Marregutt Skrevet 24. oktober 2011 #18 Skrevet 24. oktober 2011 Du kan nesten ikke kalles nerd bare fordi du liker å lese bøker, og spiller PS3 (da er du casual gamer) eeeeh, om man gamer ps3, laner med gutta fra tid til annen (cod), så blir man definert litt nerd i mine kretser. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #19 Skrevet 24. oktober 2011 eeeeh, om man gamer ps3, laner med gutta fra tid til annen (cod), så blir man definert litt nerd i mine kretser. COD er jo omtrent det mest casual spillet du kan finne. Det blir som å si at du er nerd fordi du liker å spille super mario av og til. Det er mange som spiller COD, ikke bare nerder. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #20 Skrevet 24. oktober 2011 En trenger ikke å være smart for å være nerd. Vil heller tro at nerder er godt representert i kategorien "mindre intelligente"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå