AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg bruker å gi små oppmerksomheter til så og si alle mine kjente og kjære rundt juletider. Det har flere fått med seg, og jeg får stadig høre ( hvert år nesten ) fra folk "ååå, hva ønsker du deg i år da? Jeg må finne noe fint til deg også altså!". Og dermed har man jo inntrykk av at vedkommende vil kjøpe ethvert lite til deg? Jeg tenker ikke så mye over det, hvis vedkommende er noen jeg setter pris på og bryr meg om, får de noe uansett, trenger ikke å smiske. Og hvert år så er det alltid en del slike som ikke gir meg noe. Greit for meg, fordi jeg gir ikke for å få tilbake, men hva er greia? Vil de sikre seg flest gaver, eller hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2011 #2 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg kjøper ofte gaver til folk som aldri viser interesse for å få de. Møter meg aldri som avtalt for å utveksle gaver. Så det er mange år jeg har endt opp med en gave eller to ekstra til "meg selv".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, Heloise, noen sånne utvekslinger har jeg også vært borti. Populært er det å bytte gaver under messen i kirken, eller i forbindelsen med den siden de aller fleste møtes da. Har ofte stått der med flere gaver i vesken som blir med hjem til meg selv igjen. Hadde jeg bodd i storbyen hadde jeg delt de ut til de som bodde ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 23. oktober 2011 #4 Del Skrevet 23. oktober 2011 Høres veldig merkelig ut. Jeg tenker at de har lyst til å kjøpe noe til deg, men så forsvinner det for dem i alt juletjaset. Tviler på at noen later som de skal gi deg gave for å tyne en gave ut av deg, liksom. Det hørtes veldig snodig ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dunderungen Skrevet 25. oktober 2011 #5 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg er nok en av dem - men det er fordi pengene ikke alltid rekker til. Jeg passer alltid på å få kjøpt ordentlige gaver til mine nære og kjære, deretter tar jeg de jeg ikke egentlig omgås så mye med. Kanskje det er det som er problemet? Synes det er merkelig å ''lure'' en gave ut av andre. Det har ihvertfall aldri vært mine intensjoner. Men så har dette skjedd bare 2 år. I år skal jeg knappe att munnen og se ann heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå