Gå til innhold

Hvor mange kjøper dere gaver til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å kjøpe gaver til over 50 mennesker tar av. Ender man ikke opp med å gi masse ræl da? Husker jeg fikk svettetrøye av onkelen min en gang, og søsteren min fikk en pakke med servietter av en perifer slektning :gjeiper:

Jeg kjøper til sambo, 3 søsken, 2 tantebarn, mor, far og katta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma

Pappa

Søster

Svoger (hender de ønsker seg noe stort og får felles)

Niese

Nevø

ektemann

Svigermor

Svoger

Svogers samboer

Svigerfar

Stesvigermor (hender også disse får felles)

Mormor

Bestevenninne

Fadderbarn

Mine nærmeste får som regel for 500-1000kr. Svigerfamilien og andre 200-300, venninna mi ønsker seg hjemmelaget.

Bikkja får hundegodteri i julestrømpa si!:gjeiper: Teit, men koselig!:fnise:

Også pleier jeg å kjøpe inn 2-4 gaver ekstra, siden jeg har to venninner som jeg noen ganger utveksler med, andre ganger ikke, alt etter som om vi sees. Sees vi ikke, får de til bursdag, eller jeg beholder dem selv!:fnise:

Endret av kaprifolen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen kjøper til hverandre, mine og hans foreldre, 4 søsken, 3 besteforeldre, våre 3 barn, 3 vennepar, 6 venners barn, 2 søskenbarn. Totalt 30 gaver. Bruker 200 per forelder, 1000 per egne barn, 150 per venners barn og søskenbarn, 50-100 per besteforelder og vennepar. Er ferdig med alt unntatt til egne barn og mine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper til samboeren min, mamma, pappa og lillebror. Evt en liten ting til tante/onkel og evt søskenbarn, men kun hvis vi feirer julaften sammen. Sambo kjøper til meg, mammaen sin, pappaen sin og søstra si. Og så setter vi begges navn på gavene.

Familien er liten nå siden begge har mistet bestemødrene våre ganske nylig, søsknene våre ikke har kjærester og ingen har barn. Antallet kommer nok til å øke igjen om noen år, men det kunne uansett ikke falle meg inn å kjøpe gaver til femten søskenbarn, tolv venninner og 784 venners barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Mannen og jeg gir ca 20 gaver.

PS: Er det bare jeg som synes det er paradoksalt at noen mener det tar helt av med antall gaver samtidig som de presterer å kjøpe presang til sitt eget kjæledyr? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...