Gå til innhold

Åssen var du som ungdom?

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

var og er snill, gjør det meste jeg skal gjøre, er sta og sier i fra når jeg føler meg tråkket på. Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha jeg var FÆL.

jeg var ikke så ille på skolen, fordi jeg faktisk var ganske sjenert. Men hjemme, og med vennene mine så var det litt verre.

Jeg og vennene mine begynte å røyke, drakk, røyka hasj, stjal klær, sminke, altmulig... vi gjorde hærverk...

jeg ble 'gother' på ungdomsskolen, og jeg og noen venninner fløy rundt med svarte klær, svart lebestift, svart hår osv... og vi 'hata' alle bertene! Husker vi pleide å sitte i en sånn lang gang og høre på metal-musikk... når noen gikk fordi stirra vi stygt på de og skrudde opp musikken.

Så kutta vi oss selv på dass, og tok piercinger på hverandre på dass....

Var også ganske emosjonell, og var gjerne forelska i sånn 3-4 gutter samtidig :P Jeg var også kjempeKÅT og så hele tiden etter en anledning til å pule.... det skjedde aldri før jeg nærma meg 17 xD Jeg begynte å bli kåt da jeg var 14...

Når foreldra mine var borte hadde vi svære fester i huset. Festene ble veldig kjent, og det kom fler og fler xDD

Når foreldra mine var hjemme, stakk jeg og broren min og venner av oss opp på en plass litt ovenfor der vi bor og hadde fest. Vi dro alltid opp dit rundt sånn kl 6, og var alltid hjemme kl 23!

På skolen husker jeg vi alltid gjemte oss for FYSAK, og vi gjemte oss inne når vi ble tvunget til å være ute i storefri.

Vi smugrøyka på skolen også.

Skikkelig spenning i hverdagen :D

Så husker jeg vi stakk opp til russetreffet (et av de største. det pleier å arrangeres rett ved der jeg bodde da)

og sneik oss inn, plukka øl i skogen xD

Syntes egentlig det var gøy å være fjortiss. alt måtte holdes hemmelig xD Men jeg var virkelig modig og gjorde mye galt... tør ikke det nå lenger :P

Skrevet

Jeg var en typisk etterdilter som gjorde og sa alt det de andre gjorde og sa. Men flink på skolen.

Men nå gjør jeg akkurat som jeg vil, bortsett fra å såre/skade meg selv eller andre, sjølsagt, og det er en herlig frihet.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg hadde det ikke så bra hjemme, og håpet alltid at noen på skolen skulle forstå det. Kunne finne på å gå rett ut av timen for eksempel, men gjorde ikke noe galt ellers.

Jeg var nok ganske rolig på skolen. Knyttet meg ikke til noen, men snakket med de fleste. Leste skjønnlitteratur i stedet for lekser, men fikk gode karakterer likevel.

Heldigvis gikk alt bra etter at jeg kunne flytte hjemmefra, og nå har jeg det bare bra. :)

Skrevet

Jeg var stort sett snill og grei, ganske sjenert og rolig, men teste samtidig grensene. Prøvde å røyke og drikke tidlig, sneik meg ut om natta og sånn. Hadde mye venner, men var samtidig hata av den "kule gjengen". Derimot var jeg faktisk populær blant gutta, sikkert fordi jeg var liten og søt :P For kan ikke finne noen andre grunner. Hadde masse piercinger og skinna meg, noe som var ganske sjokkerende, da dette var tiden for platinablondt hår, miss sixty-bukser og buffalo-sko.

Jeg raste heldigvis fort fra meg, og foreldrene mine merket ikke stort til det. Var vel ferdig med det innen ungdomsskolen var over.

Jeg hadde også perioder med tunge depresjoner og forstyrret spising, og fikk etterhvert diagnosen adhd.

Skrevet

Helt grusom.

Var rebelsk og sta, festet og drakk som en annen alkis, drev på med rusmidler og gjorde ting jeg ikke tør si høyt. Skjemmes alvorlig mye.

Men det ble folk av meg å! Og den dag idag har jeg et kjempegodt forhold til både mamma og pappa! :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Gjennom hele barneskolen var jeg ganske så upopulær og hadde ikke så mange venner. Hvert fall ikke jentevenner. Hang nesten bare med gutter og var en guttejente. Spinkel og guttete. Jeg var veldig sjenert å. I 6-7 klasse begynte jentene i klassen å få pupper og hofter. Ikke jeg. Jeg fikk ingen ting og husker jeg var blodig sjalu. Folk begynte å dra på dater, men guttene la virkelig ikke merke til meg. Noe som gjorde at jeg ble usikker og fikk dårlig selvtillit.

Alt dette endret seg da vi begynte på ungdomskolen. Jeg fikk plutselig pupper og hofter. På barneskolen var jeg utrolig spinkel, men på ungdomskolen begynte jeg få litt former og ikke minst så ble jeg mer jentete. Begynte å sminke meg og ble mere feminin. Guttene la merke til meg og de sto i kø for å dra på date med meg. Dette gjorde jentene sjalue og jeg ble enda mer upopulær blant jentene. Nå var de andre jentene ikke fult så populære blant gutta for nå hadde de fått øyet på meg. Jeg ble plutselig mere sosial og fikk endelig selvtillit. Utrolig deilig egentlig.

På skolen var jeg flink og lydig, men hjemme var jeg helt motsatt! Jeg hørte aldri på hva mor og far sa og kranglet med de konstant. Spesielt med pappa. Han likte ikke at så mange gutter likte meg og kom på besøk :ler: Jeg hang jo med en del eldre gutter å noe som ikke var så populært hos foreldrene mine. På ungdomskolen begynte jeg å røyke og feste en del. Har ikke tall på hvor mange ganger enten mamma eller pappa måtte hente meg drita på fester og på byen (hadde falsk leg) Kom ikke overrens med dem og gjorde alt jeg ville. Men i dag har vi et bra forhold heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...