AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Åssen var du som ungdom? Var du en drittunge som hatet foreldrene dine og som gjorde alt du ikke skulle gjøre? Eller var du en snill jente som aldri havnet i problemer og som alltid gjorde leksene dine? Fortell
Gjest D_flatmajor Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var emosjonell, sta, troubled og ikke værende i hus med. Men samtidig var jeg engasjert og flink på skolen.
smalls Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var en ordentlig drittunge som kjørte mitt eget løp for å si det sånn. Hadde null respekt for mine foreldre og kranglet med mamma konstant. Skulka skolen og gjorde aldri det jeg ble bedt om å gjøre. Kom og gikk som jeg ville og har ikke tall på hvor mange snakke anmerkninger jeg fikk. Klarte aldri å holde kjeft. Jeg var nok lærerenes verste mareitt Å ikke minst så røyka jeg som en svamp og festet vilt. Ble mange fester og mye alkohol. Jeg var helt ustyrlig på den tiden. Huff.
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var veldig glad i foreldrene mine og takknemlig. Jeg ble tidlig voksen og kunne ta vare på meg selv veldig tidlig. Jeg var et skolelys (fortsatt er), og lærte meg mye på kort tid. Dessverre var jeg nok veldig emosjonell og hadde lett for å bli slapp og lat. Ikke fordi jeg ville være lat. Jeg drev jo med idrett og sånt, men jeg kunne sove bort en hel dag bare fordi jeg var sliten hele tiden. Jeg trodde kanskje det var en sykdom, men har lært at noen ungdommer bare er trøttere og mer sliten enn andre.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Hvordan var jeg som ungdom? Jo jeg var super sjenert og stille. Jeg hadde så og si ingen venner og ble mobbet gjennom halve barneskolen og hele ungdomskolen. En tid jeg bare vil glemme. Jeg hadde et godt forhold til mine foreldre og var veldig skoleflink. Følgte godt med i timeen og var favoritten til læreren min. Jeg var den som kom først på skolen og den som gikk sist. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var emo. Var sjenert, kvisete, sky, deprimert og sur. Ingen glad ungdom, hihi. Men nå er jeg fornøyd da 1
Rainbow Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Starta som veldig utadvent og skravlete, men ble mobba fordi jeg hadde feil klær, ikke skjønte at jeg plutselig skulle oppføre meg annerledes og være ungdom, og ikke ville røyke og drikke. Hadde vennekvelder med video med de få vennene jeg hadde, var forelska i en kjendis som var ti år eldre enn meg og knapt visste at jeg eksisterte, ble usikker og stille til slutt. Var glad i og flink i noen fag, dårlig i andre. Hadde veldig strenge foreldre og fikk ikke lov til like mye som andre, og var veldig barnlig i flere år enn andre. På vgs fant jeg meg selv mer, fikk sakte tilbake selvtilliten, begynte å gå masse på konserter og møte masse band, reiste mer, trivdes på skolen og fikk flere venner. Skikkelig trygg på meg selv ble jeg i tjueåra.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Stille, pliktoppfyllende og flink pike både hjemme og på skolen. Gjorde alltid som de voksne sa og gjorde alt for alle. Glemte meg selv .. Da jeg ble 18 var jeg med på fest på vgs, men samtidig hadde jeg konstant dårlig samvittighet uansett hva jeg gjorde. Som voksne fant jeg ut at jeg hadde add, og da falt en del brikker på plass.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var forferdelig. Blir flau når jeg tenker på det. Begynte å røyke når jeg var 11, var full første gangen når jeg var 12, samme alder prøvde jeg hasj for første gang. Var frekk med foreldrene mine, kranglet med de konstant, kom aldri hjem når jeg skulle. Men var flink på skolen, hadde gode karakterer. Det var vill festing fra jeg var 15, både med alkohol og dop, så vel litt opp til disse misforståtte skuespillerne som brukte alkohol og dop. Følte meg misforstått av alle, så festingen ble vel mitt "tilfluktssted". Hadde feil venner og gjorde opprør mot alt. Men da jeg var 17 våknet jeg, kuttet ut gamle "venner" og startet på nytt. Festingen avtok, dopen holdt jeg meg unna, fikk meg deltidsjobb og fullførte vgs med 5 i snitt enda jeg hadde mer fravær enn noen andre på mitt trinn..
Gjest Rastl0s Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Veldig sjenert og holdt meg til de faste vennene (gruppe på 7-10 stk) og har alltid hatt problemer med å bli kjent med nye folk. Var helt grei på ungd. skolen, men har slitt med konsentrasjonen så det tar meg mye mer energi og tid på å lære ting på skolen enn mange andre. Jeg har alltid vært aktiv, og i det siste har jeg blitt treningsnarkoman og trener opptil 2 ganger daglig (trener forskjellige muskelgrupper og typer trening for hver gang). Har også blitt litt mer utadvendt, men er ikke den som roper og hoier høyest i klassen for å si det sånn. Er mer rolig og avslappet, og kan slå meg skikkelig løs om det er folk jeg kjenner til. Kjenner en del folk, men føler jeg har veldig få nære venner nå. Gitt opp halvparten fordi de vier livet sitt til spilling (pc), og ikke har interesse av å gå ut, så jeg er veldig mye alene og derfor trener enda mer, og er med de få faste personene. Håper jeg får flere nære venner i framtiden! Dessuten er jeg veldig snill, og sånn jeg har det med familien skulle jeg vært den største bølla! Holder veldig tilbake på følelser. (Er i slutten av tenårene). Aldri vært VELDIG glad i å feste, så jeg vier livet til trening og militæret som jeg snart skal inn i. Røyka litt weed når jeg bodde i USA, men har ikke prøvd noe annet enn det. Har vært en relativt snill gutt! Endret 23. oktober 2011 av Rastl0s
Gjest Vevas Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 Stille, sjenert og gjorde ikke så mye ut av meg. Syns selv jeg var flink på skolen, og gjorde det jeg skulle. Var ikke så flink med husarbeid, og utsatte det helt til jeg virkelig måtte. Var egentlig lat på hjemmefronten. Hang med 2-4 andre jenter, og hadde ingen guttevenner. Begynte sikkert med festing da jeg var 15-16. Husker ikke helt. Men har i alle fall aldri vært den som har festet spesielt mye. Har aldri prøvd dop. Haadde et godt forhold til foreldrene mine, og var over hodet ikke en opprører. Kranglet sjelden.
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 jeg var rampete, holdt aldri innetider, festet, var ute i døgnevis uten å gi lyd fra meg osv. hadde det veldig gøy. gjorde opprør mot mamma. hadde hun ikke vært så streng, hadde det aldri skjedd. mot pappa turte jeg ikke å gjøre noe, så var ikke hos hAN før mamma kasta meg ut. jeg var ikke redd for kjeft av pappa, men han var så snill at jeg fikk dårlig samvittighet for å gjøre noe mot han. så bestemte meg for å ikke gjøre det
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #13 Skrevet 23. oktober 2011 Sterkt deprimert og led av sosial angst.
Gjest juvelia Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var lubben å veldig usikkert på meg selv og kroppen min.. Slet mye med depresjon,sosial angst,ensomhet,ingen venner,ingen skolegang.. krangling med familien pga min situasjon.. Varte fra jeg var 13 tom 23 år!... men nå er jeg et nytt menneske og lever et nytt liv. Kom til et punkt jeg skjønte at livet venter ikke,jeg må ta tak i mine egene problemer å gjøre noe med det. Man lærer så lenge man lever. Eeeelsker livet nå 1
makkapakka Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 flink på skolen men sprengte alle grenser og regler hjemme, de trøstet seg med at det ble nå folk av meg og til slutt.
redchilli Skrevet 23. oktober 2011 #16 Skrevet 23. oktober 2011 pøbel. hatet skole, mye fravær og ingen karrakterer å skryte av. Mye festing og krangling med foreldre. Ble kastet ut av mamma til slutt.
Cata Skrevet 23. oktober 2011 #17 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var den snille, stille, skoleflinke. Ble mobbet på ungdomsskolen, men klarte til dels å beholde selvtilliten likevel. Sosialt var det heller dårlig stelt, jeg var vel ikke på en eneste fest før russetida begynte . Hadde likevel et par venner som jeg ofte hang sammen med så helt svart var det ikke. Som regel var vi på tur, eller bare hjemme hos hverandre og pratet. Trente kampsport (judo) fra jeg var 14 og fikk dermed et miljø å vanke i som ikke hadde så mye med skolen å gjøre, så det hjalp mye. Da kunne jeg til en viss grad overse mobbing og utfrysing på skolen, for det "fulgte ikke etter meg hjem". Jeg hadde et godt forhold til foreldrene mine og kranglet nesten aldri med dem. Sannsynligvis var de litt bekymret fordi jeg gikk for lite ut, men bortsett fra treningene så trivdes jeg best hjemme med en bok - eller ute på tur sammen med de to vennene jeg hadde. På vgs kom jeg vekk fra mobberne, og selv om jeg ikke ble übersosial der heller så fant jeg meg greit til rette i klassen og hadde ingen problemer med å omgås mine medelever.
Gjest Consensio Skrevet 23. oktober 2011 #18 Skrevet 23. oktober 2011 Levde et skikkelig dobbeltliv som ungdom. Hjemme/sammen med familie: snill, lydig, viste til gide karakterer, var tilsynelatende sammen med bare skikkelig ungdom Ute: rebell, fant på mye faenskap, prøvde det meste av dop, hang med folk av den "dårlige" sorten, debuterte tidlig med sex. Tror ikke mine foreldre vet den dag i dag hvirdan jeg egentlig var
Cordelia Skrevet 23. oktober 2011 #19 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Veldig stille og rolig, sa vel omtrent ingenting. Var ekstremt sjenert. Hadde et par nære venninder. Gjorde det middels bra på skolen, slet med konsentrasjonen. Kjeda meg rett og slett. Ungdomsskolen var ikke noen særlig god tid, men er veldig glad for at jeg ikke ble mobbet. Begynte ikke med festing før jeg begynte på videregående og var langt ifra blant de som drakk mest, så var ganske rolig der og. Hjemme var vel problemet mest at jeg var ganske lat og ikke gjorde mye. Videregående var litt bedre selv om jeg ikke akkurat var en som gjorde så mye av meg. Når jeg begynte å studere følte jeg at jeg begynte å falle mer på plass med verden rundt meg. Var vel egentlig voksen for alderen, merkelig for jeg føler det er omvendt nå. Er vel først de siste årene jeg virkelig har forandret meg og blitt mye mer utadvendt. Endret 23. oktober 2011 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #20 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var sånn som jeg er nå (er 40): smart, sexy og introvert og blir tatt for å være kald og overlegen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå