jordbær Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei! Noen som har lenker til nettbutikker som selger broderings-sett? (i norge) Har selv tittet innom www.pinnsvindesign.no og noen få til.. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Her er det mye lekkert. Jeg er ferdig med denne og denne, og holder nå på med denne. Lanarte har så mange fine motiver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei Jeg abb. på broderi fra http://www.margaretha.no/ Her får du katalog 2 ganger i året og du kan abb. på periodens broderi 4 ganger i året. Veldig greit og avbestille og skulle jeg ha glemt det så returnerer jeg broderi pakken uåpnet og det har aldri vært noe tull. De har veldig mange fine broderier. Jeg kan absolutt anbefale de. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Her er det mye lekkert. Jeg er ferdig med denne og denne, og holder nå på med denne. Lanarte har så mange fine motiver! ' Herregud så flink du er!!! Jeg broderer jeg også, men hadde aldri hatt tålmodighet til det der.. Den dyden har min søster fått..hehhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Oi så fine de er da!! Hva slags type broderier bør man begynne med, hvis man er ganske "fersk" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 9. desember 2003 Tusen takk for flotte svar! LD: De broderiene er nok LITT for innviklet for en enkel jordbærsjel! :D Flink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 #7 Del Skrevet 9. desember 2003 Oi så fine de er da!! Hva slags type broderier bør man begynne med, hvis man er ganske "fersk" ? Da ville jeg, som gjest skriver over, bedt om å få Atelje Margarethas nyeste kalalog tilsendt i posten. Her er det litt for enhver smak, store og små broderier med mange forskjellige motiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 9. desember 2003 #8 Del Skrevet 9. desember 2003 Et lite tips: Jeg er også ganske fersk, og har kjøpt broderiblader hos Narvesen. De selger engelske/amerikanske blader som ofte inneholder et lite broderi. Nål, tråd, aida og alt man trenger følger med i bladet. :D Bladene pleier å koste ca. 80-90 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 10. desember 2003 #9 Del Skrevet 10. desember 2003 Da ville jeg, som gjest skriver over, bedt om å få Atelje Margarethas nyeste kalalog tilsendt i posten. Her er det litt for enhver smak, store og små broderier med mange forskjellige motiver. Jeg får også disse katalogene hjem i posten, og de har masse fint til greie priser. Holder for tiden på med en duk med blomster som jeg broderer med plattsom og et bilde av noen morsomme hunder som er med korssting. Sistnevnte tror jeg blir ferdig om 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 10. desember 2003 Et lite tips: Jeg er også ganske fersk, og har kjøpt broderiblader hos Narvesen. De selger engelske/amerikanske blader som ofte inneholder et lite broderi. Nål, tråd, aida og alt man trenger følger med i bladet. :D Bladene pleier å koste ca. 80-90 kroner. Så smart! Selv har jeg brodert i.. 10år kanskje. Vel.. Det er 10 år siden mitt første bilde Og det har stortsett gått i ENKLE motiver med korssting. Først nå at jeg tør å prøve meg på andre typer sting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 10. desember 2003 #11 Del Skrevet 10. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 10. desember 2003 #12 Del Skrevet 10. desember 2003 Takk for gode svar Bør man starte med langsting eller vanlige korssting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. desember 2003 #13 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg holder på med julekalender jeg, har kommet halvveis på ett år :oops: men har god tid da (ingen barn på vei enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 11. desember 2003 #14 Del Skrevet 11. desember 2003 Takk for gode svar Bør man starte med langsting eller vanlige korssting? Jeg startet med korssting, og egentlig er det veldig greit. Det er det letteste å sy, men det er jo en del telling da... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå