Gå til innhold

Pynte til jul nå?

Orthia

Når pynter du til jul?  

1 stemme

1. 1. Når pynter du til jul?

• I løpet av denne uken
      10
    • I løpet av neste uke
      6
    • De par siste dagene før julaften
      18

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å finne fram julegreiene nå, hvert fall en del av dem. Treet skal jo ikke opp før om to uker. Hva sier dere: er det greit å sette fram en del julepynt nå, eller er det for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pynter ikke for alvor før lille julaften, men noe pynt kommer kanskje opp et par dager før. Selv om jeg har mest lyst til å finne frem pynten nå, så venter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe i veien for at du kan begynne å pynte opp nå. Jeg begynte så smått første søndag i advent. Du vil jo uansett toppe med juletreet nærmere jul. Synes det er koslig å pynte opp litt ekstra nå i mørketiden med ekstra lys og pynt.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt tidlig, kanskje? :wink: Jeg starter ikke jula før julaften, jeg. Nå er det advent. Og da står adventsstaken framme.

Har du veldig veldig lyst, hvorfor ikke? Ingen hindrer deg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Jeg har såvidt begynt å pynte litt i huset. Heng opp julestjerna og adventsstaken, men ikke sånn super mye at det gjør noe heller. Det venter jeg med til nærmere jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Det er for tidlig!

Fatter ikke at det haster slik, nå har det vært julepynt og julegodt i butikkene siden september, men julestemning - det har i alle fall ikke jeg. Vær så snill, ikke bruk opp julen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke pynte hjemme, men skal hjelpe mamma de siste dagene før jul. Siden det er ei lita tulle i mammas hus, så nytter det ikke å pynte for tidlig. Tulla har lært seg å krype, og dermed også å destruere diverse objekter i hennes høyde. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt begynt å pynte litt i huset. Heng opp julestjerna og adventsstaken' date=' men ikke sånn super mye at det gjør noe heller. Det venter jeg med til nærmere jul.[/quote']

Enig med du! Adventsstaken og julestjerna kom opp "når den skal komme opp og frem" . . . men pyntinga i år tar jeg vel helga før jul - altså rundt 20. desember elns :)

...og pynten pluss tre taes ned iløpet av 3. eller 4. januar! Da er jeg lei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å kaste ut jula på nyttårsaften jeg, eller dagen etter hvis formen er til det. For meg er den siste dagen i jula 31. desember. Synes det er bedre å begynne litt tidlig enn å avslutte sent!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør akkurat det du vil!

Jeg tok frem all julepynten i helgen, for å få mest mulig glede av det før julen er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tent "utelys" ... men resten av pyntingen må vente til de siste 1-2 dagene før jul.. Synes det er hyggeligst sånn jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg dukker det opp en og annen nisse fra 1. adventssøndag og hele desember igjennom... Syns det er koselig å se at det blir mer og mer julete frem imot jul jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes adventa er en fin tid, og vil ikke ødelegge det med å lage alt for tidlig jul. Man skal ha noe å glede seg til, og det er ingenting som er så deilig som når det blir jul over hele huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal pynte ordentlig nå til lørdagen, og så skal vi bruke søndagen som bakedag og kosedag. Juletreet tar vi lille julaften, kanskje dagen før, siden vi ikke skal feire hjemme.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...