Gå til innhold

5 ting du IKKE ønsker deg til jul

Orthia

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Vil ikke ha:

- kjerringjumper med flettestrikk mønster ala megasoss m/krageoppbrett

- joggebukser med strikk nederst

- grilldress med matchende joggesko og tilhørende pansertruser

- søt eller halvtørr hvitvin fra Tyskland (satans verk, skråsikker)

- dårlig spansk rødvin

- himkok på plastdunk

- bilder av snørrunger/bilder med det bildet som følger med rammen *grøss*

- billig sminke/parfyme

- Miss Sixty/Killah Babeklær

- hvite glitterhårspenner og matchende strikker

- dårlige kopier av ting jeg faktisk ønsker meg (særlig kjøkkenting- jeg er nazi på kjøkkenting)

Jess, det er jeg IKKE ønsker meg til kul! Har knapt fått noe som står på listen heller, men må jo være på den sikre siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- boken: "Du nærmer deg 30 år. Nå må du f*** meg se å få barn...."

Den boka vil ikke jeg heller ha :evil: , men jeg kunne sikkert fått noe sånt av velmenende tanter... *grøss*

Vanderbilt-parfyme eller badeskum er heller ikke særlig velkomment her.

Men bortsett fra det må jeg si at jeg stort sett alltid har fått fine gaver som jeg blir glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- En fisk som synger Elvis og rocker. :kvalm:

- Dårlig sminke og hudprodukter som jeg ikke liker eller tåler.

- Nips av alle slags varianter som jeg absolutt ikke har behov for og som ikke er min stil i det hele tatt.

- Vin fordi jeg drikker ikke vin.

- Klær jeg ikke har ønska meg. (gi meg heller gavekort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å si at man ikke liker vin' date=' alle hvitvin smaker ikke likt og alle røsvin smaker ikke likt. :roll:[/quote']

Klart det går ann! Har selv smakt på et utall viner, både rødvin og hvitvin. Jeg kjenner jo at de smaker ulikt, men de har det til felles at de smaker gjær...og jeg er ikke spesielt glad i gjærsmak... Så det så...

Men det var ikke det denne tråden skulle handle om! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stortsett glad for det meste, men jeg blir så oppgitt over de som tror at det er mengden som teller.

Jeg har en slektning som gladelig bruker 600 kroner på å kjøpe meg 10 skikkelig kjipe badehåndklær som aldri blir brukt fordi de er så tynne at jeg må ha tre stykker for å bli tørr. Kjøp heller 1-2 gode tykke håndklær hinter jeg frempå med... Men hun fnyser at "det går da ikke an å gi bort bare ett håndkle" :roll:

Fra samme damen har jeg også fått et femlitersspann(!) med fuktighetskrem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pynteting

*parfyme (parfymer må jeg lukte på først)

*bilder

*julegruppe - altså en kurv med grønne planter og juleblomster

* koppesett til 6 personer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en slektning som gladelig bruker 600 kroner på å kjøpe meg 10 skikkelig kjipe badehåndklær som aldri blir brukt fordi de er så tynne at jeg må ha tre stykker for å bli tørr. Kjøp heller 1-2 gode tykke håndklær hinter jeg frempå med... Men hun fnyser at "det går da ikke an å gi bort bare ett håndkle"

Du må bare vaske dem på 60C, og så tørke dem i tørketrommel. Da krymper de ca 20 cm, men blir dobbelt så tykke. Heldigvis var det jeg som kjøpte dårlige håndkler selv, så da føler man seg ikke like snytt.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hustekstiler (duker, håndkler, sengetøy) i alle mulige forskjellige farger. Fargene skal matche rommet de befinner seg i!

- Lavalampa. Noe av det mest grusomme jeg vet om!

- Glassboller.

- Glass i en tilfeldig serie. Jeg sparer kun på glass i en serie og det er totalt uinteressant å få to glass fra en annen.

- Julepynt og nips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*parfyme (parfymer må jeg lukte på først)

:enig:

Jeg fatter ikke at folk kjøper parfyme til andre! Det er umulig å vite 100% hvilken lukt en annen liker. Dessuten må man jo prøve parfymen først, for selv om parfymen lukter godt på flaske og på en selv, kan den lukte dritt på en annen. (Det er selvsagt noe annet dersom mottakeren ønsker seg en bestemt parfyme, man regner jo da med at den allerede er utprøvd av vedkommende.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boka vil ikke jeg heller ha :evil: , men jeg kunne sikkert fått noe sånt av velmenende tanter... *grøss*

Vanderbilt-parfyme eller badeskum er heller ikke særlig velkomment her.

Men bortsett fra det må jeg si at jeg stort sett alltid har fått fine gaver som jeg blir glad for.

Nettopp ja!! Eller Tresòr!!! Jækki altså!!!

eller.....

...håndduk med diiigre blomstermønster på (say no more!!!!! Skal være frottè UTEN noen form for rosa, diiiigre blomster på)

...nilletingogtang som man overhooodet ikke har behov for (stress-gaver kjøpt 5 minutter før det stenger julaften av venninner som kom på at "dæven - - glemte jo gave til henne....")

...NOK en cd med han derre tyske fløtepus sanger'n.....Mutti eller no sånt (bestefar skulle heller kjøpt'n til seg selv ja!!)

...enda mer udertøy av tante fra Sparkjøp (eller hvor fanden hun kjøper det) med truser str eeeextra extra diger :x

Foruten om DET så får jeg faktisk veldig fine julegaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nips (avskyr nips!!!)

I fjor fikk jeg et sett med penner fra tante og onkel (hvor kjipt er det? Jeg er ikke 10 år! De var klart desperate... :-? )

Håndklær (vi har 10000 og bokstavelig talt ikke plass til flere i skapet)

Såpe/ parfyme-ting med lukter jeg ikke liker

Natttøy (som jeg ikke bruker)

Men får jeg noe av dette? Ja, sikkert som banken... Heldigvis oppveier de gjennomtenkte gavene (som er i flertall) for slike gaver.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Når jeg leser disse listene deres så skulle jeg ønske at man slapp å kjøpe gaver til voksne folk - det skulle vært forbeholdt barna ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette vil ikke jeg ha til JUL.

*Pyntegjenstander

*Middagservice

*krus og kaffeservice

*parfyme

*såpe & body lotion

*Dvd filmer

Det er sikkert mer,men kommer ikke på mer i farta.

Koldbruna :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere høres ut som små utakknemelige drittunger. Håper jeg ikke kjenner noen av dere, for selv har jeg ikke råd til gaver men gjør så godt jeg kan for å gi bort noe.. Kanskje familiene deres burde bruke pengene sine til å betale regninger istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Krushuinna - av alle slag, herunder også lysestaker

2. Duker - får sjelden noen som passer med interiøret vårt

3. Håndduker - HAR NOK!!!

4. Gavepakninger fra Cubus - det ultimate eksempel på dårlig fantasi

5. "Morsomme" kaffekrus - hører kanskje egentlig inn under "krushuinna"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...