amare Skrevet 23. oktober 2011 #1 Del Skrevet 23. oktober 2011 det er snart november nå, vi trenger jo også ett emne for juletrær! har tenkt til å kjøpe juletre neste mnd, for hvis jeg venter til desember så er vel de fleste utsolgte:O så hvor kan jeg det treet som er billigst men som også ser fint ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candide Skrevet 23. oktober 2011 #2 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg pleier å kjøpe juletreet tre dager før julaften...Kjøper jeg det lenge før jul så begynner det vel å drysse noe innmari?? Varierer hvor treet blir kjøpt, men det pleier jo å være en del salgssteder i Bergensområdet hvor jeg bor. Planatsjen har vel rimelige trær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har ikke opplevd at juletre blir utsolgt. Folk flest kjøper juletre lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 23. oktober 2011 #4 Del Skrevet 23. oktober 2011 mente du plastikk? Jeg har heller aldri opplevd at juletrærne er utsolgt like oppunder jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå