Gå til innhold

det eneste jeg bryr meg om når det kommer til kjæreste

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

det eneste jeg bryr meg om når det kommer til kjæreste.

er at han kan ta med meg på spennende turer både i Norge og utland

likker klemmer spesielt til meg.

at han er morsom.

barnslig på en positiv måte.

er det mulig finne han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ts klart kan jeg det.

Bra:) Synes ikke du stiller så store krav, så det burde da være mulig å finne en sånn fyr:) Kanskje ikke lete alt for iherdig, de dukker gjerne opp når man ikke leter... Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Jada. Har en kjæreste som oppfyller alle de kriteriene jeg, og vet om mange flere. Det er ikke så veldig høye krav, vil jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg bryr meg om når det kommer til kjæreste.

er at han kan ta med meg på spennende turer både i Norge og utland

likker klemmer spesielt til meg.

at han er morsom.

barnslig på en positiv måte.

er det mulig finne han

Hehe, har spurt meg selv om det ikke finnes kvinner som passer den beskrivelsen der ute.

Spesielt det med å kunne være litt barnslig iblant. I dag skal liksom alt være så seriøst, og jeg har truffet kvinner som skal være så hyperseriøse hele tiden. Det er ikke noe som passer for meg hvertfall. Joda, man skal være seriøs i forhold til jobb og venner og andre viktige ting, men livet skal også nytes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Hehe, har spurt meg selv om det ikke finnes kvinner som passer den beskrivelsen der ute.

Spesielt det med å kunne være litt barnslig iblant. I dag skal liksom alt være så seriøst, og jeg har truffet kvinner som skal være så hyperseriøse hele tiden. Det er ikke noe som passer for meg hvertfall. Joda, man skal være seriøs i forhold til jobb og venner og andre viktige ting, men livet skal også nytes.

Jeg forstår ikke mennesker som orker å være seriøs hele tiden. Å kunne ha litt selvironi og humor i hverdagen gjør i hvert fall meg mye lykkeligere. Å være barnslig av og til holder mennesker unge, tror jeg. Og jeg er overbevist over at humor og å være barnslig innimellom kan motvirke noen psykiske lidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke mennesker som orker å være seriøs hele tiden. Å kunne ha litt selvironi og humor i hverdagen gjør i hvert fall meg mye lykkeligere. Å være barnslig av og til holder mennesker unge, tror jeg. Og jeg er overbevist over at humor og å være barnslig innimellom kan motvirke noen psykiske lidelser.

:jepp: Du har så rett. Likevel er det merkverdig hvor vanskelig det kan være å finne slike mennesker. Har jo hatt mine dater, mange av dem med kvinner som liksom skal fremstå som så vellykkede, seriøse og omtrent vil snakke om familieønsker fra første stund. Det blir rett og slett for kunstig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...