Brunhilde Skrevet 12. november 2011 #41 Skrevet 12. november 2011 Jeg fikk beskjed om at hunkatter skulle holdes inne hvertfall i en ukes tid. Hankatter 1-2 dager Men nå er min veterinær veldig flink. Katten kom hjem med ett knøttlite kutt og innvendige sting, altså ikke noe som rives opp så lett. Helt ny klinikk og dyktige ansatte, så jeg stoler på dem.
Gjest Lille-pus Skrevet 12. november 2011 #42 Skrevet 12. november 2011 Men nå er min veterinær veldig flink. Katten kom hjem med ett knøttlite kutt og innvendige sting, altså ikke noe som rives opp så lett. Helt ny klinikk og dyktige ansatte, så jeg stoler på dem. Høres ut som vetrinæren din bruker kikkhull-kirurgi ved kastrering av hunkatter Dersom det er riktig, da er du så heldig at du har en av de foreløpig ganske få vetrinærklinikkene som "ligger i fronten" mht. endosokopi på katt Det er ikke alle vetrinærer som er kommet like langt innen utstyr ennå, så jeg vil tro det er litt av grunnen til at antallet dager varierer for kastrerte hunkatter... 2 dager og en snitt på lengde med en lillefingernegl er jo en drøm i forhold til Heldige er de som har en vetrinærklinikk som er i fronten teknologisk sett 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå