Kråkesaks Skrevet 23. oktober 2011 #21 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Tråden er ryddet for avsporing og krenkelse. Vil dere diskutere abort får dere starte en ny tråd. Kråkesaks. Endret 23. oktober 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
★Blackstar★ Skrevet 29. november 2011 #22 Del Skrevet 29. november 2011 Du vil ikke ta vare på barnet alene? Og så om dere hadde vært sammen og alt hadde vært perfekt, så har dere forsatt ingen som helst garanti på at dere kommer til å holde sammen.. Er selv alenemamma i en alder av snart 21, og sønnen min blir 3 år i Desember, og er det beste som har hendt meg noen sinne. Angrer ikke et sekund på at jeg ble alenemamma. Vi bor også 4.5 timer unna alt som heter familie og venner, og det går utrolig bra. Har ikke kontakt med barnefaren engang, og har vært alene hele svangerskapet osv. Jeg har heller ikke bil lappen, utdanning eller noe som helst, men klarer meg utmerket fordi om! Utdanningen starter jeg på i Januar igjen. Er nå utdannet makeup artist og stylist! MEN så må du også huske at man klarer det man vil!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #23 Del Skrevet 29. november 2011 Du vil ikke ta vare på barnet alene? Og så om dere hadde vært sammen og alt hadde vært perfekt, så har dere forsatt ingen som helst garanti på at dere kommer til å holde sammen.. Er selv alenemamma i en alder av snart 21, og sønnen min blir 3 år i Desember, og er det beste som har hendt meg noen sinne. Angrer ikke et sekund på at jeg ble alenemamma. Vi bor også 4.5 timer unna alt som heter familie og venner, og det går utrolig bra. Har ikke kontakt med barnefaren engang, og har vært alene hele svangerskapet osv. Jeg har heller ikke bil lappen, utdanning eller noe som helst, men klarer meg utmerket fordi om! Utdanningen starter jeg på i Januar igjen. Er nå utdannet makeup artist og stylist! MEN så må du også huske at man klarer det man vil!!! Ts her... Nå fallt mitt valg på å ta abort, det var tungt og vondt, men angrer ikke !!! Folk er forskjellig, jeg har planer og ambisjoner med livet mitt som kanskje ikke stemmer helt overens med dine! jeg vet at jeg ikke ville klart meg alene, 3 uker aborten viste han som skulle vært far til dette barnet en voldelig side av seg også og da var jeg glad jeg ikke er gravid med dette menneske lenger. kan godt være at du klarer deg fint og får det til, men jeg er nok hakke mer egoistisk enn deg og vil ikke sitte alene med alt ansvar i så ung alder. Jeg vil på skole og klare det jeg vet jeg er istand til nå iforhold til utdanning osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 29. november 2011 #24 Del Skrevet 29. november 2011 Skjønner ikke hvorfor du kommer hit og spør om råd når du vet det såpass godt selv. Alt du får her er damer som bare vil overtale deg til å beholde, selv om de verken kjenner deg eller mannen din. Selv ønsker jeg deg lykke til og håper du har lettere tider i møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #25 Del Skrevet 29. november 2011 Skjønner ikke hvorfor du kommer hit og spør om råd når du vet det såpass godt selv. Alt du får her er damer som bare vil overtale deg til å beholde, selv om de verken kjenner deg eller mannen din. Selv ønsker jeg deg lykke til og håper du har lettere tider i møte Det var mer for å lufte og lette på hjerte enn å spør noen abort motstandere om hvor vidt jeg skal beholde eller ei! takk :) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #26 Del Skrevet 29. november 2011 TS HER Nå er det snart 3uker siden jeg tok abort så vennligst la denne tråden ligge. Som sagt så var det vanskelig og vondt, men ikke beslutning jeg angrer på med tanke på at mannen jeg var gravid med viste en voldelig side av seg rett etterpå. Mitt liv, min kropp og mitt valg ! kritikk tåler jeg, men ikke når folk forventer at jeg skal leve som dem for de klarer det jo så fint ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #27 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg vil bare si at du overhodet ikke ha vært egoistisk og selvopptatt. Du tok et valg som for deg var riktig og sto på ditt valg. Sender deg en klem jeg. Lykke til videre. Hilsen en mormor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #28 Del Skrevet 29. november 2011 Ikke hør på de syke abortmotstanderne! De kunne trengt en aldri så liten innsikt i vitenskapelige faktum. Et 12 uker gammelt foster er ikke i stand til å tenke eller sanse noe som helst. Menneskefostre kan til eksempel ikke føle smerte før i uke 24. Ved 12 uker er det faktisk bare en samling med levende celler, med omtrent like stor selvbevissthet som en bakteriekoloni. Jeg vet hvor vanskelig det føles når man er gravid, hormonene er heftige og bare tanken på abort er vond. Tror du har gjort det riktige i situasjonen din. Du har faktisk reddet et uskyldig barn fra å måtte dele genmateriale med en slik fyr. Flink er du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #29 Del Skrevet 29. november 2011 Ikke hør på de som bare er imot abort.. Du har tatt ditt valg, og det er ikke noe å gjøre med det. Så da er det ikke vits å komme med kritikk. Personlig synes jeg det høres ut som et riktig valg, med tanke på at han viste at han kunne være voldelig! Man vil vel ikke ha en voldelig far til barnet?? (Jeg sier ikke at han ville vært voldelig mot barnet, men det er jo en mulighet..) Og selv om det er vanlig med enslige foreldre osv, så har jo et barn som regel det best med foreldre som er sammen, eller som i det minste kommer godt overens og bor nær hverandre. Det virker kanskje litt som dere var litt ivrige etter å få barn, og at det var for tidlig i forholdet, men sånt kan skje. Man vet ikke alltid hvilken retning livet tar, og da må man kanskje ta noen nye valg. Jeg tror du valgte riktig jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 30. november 2011 #30 Del Skrevet 30. november 2011 Tråden er ryddet for avsorpinger og krenkelser. Som Kråkesaks skriver over meg, vil dere diskutere abort må dere opprette en egen tråd. Dette innlegget er lagt på vi som sørger, og her skal vi være ekstra varsomme med hva vi skriver! Iah, mod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 1. desember 2011 #31 Del Skrevet 1. desember 2011 Eg syns du har gjort eit fornuftig valg, TS. Bruk tida framover til å ta vare på deg sjølv, og bygg eit nettverk rundt deg som du kan stole på når verda går deg imot. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #32 Del Skrevet 1. desember 2011 Har heldigvis fått mer støtte og forståelse her enn det jeg har fått av drittslenging så jeg velger å ta det med meg videre istede for å henge meg oppi to-tre småbarns mødre som tydeligvis har lite å forta seg annet enn å slenge dritt på nett ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 1. desember 2011 #33 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Tråden er ryddet IGJEN. Referer til tidligere ryddemeldinger. Iah, mod Edit: Tråden stenges. Endret 1. desember 2011 av Iah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg