addict Skrevet 22. oktober 2011 #1 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det somregel slik at venninner/venner kan se bedre at feks en gutt er interessert i deg enn hva du selv klarer å se? At man selv tenker at "det gjør han jo til alle", "det var en tilfeldighet", "nei han er bare hyggelig"? Skal man høre på venninner når de sier "han smiler masse når han sier på deg, han snakker masse med deg, han ser på deg" eller skal man høre på seg selv for å ikke bli skuffet? Og i dette er ikke snakk om en vanlig mann i mitt tilfelle.. Men.. Læreren min... Håpløst betatt, er jeg. Og kan ikke akkurat hoppe i det... Har lyst til å drite i hele greia, men er vanskelig når venninna mi sier sånt. Jeg tenker at han sikkert bare er hyggelig liksom.. Hehe. Men det er irrelevant, ingen kan jo fortelle hva han føler Men noen som kan svare generelt på spørsmålet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 22. oktober 2011 #2 Del Skrevet 22. oktober 2011 Både ja og nei. Stol på din egen intuisjon. Ofte har venninner gitt en tanker i hodet "Han liker deg, definitivt!" og så har det vist seg å ikke stemme. I det hele tatt. Hvis han viser så tydelige signaler at de rundt deg merker det, da hadde du også merket de samme signalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg synes det er vanskelig, for jeg vet ikke hvordan han er mot andre og siden jeg er intr så er jeg jo en smule mer pratsom enn andre i klassen. Men han er for gammel og for kjekk og har sikkert dame og barn og hele pakka, selv om jeg ikke ser noen ring høhø ble bare litt nysgjerrig på problemstillingen. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tenker at det varierer litt Jeg tror det at innimellom så tror venner at de ser noe der fordi de vil at en skal ha det bra med seg selv. Har i hvertfall skjedd mange ganger med meg. Bare synd jeg brente meg litt på det den siste gangen det skjedde. Andre ganger så kan det jo være at man er såpass usikker selv at man ikke klarer å tro det, eller at man rett og slett ikke er så god til å plukke opp signaler , men at andre faktisk ser at det er at den personen er oppriktig interessert og det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 22. oktober 2011 #5 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvis han er læreren din, foreslår jeg du dropper hele greia uavhengig av hva dine venninner sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. oktober 2011 #6 Del Skrevet 22. oktober 2011 Mennesker er som regel bedre til å oppfatte signaler mennesker sender til andre enn en selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå