Orthia Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 VG skal kåre Årets navn 2003, og setter opp følgende kandidatliste: Hvem fortjener å bli Årets navn 2003 Kurt Nilsen Robert Sørlie Suzann Pettersen Åge Hareide Åsne Seierstad Petter Solberg Fedon Lindberg Erna Solberg Eva Joly Tore Sandberg Hallo-o? Er dette creme-de-la-creme i Norge anno 2003? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det noen annen enn Petter Solberg som fortjener den tittelen, da...??? Hvem faen er Robert Sørlie? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Det må nok bli Petter Solberg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvem faen er Robert Sørlie? :o En kjenning av meg! (OK, kanskje er det ikke han R.S., da.....) Synes forøvrig at Petter Solberg og Eva Joly er gode kanidater..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 holder en knapp på Eva Joly, jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. desember 2003 #7 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva er galt m Petter Solberg???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva er galt m Petter Solberg???? :o Ingenting! Hadde fint stemt på ham til Årets Idrettsnavn. Nå er vel han også av de bedre kandidatene på listen over. Jeg stusset mer på bl.a. Robert Sørlie (who the f..k is R.S.)og Fedon Lindberg (slankekongen (sic!)), . Huff orker ikke ramse opp. Med et par hederlige unntak, som nevnte Solberg og Joly f.eks., syns jeg ikke akkurat listen strålte av personer som fortjener betegnelesen Årets navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. desember 2003 #9 Del Skrevet 8. desember 2003 Må nok bli Petter, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #10 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det forresten noe i ryktene om at Erna Solberg og Petter Solberg deler mer enn etternavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. desember 2003 #11 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det forresten noe i ryktene om at Erna Solberg og Petter Solberg deler mer enn etternavn? Hørte et ubekreftet rykte om at de muligens deler syn når det gjelder julematen......SVINERIBBE vil begge ha på julaften!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det forresten noe i ryktene om at Erna Solberg og Petter Solberg deler mer enn etternavn? I disse dager er ingenting umulig. Følg med i neste nummer av Se & Hør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 8. desember 2003 #13 Del Skrevet 8. desember 2003 Helt klart Petter Solberg :D En yperlig representant for mannen :D Smilla1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 8. desember 2003 #14 Del Skrevet 8. desember 2003 Robert Sørlie er han som vant Iditarod løpet hvis jeg ikke tar feil. Ellers jeg enig i at Solberg er den mest aktuelle kanidaten av de nevnte navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #15 Del Skrevet 8. desember 2003 åSNE ELLER jOLY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2003 #16 Del Skrevet 9. desember 2003 Robert Sørlie: Den nye polarhelten. Brannmannen fra Gardemoen ble første ikke-amerikaner som har vunnet verdens meste prestisjefulle hundeløp, Iditarod-løpet. Tilbakela 1900-kilometer i Alaskas ødemark. ....stod det i VG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. desember 2003 #17 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvem fa** er Fedon Lindberg? *Knaske deilig brødskive m masse rekesalat til frokost* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 9. desember 2003 #18 Del Skrevet 9. desember 2003 Setter min stemme på Petter Solberg,den eneste jeg syne fortjener det. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. desember 2003 #19 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvem faen er Robert Sørlie? :o Ja hvem er det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. desember 2003 #20 Del Skrevet 10. desember 2003 Sunshine-t: Robert Sørlie: Den nye polarhelten. Brannmannen fra Gardemoen ble første ikke-amerikaner som har vunnet verdens meste prestisjefulle hundeløp, Iditarod-løpet. Tilbakela 1900-kilometer i Alaskas ødemark. ....stod det i VG! Klokere nå? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå