Gå til innhold

Burde jeg sjekke det ut..?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var "syk" mesteparten av uka som har vært. Jeg har ikke hatt feber, men vært veldig tett, slapp, rennende øyne og HOSTE. Hoste som går langt nedi lungene. Har slim som kommer opp når jeg hoster.

Nå er formen fin, jeg er ikke tett, men sliter fortsatt mye med hoste :( I går begynte jeg i tillegg å få veldig vondt i lungene/brystet og i skuldrene. Stikkinger rett og slett. Og hosten har ikke blitt bedre.

Er smertene bare fordi jeg er sliten av hosten, eller burde jeg sjekke det? Formen er jo fin, men jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt "skremt" av smertene.. :sjenert: Kanskje jeg kan få noe hostesaft i det minste, jeg blir sprø og får ikke sove godt om nettene :(

Hadde du sjekket eller hadde du bare latt det gå over? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her.

Kommer fortsatt mye slim opp når jeg hoster.

mulig du har bronkitt. sliter mye med det selv og det er ett helvete. smertene kommer av at du blir sliten i muskler og bryst av å hoste hele tiden. men kan være greit å dra å sjekke det hos lege så du kan få noe for det:) man kan få blandt annet hostesaft med morfin. jeg tåler ikke morfin så jeg gidder ikke dra til legen lenger når det blir sånn. men ring legen din du:) så får du svar og muligens noe for hosten:) lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...