Gå til innhold

Fant en mail som var til ham

bebisss

Anbefalte innlegg

For en stund siden var jeg på dataen til typen der han hadde glemt å logge av mailen sin, og jeg ser en mail i innboksen fra en jente som skriver noe slik

" Hei navn navnesen

Jeg synes det er urettferdig og feigt av deg å ikke fortelle dama di hva slags fyr du egentlig er, har du egentlig fortalt henne alt om deg selv? hadde du gjort det hadde hun ikke vært sammen med deg mer. Jeg synes du skal fortelle henne hva slags skurk du egentlig er å ikke la henne leve med en idiot som deg, det kan koste henne dyrt å leve i ett samboerskap med en som har gjort så mye ille som deg, både det ene og det andre!

Så..enten forteller du det eller så forteller jeg det

Hilsen Anonym!"

Hvordan i alle dager hadde dere reageert på det?

Jeg konfronterte typen med det men han sier det bare er en køddemail og at jeg ikke skal bry meg om det! :S

I tilegg kan jeg ikke skrive tilbake til henne for jeg hentet ikke opp mailadressen. jeg ville innpå igjen senere da jeg ville finne utav dette å sende en mail selv, men nå husker han alltid på å logge av mailen sin igjen..

Hva skal jeg gjøre? Han vil jo ikke inrømme noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En køddemail??

Vel, høres ut som en forsmådd kvinne syns jeg. Men NÅR han hadde med henne å gjøre hadde gjort meg mer nysgjerrig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, har funnet flere rare sammenhenger med sambo, han kommer ikke hjem om nettene fordi han er ute på "viktige oppdrag" o.l

Oppdrag? hva slags oppdrag da? tenker jeg...det vil han ikke si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville jeg blitt skeptisk til også. Hvor gammel er han og hva slags folk henger han med? Har han no venner som driver med noe kriminelt? Hva jobber han med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køddemail tror ikke jeg heller på.

Sannsynligvis en eks han ikke har vært spesielt snill med..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, han kan ikke redegjøre for hvor han har vært om nettene? Han hadde jeg dumpa kjapt..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har en del kriminelle venner ja, og jeg er rimelig sikker på at han er ute på kriminelle saker om nettene, jeg har vært alene nå i over 5 mnd fordi han aldri er hjemme... er egentlig en vanesak å være alene, jeg har huset for meg selv alikevell, men ikke kjekt å se slike mailer fordeom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sammen med en fyr du er sikker på gjør kriminelle ting om nettene og bekymrer deg over en mail? Jaja..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, skeptisk...

Høres ut som en kriminell ja.

Best å komme seg unna før man blir innblandet i en masse drit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-gjengmedlem eller noe annet fint?

Begynner å føle at denne personen har litt andre verdier enn folk flest, eller hverfall etniske nordmenn. Og da kan jo alt ha skjedd, bare fantasien som setter begrensinger der...tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det finnes kvinner som er slik som deg?

Driter i at typen er kriminell bare man får support?

Ja det står det respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forholdet begynte med at jeg var blindt forelsket i ham.. han fortalte meg litt om hans kriminalitet, det var ikke så veldig ille, og siden jeg var så hodestups forelska så lot jeg det bare gå, for han var jo fantastisk synes jeg uansett. Jeg vil gjerne dra ifra ham, men etter halvannet år så blir det litt vanskelig å bare reise ifra ham... Jeg føler jeg er grodd fast i dette forholdet, jeg vil ikke tenke på hva livet mitt er uten han, synes det er kjipt å forestille meg han med ei aei dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Forstår ikke hvorfor du tillater deg selv å være så naiv, og ubevisst bli dratt inn i ting som kan ødelegge resten av livet ditt og psyken din.

Jeg hadde gått på dagen når jeg merket at noe var shady.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

han fortalte meg litt om hans kriminalitet, det var ikke så veldig ille, og siden jeg var så hodestups forelska så lot jeg det bare gå, for han var jo fantastisk synes jeg uansett.

Jaja, verden er helt psycho.

Her til lands fins det titusenvis av single gutter som er hyggelige og ordentlig, og så

velger damene kriminelle aper i stedet?

For meg er dette TOTALT, KOMPLETT uforståelig og FULLSTENDIG hjernedødt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en del kriminelle venner ja, og jeg er rimelig sikker på at han er ute på kriminelle saker om nettene, jeg har vært alene nå i over 5 mnd fordi han aldri er hjemme... er egentlig en vanesak å være alene, jeg har huset for meg selv alikevell, men ikke kjekt å se slike mailer fordeom...

Jeg sier løp, bare løp for livet i motsatt retning. Snu deg aldri tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om kriminalitet som i graffiti eller som i en som raner seven eleven eller dreper folk liksom??

Jeg var sammen med som dreiv med graffiti, jeg brydde meg ikke så mye om det, men det ble mange netter alene for å si det sånn. Og noen kan jo reagere veldig sterkt på det om de finner ut av det. Og for eksempel sende en mail og true med å fortelle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...