Teriyaki Skrevet 21. oktober 2011 #21 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det er ikke ditt ansvar, nei. Men det står likevell på din samvittighet.. Ikke minst skal du vite det at en jente som blir bedratt av mannen sin blir ofte såret og svært bitter. Får ofte behov for å vise venninnene sine "bitcha" han bedro henne med, og slik begynner kronene å rulle. Plutselig har mange en formening om at du er "ei sånn jente som ligger med opptatte menn". Er det et rykte du vil ha, kanskje? Anyways..Som man sår, høster man. Rett meg gjerne dersom jeg har formulert ordtaket veldig feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 21. oktober 2011 #22 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg skjønner litt av tankegangen din ts.. Om sambo var utro var det kun han jeg ville følt hadde sviktet meg.. Men så er det din egoisme som plager meg litt.. Vil vi ha et samfunn med egoister ala fremskrittspartiet sin tankegang, eller skal vi være medmennesker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #23 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg skjønner litt av tankegangen din ts.. Om sambo var utro var det kun han jeg ville følt hadde sviktet meg.. Men så er det din egoisme som plager meg litt.. Vil vi ha et samfunn med egoister ala fremskrittspartiet sin tankegang, eller skal vi være medmennesker?? Helt unødvendig å blande politikk inn i dette, det er et helt annet tema og det finnes det andre tråder for. Sakens kjerne, derimot, kan være et moralsk dilemma for noen og andre ikke. Det vil fortelle noen om hva slags person du er om du gjennomfører "utroskapen". En person med sterk integritet hadde nok ikke gjort dette, og i de flestes øyne handler du nok umoralsk ved at du ikke er forelsket i fyren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tapere? Skrevet 21. oktober 2011 #24 Del Skrevet 21. oktober 2011 Vet du, jeg skjønner virkelig meg ikke på dere løse tøser som synes det er ok å ha dere med opptatte menn. Vel har dere ikke lovet troskap til noen selv, men hva med litt respekt for dere selv??? Å få en gift/opptatt mann til sengs, let's face it, er ikke veldig vanskelig, men en opptatt mann vil oftest mene svært lite med det. De har nemlig funnet sin kvinne og blir kanskje bare fristet av litt useriøs spenning iblant. Å få en singel til sengs, et derimot ofte vanskeligere, da mange single vil ga "potensiell partner"-kvaliteter for å ville gå til sengs med noen. Vel, skjønner ikke helt denne nesten stoltheten søm disse "andre kvinnene" klarer å legge for dagen ved å klare å karre seg til sengs ned en opptatt mann. Big deal lissom. Få litt selvrespekt a! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 21. oktober 2011 #25 Del Skrevet 21. oktober 2011 en kjekk kar legger an på meg. jeg ser det på hele fyren, han har faldt pladask. han er i grunn ikke helt min type, men søt nok, også har han litt sex-appeal som får hormonene til å bruse. vi møttes via jobb. sees kanskje et par ganger i uka. sist inviterte han meg på middag, enda han har vært i et forhold i flere år. det ser ikke ut til å bru han, og jeg tenker: hvorfor ikke (alle vet jo hva som skjer etter middagen). Han er ikke min mann, og det hele er hans valg, og hans problem. jeg velger å legge meg med han. rett og slett. dama hans? jeg kjenner ikke henne, og bryr meg overhode ikke. det er deres sak, om han ønsker å fortelle dette, eller om hun finner det ut. tror hun skjønner at noe er i gjære. For en irriterende holdning du har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tapere? Skrevet 21. oktober 2011 #26 Del Skrevet 21. oktober 2011 Vet du, jeg skjønner virkelig meg ikke på dere løse tøser som synes det er ok å ha dere med opptatte menn. Vel har dere ikke lovet troskap til noen selv, men hva med litt respekt for dere selv??? Å få en gift/opptatt mann til sengs, let's face it, er ikke veldig vanskelig, men en opptatt mann vil oftest mene svært lite med det. De har nemlig funnet sin kvinne og blir kanskje bare fristet av litt useriøs spenning iblant. Å få en singel til sengs, et derimot ofte vanskeligere, da mange single vil ga "potensiell partner"-kvaliteter for å ville gå til sengs med noen. Vel, skjønner ikke helt denne nesten stoltheten søm disse "andre kvinnene" klarer å legge for dagen ved å klare å karre seg til sengs ned en opptatt mann. Big deal lissom. Få litt selvrespekt a! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2011 #27 Del Skrevet 21. oktober 2011 Et forumtroll:) Sannsynligvis en kjedelig burugle som aldri har fått tjangs på noe som helst og aldri har fått seg et nypp. Sitter i sin fantasiverden bak pc'en og fantaserer om at hun er en skikkelig man-eater som kan få hva hun vil, og ønsker gjerne å provosere sine medsøstre som hun er veldig misunnelig på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #28 Del Skrevet 21. oktober 2011 Etter det jeg forstår, så klarer ikke menn å ta ansvar for sine egne handlinger, og derfor kan ikke kvinnene bli sinte på de siden de er så uskyldige. For det var jo den pene damen som fristet mannen til å være utro. FOr menn kan jo ikke for at de har et sexkromosom for mye ... Men istedenfor blir vi sinte på dama som han var utro med? DEN forstår jeg ikke ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. oktober 2011 #29 Del Skrevet 21. oktober 2011 Etter det jeg forstår, så klarer ikke menn å ta ansvar for sine egne handlinger, og derfor kan ikke kvinnene bli sinte på de siden de er så uskyldige. For det var jo den pene damen som fristet mannen til å være utro. FOr menn kan jo ikke for at de har et sexkromosom for mye ... Men istedenfor blir vi sinte på dama som han var utro med? DEN forstår jeg ikke ....... Selvfølgelig blir jeg forbanna på mannen, men siden innlegget er skrevet og handler om denne dama han er utro med så skriver alle om henne. Tror jeg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #30 Del Skrevet 21. oktober 2011 Vet du, jeg skjønner virkelig meg ikke på dere løse tøser som synes det er ok å ha dere med opptatte menn. Vel har dere ikke lovet troskap til noen selv, men hva med litt respekt for dere selv??? Å få en gift/opptatt mann til sengs, let's face it, er ikke veldig vanskelig, men en opptatt mann vil oftest mene svært lite med det. De har nemlig funnet sin kvinne og blir kanskje bare fristet av litt useriøs spenning iblant. Å få en singel til sengs, et derimot ofte vanskeligere, da mange single vil ga "potensiell partner"-kvaliteter for å ville gå til sengs med noen. Vel, skjønner ikke helt denne nesten stoltheten søm disse "andre kvinnene" klarer å legge for dagen ved å klare å karre seg til sengs ned en opptatt mann. Big deal lissom. Få litt selvrespekt a! Jeg er ikke TS, men for å si det sånn - jeg gidder ikke sitte barnevakt for mannen din! Ikke mitt ansvar om mannen din legger an på meg, også finner jeg ut av at han har dame. Da kan jeg gjerne spørre: er ikke du litt opptatt? Og om han ikke vil prate om det og heller vil rote rundt med meg, så føler ikke jeg for å holde han i ørene. Den jobben må nesten DU ta deg av selv!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #31 Del Skrevet 21. oktober 2011 Råtne hore. Håper den utro jævelen smitter deg med alle de kjønnssykdommene det er mulig å oppdrive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 21. oktober 2011 #32 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg er ikke TS, men for å si det sånn - jeg gidder ikke sitte barnevakt for mannen din! Ikke mitt ansvar om mannen din legger an på meg, også finner jeg ut av at han har dame. Da kan jeg gjerne spørre: er ikke du litt opptatt? Og om han ikke vil prate om det og heller vil rote rundt med meg, så føler ikke jeg for å holde han i ørene. Den jobben må nesten DU ta deg av selv!!! Så du er helt uskyldig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #33 Del Skrevet 21. oktober 2011 Råtne hore. Håper den utro jævelen smitter deg med alle de kjønnssykdommene det er mulig å oppdrive. da vil det gåutover den uskyldige dama hans som venter hjemme ... og det vil vi jo ikke. Så dette håpet bør du trekke tilbake :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #34 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så du er helt uskyldig? Ja, jeg har ikke gjort noe galt? Når jeg har spurt han om han event har dame, og han sier ja og legger an på meg, og om jeg da spør om han ikke er litt opptatt, og han fortsetter, ja, da har jeg gjort mitt. Er han ikke utro med meg, er han utro med noen andre. Jeg gidder ikke gå rundt å passe på andres menn, rett og slett. Disse damene får passe på mennene sine selv. Ikke mitt ansvar å følge de jeg til kona og fortelle hva han hadde tenkt å gjøre med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 21. oktober 2011 #35 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det skremmer meg, hvor mange mennesker som har totalt mangel på empati og respekt. Det skremmer meg virkelig!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. oktober 2011 #36 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ja, jeg har ikke gjort noe galt? Når jeg har spurt han om han event har dame, og han sier ja og legger an på meg, og om jeg da spør om han ikke er litt opptatt, og han fortsetter, ja, da har jeg gjort mitt. Er han ikke utro med meg, er han utro med noen andre. Jeg gidder ikke gå rundt å passe på andres menn, rett og slett. Disse damene får passe på mennene sine selv. Ikke mitt ansvar å følge de jeg til kona og fortelle hva han hadde tenkt å gjøre med meg Æsj, for et menneske du er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #37 Del Skrevet 21. oktober 2011 Regner da med at du ikke bryr deg om andre ligger med din mann, og what goes around comes around 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente 26 Skrevet 21. oktober 2011 #38 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ja, jeg har ikke gjort noe galt? Når jeg har spurt han om han event har dame, og han sier ja og legger an på meg, og om jeg da spør om han ikke er litt opptatt, og han fortsetter, ja, da har jeg gjort mitt. Er han ikke utro med meg, er han utro med noen andre. Jeg gidder ikke gå rundt å passe på andres menn, rett og slett. Disse damene får passe på mennene sine selv. Ikke mitt ansvar å følge de jeg til kona og fortelle hva han hadde tenkt å gjøre med meg Lol. Du er vel ikke seriøs nå vel? Er ingen som har sagt at du skal ta ansvar for mannens handlinger. Kun dine egne. Er latterlig å prøve å vinkle det til at man er helt uten skyld bare fordi man selv er singel og har spurt mannen på forhånd om han er opptatt. Enten om du vil eller ikke, så lever vi et samfunn der utroskap blir sett ned på. Og hvis du da med viten og vilje ligger med en mann som er gift eller opptatt, så må du regne med å bli uglesett. Slik fungerer samfunnets normer. Hvis du ikke liker dette så får du holde kjeft om det du driver med istedenfor å sitte på nett å sutre over at du blir sett på som skurken. Eventuelt slutte å ligge med opptatte menn. Man kan ikke få i pose og sekk. Det er ikke som at mannen tvinger deg til å ligge med ham. Det var ditt valg, din handling. Ta konsekvensene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #39 Del Skrevet 21. oktober 2011 Regner da med at du ikke bryr deg om andre ligger med din mann, og what goes around comes around Vel, jeg er av den oppfatning av at om min mann hadde vært utro, så hadde det enten vært noe han ville oppleve, og at vi måtte jobbe med forholdet vårt. Eller så var det rett og slett på tide å si farvel til forholdet. Jeg hadde ikke brydd med om dama han hadde vært utro med, men av at han faktiskt valgte å være utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. oktober 2011 #40 Del Skrevet 21. oktober 2011 Synes det er både rart, smått utrolig og direkte ulogisk hvordan kvinner nedsabler andre kvinner som eventuelt - som singel - har en affære med en fyr som er opptatt. Det vitner kun om hvilken moralsk ulikhet som fremdeles eksisterer mellom kjønnene. Kvinner skal liksom tenke på, ta hensyn til, ta ansvar for alle andre i tillegg til seg selv. I motsetning til menn, som åpenbart slipper hele eller store deler av det "ansvaret". Latterlig! Problemer oppstår først den dagen den sngle dama bestemmer seg for å ikke være singel lenger, og gjøre det hun kan for å kapre den opptatte fyren. Da får hun forsåvidt problemer som fortjent, før det synes jeg hun ikke skal utsettes for fordømmelser og verbal nedsabling på gråsteinsnivå som foregår blant annet her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå