rigelgutten Skrevet 21. oktober 2011 #1 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvis dere er sammen med en mann også finner dere ut at han har lagt inn sex annonser på flere nettsteder ? Ønske om trekant, bdsm, hemmelig elsker. Hvordan ville dere reagert ? Verste er at han nekter, selv om jeg har flere bevis. Chattet med jenter i timesvis, og klager på at han har så mye å gjøre på jobb (overtid) En x vi snakker om her, en som jeg har mistet all tillitt og respekt for. Nå har han tatt kontakt på nytt og jeg er visst den eneste han vil ha.. Som sagt mistet all lyst på han. Hadde dere gått også ? Sexen med han er veldig sær..mye bdsm som ikke er min greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 21. oktober 2011 #2 Del Skrevet 21. oktober 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubbedingsen Skrevet 21. oktober 2011 #3 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvis dere er sammen med en mann også finner dere ut at han har lagt inn sex annonser på flere nettsteder ? Ønske om trekant, bdsm, hemmelig elsker. Hvordan ville dere reagert ? Verste er at han nekter, selv om jeg har flere bevis. Chattet med jenter i timesvis, og klager på at han har så mye å gjøre på jobb (overtid) En x vi snakker om her, en som jeg har mistet all tillitt og respekt for. Nå har han tatt kontakt på nytt og jeg er visst den eneste han vil ha.. Som sagt mistet all lyst på han. Hadde dere gått også ? Sexen med han er veldig sær..mye bdsm som ikke er min greie. Gått ja og sagt tydelig i fra at jeg ikke ville inn i et nytt med forhold med han. Hvorfor spør du egentlig? Hvis du leser det du har skrevet så ser du jo selv at du ikke vil. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 21. oktober 2011 #4 Del Skrevet 21. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. oktober 2011 #5 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) mistet all tillitt og respekt Null tillitt- null respekt. Det er mindre tillitt og respekt enn mitt minstekrav for å gidde å ha noe med noen å gjøre. Han må være usannsynlig vakker og sjarmerende siden du i det hele tatt tenker tanken. Han som setter hjertet ditt i brann. Brann. Kanskje det er en fotballspiller som har spilt på Brann. Smellvakker. Snakker vi om Erik Huseklepp! I så fall forstår jeg deg til en viss grad. Men ellers. Glem det. Endret 21. oktober 2011 av I Grosny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 21. oktober 2011 #6 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hadde dere gått også ? Såklart. Det går da ikke an å svare noe annet utifra opplysningene du gir oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. oktober 2011 #7 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg skal utdype litt mer, og litt mindre fleipete. Dette er ett prosjekt som du vet at går til helvete. Det ser ut som om følelsene dine driver å kødder med deg, og erter deg opp til noe du vet er håpløst. Det ser ut som om du tenker på berg og dalbane forhold. Av og på -forhold. Slike forhold er en enorm belastning, psykisk, og de færreste kommer ut av det med energien i behold. Jeg synes du skal fokusere på ditt eget liv, utdannelse og karriere, og bruke tid i miljøer som er gode for deg, og sammen med gode venner. Finn roen. Kanskje meditasjon er greit. Jeg har aldri prøvd det selv, men det høres bra ut. Du trenger trolig hard fysisk trening også, for å oppnå ro og total fysisk avslapning. Når du finner roen, så blir du også mer attraktiv for enda bedre menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 21. oktober 2011 #8 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nei, du trenger ikke være det minste i tvil! Du valgte det riktige. Be han om å styre unna, og heller jakte på noen han kan dele sine interesser med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 21. oktober 2011 #9 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hva er det du egentlig spør om? Ser jo ut som du er fornøyd med valget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #10 Del Skrevet 22. oktober 2011 Han som setter hjertet ditt i brann. Brann. Kanskje det er en fotballspiller som har spilt på Brann. Smellvakker. Snakker vi om Erik Huseklepp! I så fall forstår jeg deg til en viss grad. Du blir ihvertfall tatt ut på landslaget i svada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå