Gjest ms_kwang Skrevet 21. oktober 2011 #1 Del Skrevet 21. oktober 2011 Koselig dette her! sov 2 timer, våkner opp med kraftig hodepine, og feber. Den type feber hvor du fryser, hakker tenner, og har krampe lignende....kramper! Nakken er stiv og ellers andre muskler er stive, begynner å bli halveis tett i nesa, å halsen. Vel Gjør veldig vondt å svelge. Jeg gikk på badet for å spise litt paracet, men der, starta jeg å blø neseblod ( det skjer HVER Gang jeg blir/er syk med influensa,slår aldri feil!) Jeg burde skjønt det for noen dager siden, når mandlene hovnet opp, og gikk rundt i halv svime, at jeg holdt på å bli syk! Men neida, jeg måtte jo absolutt ned til byen for å treffe venner, fryse seg halvt forderva, det gjorde nok dette vondt verre. Andre som begynner å bli syk? som føler at de trenger å klage litt? Peis på, kan vel ikke bli verre enn dette! nei usj da...Det skulle jeg absolutt ikke sagt, for magen føles ikke helt bra.. *springer på do!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 21. oktober 2011 #2 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg liker ikke å være syk jeg, 0 matlyst giddaslaus, orker ingenting, for engangs skyld ligger jeg lang flat i senga med laptopen, + har på varmeovnen, fordi jeg fryser jeg bruker egentlig ikke å klage mye når jeg er syk, men nå har jeg heller ikke penger på mobilen min, slik at jeg kan ringe min kjære mor å plage henne " Mamma jeg er syk!" Syns jeg hører henne "Tror du virkelig at det hjelper å ringe meg?" Med tanke på at vi bor på hver vårs side i dette land, Nord-sør Ellers så prøver jeg å få meg søvn, men det er ikke noe kult når det dtår 4-5 arbeidere å skrur,borrer å lager ett helsikes bråk, men når jeg holder på å sovne, så får jeg den hostekula, det er gøy det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest de tre små grise Skrevet 21. oktober 2011 #3 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg er også syk, og mine to søstre. Så vi ligger her alle tre. Men moren min er sykepleier, så hun sier bare at vi får klare oss selv. Er ikke synd på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har slitt med en fæl forkjølelse en stund nå, men var heldigvis på bedringens vei, men i går morges fikk jeg selvfølgelig akutt forstoppelse (veldig vondt!), og klarte ingenting. Løste seg igjen til kvelden kom, men i dag er jeg skikkelig stiv og støl i magen etter smertene i går.. håper det ordner seg snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 27. oktober 2011 #5 Del Skrevet 27. oktober 2011 Huff ja forstoppelse er ikke noe gøy. Jeg bruker å få det når jeg reiser, gikk med forstoppelse i 2 uker nesten hadde så vondt! Var i Asia da, så ca 4-5 dager før jeg reiste stakk jeg innom ett apotek å fikk tak i avførings middel, funka som fy, var hærlig når det var over *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå