Gå til innhold

Juhei, så var vi igang igjen

Gjest ms_kwang

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang

Koselig dette her! sov 2 timer, våkner opp med kraftig hodepine, og feber. Den type feber hvor du fryser, hakker tenner, og har krampe lignende....kramper!

Nakken er stiv og ellers andre muskler er stive, begynner å bli halveis tett i nesa, å halsen. Vel Gjør veldig vondt å svelge.

Jeg gikk på badet for å spise litt paracet, men der, starta jeg å blø neseblod ( det skjer HVER Gang jeg blir/er syk med influensa,slår aldri feil!)

Jeg burde skjønt det for noen dager siden, når mandlene hovnet opp, og gikk rundt i halv svime, at jeg holdt på å bli syk!

Men neida, jeg måtte jo absolutt ned til byen for å treffe venner, fryse seg halvt forderva, det gjorde nok dette vondt verre.

Andre som begynner å bli syk?

som føler at de trenger å klage litt? :)

Peis på, kan vel ikke bli verre enn dette!

nei usj da...Det skulle jeg absolutt ikke sagt, for magen føles ikke helt bra..

*springer på do!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ms_kwang

Jeg liker ikke å være syk jeg, 0 matlyst :(

giddaslaus, orker ingenting, for engangs skyld ligger jeg lang flat i senga med laptopen, + har på varmeovnen, fordi jeg fryser :fnise:

jeg bruker egentlig ikke å klage mye når jeg er syk, men nå har jeg heller ikke penger på mobilen min, slik at jeg kan ringe min kjære mor å plage henne " Mamma jeg er syk!" Syns jeg hører henne "Tror du virkelig at det hjelper å ringe meg?" Med tanke på at vi bor på hver vårs side i dette land, Nord-sør :fnise:

Ellers så prøver jeg å få meg søvn, men det er ikke noe kult når det dtår 4-5 arbeidere å skrur,borrer å lager ett helsikes bråk, men når jeg holder på å sovne, så får jeg den hostekula, det er gøy det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest de tre små grise

Jeg er også syk, og mine to søstre. Så vi ligger her alle tre. :ler:

Men moren min er sykepleier, så hun sier bare at vi får klare oss selv. Er ikke synd på oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med en fæl forkjølelse en stund nå, men var heldigvis på bedringens vei, men i går morges fikk jeg selvfølgelig akutt forstoppelse (veldig vondt!), og klarte ingenting. Løste seg igjen til kvelden kom, men i dag er jeg skikkelig stiv og støl i magen etter smertene i går.. håper det ordner seg snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Huff ja forstoppelse er ikke noe gøy.

Jeg bruker å få det når jeg reiser, gikk med forstoppelse i 2 uker nesten hadde så vondt! :( Var i Asia da, så ca 4-5 dager før jeg reiste stakk jeg innom ett apotek å fikk tak i avførings middel, funka som fy, var hærlig når det var over *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...