Gå til innhold

Hvilken malingsfarge er du mest fornøyd med hjemme hos deg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er dødsfornøyd med kjøkkenet som jeg har svampet rød-orange, uttynnet oljemaling på hvit bakgrunn. Med grønne fliser og grønne gardiner er det helt knall!

Er også veldig fornøyd med soverommet også som er grønt - og i TRE grønnfarver! Valgte 3 grønnfarver som følger hverandre på farvekartet, og har delt veggene i 3 vertikale striper, og malt dem med den mørkeste nederst og lysere oppover. Avsluttet med lilla lister. Ekstremt flott, lett å gjøre, billig og stilfult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lys Toscana på veggene og er kjempefornøyd med denne fargen. Der jeg bodde tidligere hadde jeg fargen elfenben på stueveggene og jeg elsket den fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvitt!

Vi har helt hvitt med ørlite svart i (0500) på alle vegger unntatt dem på soverommet. Det blir lyst og fint og passer godt siden leiligheten vår er bitteliten (40m2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kjøkkenet har jeg en fin blåfarge som heter Morgentåke. Sammen med perlegrå'e fliser er det lekkert.

Stua i Hvit Narciss er jeg også meget fornøyd med.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er knallfornøyd med kjøkkenet mitt som har 2 vegger i limegrønn og 2 med lys antikk. Dessuten er badet dødslekkert: hvite vegger, gulv og lister og mørke mørke grå skapdører (ser ut som svart).

Har pusset opp hele huset i sommer og er fornøyd med alle rom egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Hiver meg på med lys toscana som så mange andre også har gjort. en stund siden vi malte i den fargen, men den er sååå lekker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært veldig fornøyd med Jotuns "Nora" fra Lady's Fortuna fargekolleksjon i flere år. Bruker den som gjennomgangsfarge i hele leiligheten, med innsalg av andre farger på noen vegger. Kan absolutt anbefale den fargen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kjempefornøyd med stua vår som har farger i grå-beige.

Fargene vi har er denne på lister:

S2005-Y40R

Og denne på selve panelet:

S1005-Y40R

Panelet er litt lysere enn listene.

Ellers er vi veldig fornøyd med gjesterommet vårt også, som vi malte i fargen varmgul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har buer jeg, så hele leiligheten med unntak av bad og soverom er samme farge. En selvblandet greie jeg ikke vet helt hvordan jeg skal forklare, blanding av beige og krem kanskje. Litt kakaofarget på en måte, men mer beige. hehe. Ganske lys, og veldig fornøyd. Har jammen hatt samme fargen i 3 år, det er mye for meg jammen.

Atmi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Cappuchino-lignende farve på veggene i hallen, den har vi hatt i mange år og jeg er like glad i den i dag som da den ble lagt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...