Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal ha date nummer 2 med en fantastisk fyr i kveld. Vi har truffet hverandre litt her og der, og altså hatt en ordenltlig date.

Jeg liker han veldig godt, men etter å ha hatt tidenes kjærlighetssorg i våres er jeg veldig redd for å bli dumpet å såret igjen..

En annen fyr, jeg "møtte" på internett spurte om jeg ville treffe han nå på lørdag, og jeg sliter litt med hva jeg skal gjøre. Internett fyren virker som en jordnær allright og koselig fyr, men magefølelsen sier at jeg burde avlyse pga han jeg skal møte i dag.

Hva tror dere? Play the field eller all in med han ene?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Syns du bare skal holde deg til den du dater nå, jeg. Syns det blir litt slemt å date andre hvis han liker deg.

• Liker 2
Skrevet

En og bare en.

Burde forøvrig ikke være nødvendig å spørre om noe så selvsagt.

• Liker 3
Skrevet

Hold deg til førstemann. Nå har du jo avtalt en date nr. 2 med ham og da blir det urettferdig overfor både ham og "lørdagsmannen" om du treffer den sistnevnte.

• Liker 2
Skrevet

Enig med de andre her!

Gå på date nr 2.

Funker det ikke, så har du alltid internett fyren å gå tilbake til :P

• Liker 1
Gjest Herr Drue
Skrevet

Gå på date nr. 2 og oppretthold samtidig litt kontakt med han andre. Du må jo få lov til å ha flere åpne ender, i tilfelle ting skjærer seg med med han du dater.

Skrevet

Hei og takk for råd!

Etter daten i går skal jeg definitivt avlyse med lørdagsmannen..

Liker han her for godt til å treffe andre..Så nå får det bare briste eller bære :)

Ønsk meg lykke til ;)

• Liker 5
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hold deg til en person om gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...