Gå til innhold

Hvite kvinner med svart mann-fetisj

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Holdt på å skrive et svar i en tråd som ble slettet innen jeg hadde fått postet det, men jeg synes temaet i seg selv er verdt en tråd, så derfor poster jeg likegodt innlegget som startinnlegg i en ny. Satser på at det var måten TS uttrykte seg på og ikke temaet i seg selv var brudd på KGs regler.

Hei,

Bruker ordet neger for at ingen skal misforstå, jeg mener ikke mennesker fra Tunisia eller India.

Tenner dere seksuelt på mennesker fra svarteste Afrika?

Ordet neger har jo blitt ganske omstridt, men svaret på spørsmålet er vel at det nok finnes en del kvinner i Europa og USA som tenner på menn med afrikansk bakgrunn. Hvor stor gruppen er aner jeg ikke, men at det finnes hvite kvinner med en slags svart mann-fetisj har det lite for seg å benekte.

I kolonitiden var det ganske så vanlig at hvite slaveeiere og deres sønner pulte på svarte slavejenter, men det var ikke like akseptert at disse mennenes og guttenes koner og mødre pulte svarte mannlige slaver. Så dobbeltmoralen var høyst levende og seksuelle forhold mellom hvite kvinner og svarte menn noe av et tabu. I USA, hvor rasene/etnisitene har levd ganske separat opptil i dag, er dette fortsatt i visse kretser et tabu, og det kan nok bidra til å gjøre det ekstra pirrende.

I tillegg kommer myten (eller sannheten?) om den svarte manns spesielle seksuelle kraft, noe en del kvinner med svart mann-fetisj ser ut til å tro på og dyrke. For meg som tenner på cuckoldry er det umulig å unngå å legge merke til at det særlig blant amerikanske cuckold-par er en stor overhyppighet av kvinnelige big black cock-lovers, altså hvite kvinner som har en spesiell fascinasjon for svarte menn og som bruker friheten i cuckold-relasjonen til å leve ut disse lystene.

Endret av Cuckold
Skrevet

Uten å egentlig diskutere det som er tema, så er det vel ikke så rart at de ikke likte at deres koner og mødre pulte på andre folk? Derimot at døtrene gjorde det burde jo vært greit, men det var det vel neppe.

• Liker 1
Skrevet

Til spørsmålet: Tenner jeg på afrikanere.

Nei! Jeg kan ikke noe for det, men har aldri tent på noen annen enn min egen "rase", og spesielt ikke helt mørke menn. Jeg kan syntes de er pene på en rent objektiv måte, men å ha sex med de kunne aldri falt meg inn.

Og nei, det er ikke fordi jeg er rasist eller har fordommer.

• Liker 9
Skrevet

Til spørsmålet: Tenner jeg på afrikanere.

Nei! Jeg kan ikke noe for det, men har aldri tent på noen annen enn min egen "rase", og spesielt ikke helt mørke menn. Jeg kan syntes de er pene på en rent objektiv måte, men å ha sex med de kunne aldri falt meg inn.

Og nei, det er ikke fordi jeg er rasist eller har fordommer.

Men syns du ikke det er litt merkelig å omtale en veldig stor gruppe menn som ikke har noe som helst annet til felles enn hudfarge som "de" og utelukke at du noen gang vil kunne bli seksuelt tiltrukket av en?

Det kan jo være fordi du ikke kjenner så mange, eller ikke har møtt på en som faktisk passer deg. Hvis du tenker over hvor liten prosentandel av mennesker med samme hudfarge som deg, du faktisk kunne tenke deg å ha sex med, er det sikkert omtrentlig samme prosent for mennesker med annen hudfarge, og da trenger man nødvendigvis å møte en god del før man finner en man vil ha.

• Liker 9
Skrevet

Men syns du ikke det er litt merkelig å omtale en veldig stor gruppe menn som ikke har noe som helst annet til felles enn hudfarge som "de" og utelukke at du noen gang vil kunne bli seksuelt tiltrukket av en?

Det kan jo være fordi du ikke kjenner så mange, eller ikke har møtt på en som faktisk passer deg. Hvis du tenker over hvor liten prosentandel av mennesker med samme hudfarge som deg, du faktisk kunne tenke deg å ha sex med, er det sikkert omtrentlig samme prosent for mennesker med annen hudfarge, og da trenger man nødvendigvis å møte en god del før man finner en man vil ha.

Nei, jeg kan selvsagt kun uttale meg om de jeg har møtt til nå. Er ikke det grunnlaget for det meste man kan uttale seg om? Jeg er på generelt grunnlag ikke tiltrukket av menn med helskjegg og langt hår heller, men selvsagt kan jeg møte en i fremtiden som jeg likevel faller for.

Det er fryktelig politisk ukorrekt og si at jeg ikke er tiltrukket av mørke menn, men sånn er det bare.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Må innrømme at jeg syns kontrasten mellom veldig mørk hud og lys hud kan være ganske tennende... :sjenert: Men sånn generelt sett syns jeg ikke at svarte menn er heitere og mer tennende enn hvite menn, det går mer på hele pakkeløsningen enn kun hudfarge.

Edit: tanker på feil sted førte til feil ord på feil sted i setningen!

Endret av Thorn
  • Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Negere gir meg veldig lite seksuelt. Fysjom.

• Liker 3
Skrevet

Uten å egentlig diskutere det som er tema, så er det vel ikke så rart at de ikke likte at deres koner og mødre pulte på andre folk? Derimot at døtrene gjorde det burde jo vært greit, men det var det vel neppe.

Joa, burde kanskje tatt med døtre og søstre i samme slengen, for å få bedre symmetri. Dette er vel når sant skal sies akkurat den samme dobbeltmoralen vi i dag finner i en del innvandrermiljøer og i populære sydendestinasjoner som f.eks Tyrkia, se tråden Hva i all verden er det med norske jenter og tyrkiske menn?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=596500

For så lenge plantasjeeierne og deres sønner pulte svarte slavejenter er det jo ikke helt opplagt at det skulle være mye verre om plantasjeeiernes koner og døtre ble pult av svarte slaver. Men det var altså sett på som mye mye verre. Mennene måtte få more seg, mens de hvite kvinnene måtte passe på dyden. På samme måte som det her i Europa var viktig at overklassekvinnene holdt seg dydige, mens mennene og sønnene deres kunne få utløp for sine lyster med kvinner fra proletariatet. Veldig greit å kunne bruke de andres damer som puledukker samtidig som man holder sine egne damer "rene".

• Liker 1
Skrevet

Provoserende, men sant!

Skrevet

er det en grunn til at menn opp gjennom historien har oppført seg sånn?

at damene/kvinnlige slekninger skal passes på, men at de kan pule rundt eller benytte seg av offentlige tjenester= bordeller..?

Skrevet (endret)

er det en grunn til at menn opp gjennom historien har oppført seg sånn?

at damene/kvinnlige slekninger skal passes på, men at de kan pule rundt eller benytte seg av offentlige tjenester= bordeller..?

Ja, vi kaller det gjerne hore-/madonna-dikotomien: Man deler kvinner inn i to typer, på den ene side de verdige, "rene" anstendige, de man kan respektere, vil gifte seg med og ha som mor for sine barn, disse må være dydige og unngå sex før ekteskapet, og på den andre side har man "horen", "løse" eller "dårlige" kvinner, kvinner man kan more seg med på si for å få utløp for sine lyster, men som man samtidig ser ned på og forakter.

Det er jo ganske innlysende at menn som lever i en kultur der hore-/madonna-dikotomien dominerer ikke ønsker at hans egen søster, datter eller andre nære slektninger skal miste all ære og bli regnet som en "løs" og "dårlig" kvinne. Derimot er det veldig greit å ha tilgang til andre gruppers kvinner som man kan forlyste seg med, for hadde man ikke hatt det ville jo mennene blitt like hardt rammet som kvinnene av denne dobbeltmoralen.

Men nå er jo ikke hore-/madonna-tankegangen egentlig hovedtema i denne tråden, temaet er hvite kvinner som har en svart mann-fetisj.

Endret av Cuckold
Skrevet

Jeg tror at mannlige slave eierne utnyttet sine kvinnelige slaver seksuelt , fordi de kunne det og jeg tror de kvinnelige slave eierne også hadde utnyttet slavene sine seksuelt hvis det ikke hadde vært for at kvinner ikke hadde lov til å vise seksuelle tilbøyeleigheter i det hele tatt på den tiden.

• Liker 1
Skrevet

som cuckold gir det meg spesiell nytelse å se dama bli tatt av en neger. De er ofte store og muskuløse med fine kropper. Samtidig er kontrasten mellom den store svarte "urmannen" og den lille hvite kona mi utrolig tennende.

Annonse
Skrevet

hva me dette her .. helt siden ungdomsskolen hr jeg aldri kunne forestille meg å ha sex eller i det hele tatt vært tiltrukket av en norsk mann socalled potet jf. der jg kommer fra.. ikke engang nå ! selv om det unntaksvis finnes gangske pene norske gutter.. og videre har jeg aldri vært tiltrukket av mørke menn (fra afrika, carribiean osv) før nå i det siste.. og nå ser jeg rett forbi menn med bakgrunn som min egen .. altså fra midt østen og asia..

det er pirrende å tenke på en mørk kropp med herlige trekk og en kremt kremt som bare er KREMT KREMT KREMT..! hvem i all verden liker ikke sjokolade? hot chocolate ! jesus and mohammad forgive me!

Skrevet (endret)

Potet?

Forsøkt lavkarbo?

Endret av Lusitano
  • Liker 2
Skrevet

Nå tenner jeg verken på helt lyse menn eller de som er helt mørkhudet. Er selv gylden (halvt arabisk) og tenner mer på menn som er ca like " mørk" som meg. Så absolutt finnes det pene nordmenn og pene mørkhudete menn, men jeg blir rett og slett ikke tent av dem seksuelt uansett hvor flott personen måtte være.

• Liker 1
Skrevet

Er din mor hvit?

Skrevet

Nå tenner jeg verken på helt lyse menn eller de som er helt mørkhudet. Er selv gylden (halvt arabisk) og tenner mer på menn som er ca like " mørk" som meg. Så absolutt finnes det pene nordmenn og pene mørkhudete menn, men jeg blir rett og slett ikke tent av dem seksuelt uansett hvor flott personen måtte være.

Jeg vet ikke helt jeg.

http://3.bp.blogspot.com/_MoyFngkDPao/SN3_mEE_gNI/AAAAAAAABSk/b-NGBTVpPAg/s400/handsome05.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...