AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 De er ikke akkurat spesielt kjekke. Må si norske jenter er ganske naive når de tror at de er den eneste persobnen tyrkeren frløter med. tenk hvor mange som er på samme utstedet hvor han jobber. Han flørter jo med jenter hver gang de er og jobber på de utstedene... haha huff nei og ikke spesielt kjekke er dem heller
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 eller la oss si, muslimske, albanske menn og de der..
rrakel Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Hva er det med bitre tråder som dette? La da folk gjøre egne valg og evnt feil? Jeg har riktignok aldri tatt med bryet på å besvare de som beiler etter norske turister i tyrkia ect. men synes noen er kjekke fordi. Har en kompis med far fra midtøsten og han er en av de kjekkeste guttene jeg vet om. 2
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Og hva er det med alle disse trådene om folk fra ditt og datt med folk fra ditt og datt? 4
B18 Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 alle har forskjellig smak. Jeg tror norske jenter faller for dem, fordi tyrkerne gir dem omerksomhet, ikke vanlig omerksomhet men uvanlig "du er den eneste for meg", de leker romantiske og erklærer sin kjærlighet første dag de møter deg.... norske jenter er uvant til dette, så selvfølgelig faller de for det..norske gutter er ikke like frempå som tyrkerne. vi utenlandske jentene vi vet alt er bare tull og tøys og at de bruker disse replikkene på alle jenter..he he. wake up norske jenter!!!!!!!! 2
Frk. Fie Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Det er jo kjempekjekke! Alltid velpleide, nyklipte, oppmerksomme - sånt man slett ikke er vant med fra norske menn. Og dèt er vel litt av hemmeligheten? Selv om jeg ikke selv har begitt meg inn på mer enn humoristisk flørt med "de gutta der", må jeg si jeg godt forstår de jentene som koser seg. Og dere tror jentene tror gutta har bare ei jente??! Hahaha, klart de vet bedre;-) 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Ja, denne burde du virkelig ha plassert under skråblikk og generaliseringer.. 1
Gjest Herr Drue Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Norske jenter er ikke nødvendigvis dumme heller. De vet godt at tyrkerne bare spiller et spill. Jenter har seksuelle drifter, så la de holde på som de vil. Det er jo ikke som om noen av guttene her IKKE hadde reist på ferie et sted de visste de var garantert sex. 3
Gjest Marregutt Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Hva er det med bitre tråder som dette? La da folk gjøre egne valg og evnt feil? Jeg har riktignok aldri tatt med bryet på å besvare de som beiler etter norske turister i tyrkia ect. men synes noen er kjekke fordi. Har en kompis med far fra midtøsten og han er en av de kjekkeste guttene jeg vet om. Da har du ikke sett meg enda!
Emmaline Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Vet ikke, har aldri vært i tyrkia eller vært bort på noen tyrkiske menn. Men når vi er inne på nasjonalitet så er jeg svak for skotsk aksent :) 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 De er ikke akkurat spesielt kjekke. Må si norske jenter er ganske naive når de tror at de er den eneste persobnen tyrkeren frløter med. tenk hvor mange som er på samme utstedet hvor han jobber. Han flørter jo med jenter hver gang de er og jobber på de utstedene... haha huff nei og ikke spesielt kjekke er dem heller Sånn er det vel i Norge også.MANGE som har dame, men som flørter med alt annet også
Gjest whatta Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 Norske kvinner generelt? Jeg kjenner kun ei som er sammen med en tyrkisk mann, de er gift med hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2011 #13 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg er sammen med en tyrkisk mann. Jeg falt for de vakreste øynene som tenkes kan. Det er jo et valg. Usikkerhet og dårlig rykte gjør det ikke enkelt alltid. Men man velger å stole på eller å prøve å overse det som måtte foregå når en ikke er sammen. Men jeg må jo si det er jo forskjell på dem, akkurat som det er på norske menn også. Det finnes nok tullinger over alt. Men ja typiske tyrker vet nok akkurat hva å si til norske jenter for å få de på gli. Jeg tror de fleste jentene er obs på flørtingen og utroskapen, men man prøver lenge å bortforklare alle ting som skjer med språkproblemer og annet tull. Og bor man ikke med de, så er det alltid en fare for at de gjør som de pleier. Selv om jeg er med en tyrker så ser jeg hvorfor folk tenker som de gjør. Det er nok ingen røyk uten ild.
pratesyk Skrevet 11. oktober 2011 #14 Skrevet 11. oktober 2011 Virkelig?????? enda en tråd om tyrkere?!?!? Enten er dere rasister, eller bare jævli sjalu.. GAD!! 4
Gjest Vampen Skrevet 11. oktober 2011 #16 Skrevet 11. oktober 2011 Noen tråder ser du ut til å poppe opp som paddehatter her inne. Blir virkelig aldri anonyme brukere, tyrkere, albanere og fotballfrue oppbrukt? 3
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2011 #17 Skrevet 11. oktober 2011 Det er ganske enkelt. Jenter har lyst på sex, men jentene tørr ikke ta intiativ overfor gutta. Gutta i Norge tar lite intiativ til tilfeldig sex. Derfor er det fort gjort å pule beilere når en er på ferie i sørlige land. Hver gang jeg ser en jente som har hatt sydensex så har det aldri vært den skarpeste kniven i skuffen for å si det slik. Både gutter og jenter. 2
Gjest Dagon Skrevet 11. oktober 2011 #18 Skrevet 11. oktober 2011 Noe av problemet gjest i innlegg #17 er at kvinner tar feil initiativ, bare se på tråden om varm/ kald oppførsel. Dette går så langt i sin passivitet at man legger 100% av skylden på den norske mannen.. det er ganske enkelt. Nå vet tyrkiske menn dette med at alle (kvinner og menn) har en djinn/ skygge (les: Jung), dette er noe som de ikke respekterer og handler deretter når f.eks. en kvinne med sitt tonefall tester ut sin makt, altså den som går på faresignal og hurtig respons fra mannen. Dog så bikker det over og vedkommende kan fort bli rånete og dette behager norske kvinner med sin mentale ompa-lompa make-up som fot i en hose. Samma tullet av dette dustespillet som har degenerert siden Taken in Hand og aktiviteten har bare dabbet av til litt sånn mjau-mjau slem kone bare mååå ta oppvasken, altså et fetisj-forhold som i filmen Secretary, noe som ikke er for alle og enhver altså.
hulaboer Skrevet 17. oktober 2011 #19 Skrevet 17. oktober 2011 Det er jo kjempekjekke! Alltid velpleide, nyklipte, oppmerksomme For ikke å nevne: Eiesyke, dominerende, osv.
Cuckold Skrevet 17. oktober 2011 #20 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Norske jenter er ikke nødvendigvis dumme heller. De vet godt at tyrkerne bare spiller et spill. Jenter har seksuelle drifter, så la de holde på som de vil. Det er jo ikke som om noen av guttene her IKKE hadde reist på ferie et sted de visste de var garantert sex. Nå er det vel ikke bare skandinaviske jenter som har seksuelle drifter, det som er spesielt med vårt hjøre av verden er at kvinnefrigjøringen har kommet lenger slik at hore-/madonna-tankegangen ikke lenger legger den samme demper på kvinnenes seksuelle utfoldelse som i andre deler av verden. Overalt vil fremmede menn bli oppfattet som spennende, men siden jentene de fleste steder må holde seg i skinnet for ikke å få dårlig rykte og ødelegge sine muligheter på partnermarkedet, vil dette bare slå heldig ut for utenlandske menn i møte med nordiske jenter. Det finnes riktignok en god del land, ikke minst i Asia og Latin-Amerika der menn lett får seg et ligg, men da snakker vi om ulike varianter av betaltingssex, fra betalte og påspanderte "feriekjærester" til mer åpne betal-for-et-ligg-opplegg. Det er jo ikke alle menn som synes det er like interessant. Når norske jenter ligger med lokale strandløver i Syden eller for den saks skyld med gutter fra innvandrerkulturer her hjemme, burde det ringe en bjelle i den grad de er oppvakte nok til å forstå at hans søster neppe har den samme frihet til å ligge rundt med norske gutter. Se tråden Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980 Over hele verden, selv her i frigjorte Skandinavia er gutter ivrigere på sex for sexens skyld enn jenter. Overalt i verden faller forholdet mellom tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarkedet ut i jentenes favør. Gutter er ivrigere, og jentene er den bremsende part. Når norske gutter ikke er like innpåslitne og slitsomme som en del gutter fra sydlige land er det jo ikke fordi vi ikke står på for å få sex, men fordi vi har lært oss at den slags manisk fremferd ikke fører frem - i hvert fall ikke her hjemme. Det er neppe slik at skandinaviske jenter ligger med gutter fra kulturer der man har en sterkere hore-/madonna-tankegang fordi de ikke får sex hjemme. Når de velger å spre bena for gutter som ville gått berserk om han fant sin søster i seng med en skandinavisk gutt bidrar de til å premiere disse guttenes dårlige holdninger og negative kvinnesyn, man sørger for at guttene med det verste synet på kvinner blir triumfatorer som kan surfe som gratispassasjerer på nordeuropeisk kvinnefrigjøring samtidig som de kan beholde sine egne jenter for seg selv, "the best og both worlds". Hvorfor i all verden skulle disse guttene overhodet tenke i retning å lette opp på hore-/madonna-tenkningen som binder deres egne søstre? Så lenge nordiske jenter premierer dem og gir dem all den sexen de vil ha, slipper de jo helt unna å betale prisen for denne dobbeltmoralen, prisen blir det bare deres søstre og til en viss grad de nordiske guttene som må betale. Endret 17. oktober 2011 av Cuckold 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå