Månestråle** Skrevet 22. oktober 2011 #41 Del Skrevet 22. oktober 2011 En gang jeg var i byen en kveld gikk to menn forbi meg mens den ene sa; fyfaen, hu der var STYGG! Han sa det skikkelig høyt også, jeg syns det var kjempeflaut. Får ofte høre at jeg ser sur ut, at jeg er bitch (av folk som ikke kjenner meg) og at jeg har attitude (?), også av folk som ikke kjenner meg. Ble spurt mange ganger i tenårene om hvordan det var å være den stygge venninna. Mange av mine venninner var/er veldig pene og blomstret tidlig. Nå er jeg i slutten av 20årene og klarer fremdeles ikke å ta initiativ til å snakke med fremmede, spesielt ikke menn. Har også en vane med at jeg ser i bakken når jeg går ute, noe jeg tror kommer fra utseende-mobbinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. oktober 2011 #42 Del Skrevet 22. oktober 2011 det skulle du så absolutt! det hadde de fortjent! jeg lurer på hva disse slemme barna tenker idag jeg... noen av dem må jo garantert tenke på hvordan de var mot deg! det er godt å høre (eeeh, lese! ) at du innser at du er bedre enn en fæl fis! puuuh...! Han ene sjekka meg opp i ettertid faktisk! Jeg hadde visst forandret meg så mye at han ikke kjente meg igjen. Han ble ganske paff da han innså hvem jeg var 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronning Sheba Skrevet 22. oktober 2011 #43 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Vet ikke hva det verste er men kan nevne noen episoder hvor jeg enten ble skremt eller såret. (det eneste jeg kommer på i farta) En var da jeg gikk ned mot sentrum, en afrikaner fulgte etter meg og sa/ropte "så stygg som du er så vil ikke engang den mest desperate gutten i Somalia ha deg!". Det kom helt plutselig etter at jeg gikk forbi han, han mumla noe jeg ikke fikk med meg. Og så ropte han dette og fulgte etter meg. Jeg var på vei til psykologtime og jeg gikk veldig fort, da jeg nærmet meg stedet jeg skulle forsvant han plutselig. Synes det var veldig ubehagelig! En annen gang var da jeg ventet på bagasjen min på flyplassen. Det var trangt, da jeg så kofferten min spurte jeg to unge jenter foran om de kunne flytte seg litt slik at jeg fikk hente kofferten. De ble veldig frekke (er det en ting jeg ikke godtar er det dritt fra barnslige wannabee-babes i 17-18 års alderen), så jeg svarte dem tilbake på en så voksen måte som jeg kunne. Da kom det en mann i 40-årene og ga meg den leksa! Han synes jeg var så stygg, frekk og slem mot disse pene unge damene! Og han sørga for at alle i nærheten fikk det med seg. Selvfølgelig måtte dette skje når jeg var alene og. Da følte jeg meg liten da. Bør kanskje nevne at grunnen til at jeg lett tar til meg slike kommentarer er mobbing og sex-trakassering (videregående) gjennom nesten alle skoletrinn. Opphold på ungdomsskolen, men da jeg på videregående havnet i samme klasse som verste mobbern fra barneskolen var helvete igang, og hun fikk med seg hele klassen (liten klsase på 8-9 personer var vi). Jeg skulka mye, og har blitt veldig var og blir lett såret av kommentarer, fra kjente eller ukjente. Daglig er jeg redd for å treffe mobberne, de er vinnerne, jeg er taperen. Ser jeg dem på byen snur jeg fort, for med en gang de snakker til meg er dagen ødelagt. Sorry måtte bare få det ut... Endret 22. oktober 2011 av Dronning Sheba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justmyself Skrevet 22. oktober 2011 #44 Del Skrevet 22. oktober 2011 Oii! Blir helt sjokka hva fremmede folk sier til andre!!! Blir lei meg av å lese hva dere har opplevd. Lurer på hva de tenker med!?! Alle er jo forskjellige, og like verdifulle! Ingen er normale, for alle er helt unike og fantastiske på hver sin måte!!! Det hadde ikke vært noe gøy med en verden der alle var like! En fremmed har ropt "HORE" til meg.. Jeg ble jo litt lei meg, men prøvde å ikke la det gå inn over meg. Har også hørt at folk synes jeg går horete kledd. Ei venninne sa til meg at mange synes det, men ho ville ikke si hvem som sa det! Veldig koselig å bli baksnakket! Men jeg går ikke horete kledd! Jeg kan f.eks. gå med en shorts og høye ull knestrømper(det er jo noe av trenden nå).. Jeg har også gått med skjørt og knestrømper, som er på moten nå... Har jo hatt på meg singlet og genser når jeg har gått sånn. Jeg er jo lav også, så knestrømpene og litt korte skjørt/shorts får meg til å se høyere ut! Jeg har min egen stil, og jeg går med det jeg liker. Jeg går ikke rundt med hofteholdere, ikke med så korte skjørt/kjoler at man kan se rumpa/trusa, ikke med topper som viser BHen eller skikkelig utrolig mye kløft.. Litt kløft kan jeg gå med, sånn som er normalt. Hva vil dere si horete kledd er? Sånn kunne jeg f.eks. ha gått kledd: http://www.kvinneguiden.no/artikler/slik_bruker_du_knestromper/72280 PS: er ny her. Så jeg lurte på om det er lov å poste linker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #45 Del Skrevet 22. oktober 2011 Her er det lov å poste alle linkene du vil Synes det var stilig med de knestrømpene. Jeg liker at man tørr og går sine egne veier. Jepp og jeg er godt over 40 år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 22. oktober 2011 #46 Del Skrevet 22. oktober 2011 Oii! Blir helt sjokka hva fremmede folk sier til andre!!! Blir lei meg av å lese hva dere har opplevd. Lurer på hva de tenker med!?! Alle er jo forskjellige, og like verdifulle! Ingen er normale, for alle er helt unike og fantastiske på hver sin måte!!! Det hadde ikke vært noe gøy med en verden der alle var like! En fremmed har ropt "HORE" til meg.. Jeg ble jo litt lei meg, men prøvde å ikke la det gå inn over meg. Har også hørt at folk synes jeg går horete kledd. Ei venninne sa til meg at mange synes det, men ho ville ikke si hvem som sa det! Veldig koselig å bli baksnakket! Men jeg går ikke horete kledd! Jeg kan f.eks. gå med en shorts og høye ull knestrømper(det er jo noe av trenden nå).. Jeg har også gått med skjørt og knestrømper, som er på moten nå... Har jo hatt på meg singlet og genser når jeg har gått sånn. Jeg er jo lav også, så knestrømpene og litt korte skjørt/shorts får meg til å se høyere ut! Jeg har min egen stil, og jeg går med det jeg liker. Jeg går ikke rundt med hofteholdere, ikke med så korte skjørt/kjoler at man kan se rumpa/trusa, ikke med topper som viser BHen eller skikkelig utrolig mye kløft.. Litt kløft kan jeg gå med, sånn som er normalt. Hva vil dere si horete kledd er? Sånn kunne jeg f.eks. ha gått kledd: http://www.kvinneguiden.no/artikler/slik_bruker_du_knestromper/72280 PS: er ny her. Så jeg lurte på om det er lov å poste linker? Seriøst? Så slemt av dem! Og nei knestrømper gjør det ikke horete i det hele tatt, og hvis det er en sånn stil som på linken du går for, skjønner jeg i hvertfall ingenting av at de sier du går horete kledd... Jeg elsker knestrømper. og siden jeg som du er lav skaper de en illusjon av at jeg er høyere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 22. oktober 2011 #47 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har blitt kalt mye rart... kommer fra en liten plass hvor jeg ble mobbet, så jeg kunne ikke gå på butikken uten at kidza utenfor slang et eller annet dritt til meg, selv om jeg ikke ante hvem de var. En jentegeng likte meg ikke og begynte å spre stygge rykter om meg (hore, fellesmadrass, etc... ). Ryktene gikk, og plutselig gikk jeg fra å bli mobbet av en liten jentegjeng, til hele klassen, til hele trinnet, så skolen, og plutselig naboskolen også. Da jeg var 17 år orket jeg ikke mer og flyttet, for å aldri komme tilbake. I voksen alder er det kun én situasjon jeg kan komme på, og det er en litt morsom historie. Jeg er normalt høy og litt lubben, og har ingen erfaring med kampsport, jeg er veldig svak i musklene (det har jeg alltid vært, selv da jeg trente). Etter et nachpel hvor det hadde blitt røyket hasj, satt jeg på bussterminalen i Oslo og ventet på første buss slik at jeg kunne komme meg hjem. Jeg var fortsatt ruset, og hørte på musikk. En av våre nye landsmenn kommer bort til meg og prøver å få meg med seg hjem. Jeg takker høflig nei. Han fortsetter å mase, og jeg sier at jeg overhodet ikke ønsker å bli med han hjem, og at jeg var veldig sliten så jeg ville satt pris på litt fred. Da skriker han "JÆVLA HORE!" til meg, jeg ser opp på han og hever et øyebryn (han står, jeg sitter). Da blir han kjempesint og går til fysisk angrep. Den morsomme delen er at jeg vinner basketaket. Jeg har som sagt null erfaring med kampsport eller slossing, dette var etter en natt full av alkohol og hasj, jeg hadde ikke sovet på over 24 timer og var stein. Ikledd kjole og høye hæler. Jeg vet ikke hvordan jeg vant, men jeg fikk inn noen gode slag og fikk lagt han i bakken. Så kom vakta. (jeg gikk fra det hele uten skader) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 22. oktober 2011 #48 Del Skrevet 22. oktober 2011 Var på byen, og en fyr gikk forbi bordet til meg og venninnene mine. Han så tydligvis kløfta mi, for han prikker meg på skuldra og sier; " Du, er du klar over at den ene puppen din er jæævla mye mindre enn den andre? Hahahahhahahah" Traff meg jævla hardt. Er ikke store forskjellen, jeg ser det såvidt, men er et sårt punkt. Fikk også høre av en utlending-gjeng at jeg var både stygg, fæl og hore da jeg sa nei til å gi en av dem en sigarett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #49 Del Skrevet 22. oktober 2011 Rasshøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloworld Skrevet 22. oktober 2011 #50 Del Skrevet 22. oktober 2011 Da jeg jobbet i butikk var det en kunde som kalte meg "jævla drittkjerring". Dette fordi han manglet noen kr for å betale det han skulle ha. Det var travelt og jeg sa noe som "du må ha nok til å betale varene dine, ellers må jeg annullere hele beløpet". Da ba han meg, på smålig vis, om å gå å pante en flaske så hadde jeg de "jævla to kronene mine". Da jeg sa at det faktisk var hans ansvar å ha nok penger, skrek han altså: "jævla drittkjerring, fy faen altså!!!" Jeg tar meg ikke så veldig nær av det, for det tyder jo bare på at hans sosiale antenner er avkappet. Og jeg vet jo at jeg hadde rett. Det er bare så synd at noen absolutt må sprøyte ut giften sin til andre som ikke fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. oktober 2011 #51 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hjelpemeg - så mye fælt folk sier! Jeg har aldri (som jeg husker) fått nedsettende kommentarer fra noen jeg ikke kjennner, heldigvis. Yvonne - jeg gikk inn på bloggen din nå og så bilder av deg - du er jo kjempesøt! Og har nydelig hår :-D Tusen takk! Forresten, her om dagen, på jobb, var det noen som sa til meg "i dag var du fin til å være deg". Umm. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. oktober 2011 #52 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har blitt kalt mye rart... kommer fra en liten plass hvor jeg ble mobbet, så jeg kunne ikke gå på butikken uten at kidza utenfor slang et eller annet dritt til meg, selv om jeg ikke ante hvem de var. En jentegeng likte meg ikke og begynte å spre stygge rykter om meg (hore, fellesmadrass, etc... ). Ryktene gikk, og plutselig gikk jeg fra å bli mobbet av en liten jentegjeng, til hele klassen, til hele trinnet, så skolen, og plutselig naboskolen også. Da jeg var 17 år orket jeg ikke mer og flyttet, for å aldri komme tilbake. I voksen alder er det kun én situasjon jeg kan komme på, og det er en litt morsom historie. Jeg er normalt høy og litt lubben, og har ingen erfaring med kampsport, jeg er veldig svak i musklene (det har jeg alltid vært, selv da jeg trente). Etter et nachpel hvor det hadde blitt røyket hasj, satt jeg på bussterminalen i Oslo og ventet på første buss slik at jeg kunne komme meg hjem. Jeg var fortsatt ruset, og hørte på musikk. En av våre nye landsmenn kommer bort til meg og prøver å få meg med seg hjem. Jeg takker høflig nei. Han fortsetter å mase, og jeg sier at jeg overhodet ikke ønsker å bli med han hjem, og at jeg var veldig sliten så jeg ville satt pris på litt fred. Da skriker han "JÆVLA HORE!" til meg, jeg ser opp på han og hever et øyebryn (han står, jeg sitter). Da blir han kjempesint og går til fysisk angrep. Den morsomme delen er at jeg vinner basketaket. Jeg har som sagt null erfaring med kampsport eller slossing, dette var etter en natt full av alkohol og hasj, jeg hadde ikke sovet på over 24 timer og var stein. Ikledd kjole og høye hæler. Jeg vet ikke hvordan jeg vant, men jeg fikk inn noen gode slag og fikk lagt han i bakken. Så kom vakta. (jeg gikk fra det hele uten skader) jaaa, jeg må si meg enig med denne nye landsmannen altså- det var skikkelig horete av deg og IKKE bli med en fremmed kar hjem det digga meg at det var du som vant basketaket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panama Skrevet 22. oktober 2011 #53 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Er det mulig at folk skal si så mye stygt til andre mennesker? Jeg blir helt sjokkert å lese hvordan dere har opplevd dette og bli kalt nedlatende ord! Jeg tenker i grunn at de som er på liv og død er nødt til å trykke ned andre mennesker ikke har det så bra med seg selv. Det er mye bedre å si positive ting, om en ikke har positive ting å si så bør en heller la være å si noe! Skjønner ikke at det skal være så innmari vanskelig å holde det inn i seg! Endret 22. oktober 2011 av Panama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panama Skrevet 22. oktober 2011 #54 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tusen takk! Forresten, her om dagen, på jobb, var det noen som sa til meg "i dag var du fin til å være deg". Umm. Mvh Yvonne Du ser ut som en flott dame. Du ser ikke stygg ut i det hele tatt, Yvonne. Du er vakker! Helt ærlig så synes jeg det er utrolig dårlig gjort av andre å kalle deg så mye uverdige og stygge ting som du ikke fortjener! Det er rett og slett respektløst, og mangel på høflighet. Håper det går bedre med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. oktober 2011 #55 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du ser ut som en flott dame. Du ser ikke stygg ut i det hele tatt, Yvonne. Du er vakker! Helt ærlig så synes jeg det er utrolig dårlig gjort av andre å kalle deg så mye uverdige og stygge ting som du ikke fortjener! Det er rett og slett respektløst, og mangel på høflighet. Håper det går bedre med deg! Tusen takk! Og joda, det går bedre, spesielt når man får slike hyggelig svar som fra deg. Akkurat hva jeg trenger. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 22. oktober 2011 #56 Del Skrevet 22. oktober 2011 De vanlige homofobi-greiene... "Jævla lesbe" og sånt noe. Blir bare litt oppgitt når folk sier sånt, kan jo ikke ta det seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 22. oktober 2011 #57 Del Skrevet 22. oktober 2011 De vanlige homofobi-greiene... "Jævla lesbe" og sånt noe. Blir bare litt oppgitt når folk sier sånt, kan jo ikke ta det seriøst. Slikt har jeg heldigvis stort sett sluppet unna. Har egentlig bare to slike episoder. Vi bodde midt i sentrum av en middels stor by, med en kebabsjappe i underetasjen. Noe som følgelig trekker fulle folk i helgene. Stort sett hver søndag morgen var inngangspartiet til oppgangen vår fullt med søppel, sneiper eller ølglass. Så en natt jeg og Fruen satt oppe, så skulle kona ut for å ta seg en røyk, og jeg ble med ned. Da satt det et par på trappa og spiste, for så å bare la søppelet stå igjen. Min kone ba de ta det med seg til søppelkassa noen meter bortafor. Da kom det "J***a lesbe" fra gubben, mens han demonstrativt åla seg rundt dama si (som så en smule flau ut) Eller så var det den gangen jeg ble kaldt "j***a bitch" av en fyr på et homoforum fordi jeg lagde en humoristisk tråd der jeg kom med mine synspunkter om at jeg ikke finner mannfolk i rosa klær spesielt mandige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 22. oktober 2011 #58 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ukjent og ukjent. Kan ta ett eksempel fra da jeg gikk på ungdomsskolen. Har blitt regelrett hetset fordi jeg er selvskader, altså de har ropt navnet mitt, og når jeg har snudd meg så har jeg sett dem sitte å late som de risper seg opp med saks. Jeg fikk stjålet langermede gensere i gymmen, slik at jeg måtte gå rundt i singlet å vise frem arr, så de fikk ropt "emo " og annet piss etter meg. Men det verste er nok det at jeg ble bedt om å gå å ta livet av meg hver dag gjennom hele 10.klasse. Da sluttet jeg to måneder før skoleslutt og fikk hjemmeundervisning. Jeg merker at jeg blir sint når jeg leser slike historier! Folk aner virkelig ikke hva deres handlinger kan gjøre med en annen person sitt liv. Og skolen gjorde ingenting? :kjefte: :kjefte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. oktober 2011 #59 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg merker at jeg blir sint når jeg leser slike historier! Folk aner virkelig ikke hva deres handlinger kan gjøre med en annen person sitt liv. Og skolen gjorde ingenting? :kjefte: :kjefte: Skolen gav seg fullstendig faen. De turte vel kanskje ikke gripe inn. De vet ihvertfall at jeg var/Er psykisk syk, da de har hadde kontakt med psykologen min på BUP for noen år siden. Grunnen til at jeg fikk innvilget hjemmeundervisning var fordi jeg ofte skulket og satt ute i tynne klær i skogen i over 8 timer fremfor å gå på skolen. Da fant de ut at hjemmeundervisning var like greit. Utrolig flaut å bli oppdaget, men på en måte greit, da de endelig bestemte seg for å innvilge hjemmeskole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 22. oktober 2011 #60 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skolen gav seg fullstendig faen. De turte vel kanskje ikke gripe inn. De vet ihvertfall at jeg var/Er psykisk syk, da de har hadde kontakt med psykologen min på BUP for noen år siden. Grunnen til at jeg fikk innvilget hjemmeundervisning var fordi jeg ofte skulket og satt ute i tynne klær i skogen i over 8 timer fremfor å gå på skolen. Da fant de ut at hjemmeundervisning var like greit. Utrolig flaut å bli oppdaget, men på en måte greit, da de endelig bestemte seg for å innvilge hjemmeskole Jeg tror jeg hadde anmeldt både mobberne og skolen! Man kan virkelig ikke la slikt som dette pågå. Det er ikke du som skulle blitt "tvunget" til hjemmeundervisning, men de tullingene som gjorde livet surt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå