Gå til innhold

Bilde av ditt dyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ikke spesiellt redd for å bli gjennkjent, og håper det er flere som ønsker å dele bilder av sine kjæledyr, for jeg er faktisk veldig nysgjerrige på hvilke dyr folk har!

Kan skrive navn, rase/blanding og alder på dyrene/et? :jepp:

Jeg begynner :D

post-51230-0-96586000-1318953866_thumb.j

Min søte pusegutt på rundt 5mnd, lyder navnet snuskelusk(har ikke noe spesifikt navn han lyder, så..)! :rodmer:

post-51230-0-43124400-1318953921_thumb.j

Hundegutten på 10mnd, Milo! Blanding av Dvergpincher og Basenji :rodmer:

Håper flere slenger seg med!

Endret av Eline4
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så fine dyr du har! :D Tør dessverre ikke å legge ut av mine.

Skrevet

Å, så fine! :rodmer:

Er glad for at noen slenger seg med i det minste!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 5
Skrevet

Shit, Milo var INNMARI SØT!! *DÅÅÅNE*

(Katten også altså!)

Vurderte basenji selv en stund, men fant ut at jeg ikke ville taklet den ulinga.

Uler Milo like mye som renraset?

Skrevet (endret)

post-36183-0-74030000-1318960369_thumb.j

Min nydelige bamse i sommer

Endret av cherioo21
  • Liker 2
Skrevet

Roo; Milo er innmari stillferdig av seg til å være halvt Basenji! :) tror at så lenge du finner en med rolige foreldre, så skal det ikke være noe problem! Og det går alltids ann å jobbe med! Dessuten så synes jeg det nesten er litt søtt når det kommer lyder jeg :rodmer:

Så fryktelig pen Bamse var da! :rodmer: Hvilken rase er han?

Gjest Survival
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke legge ut bilde av hunden min her. Synd egentlig siden hun har en helt fantastisk, veldig sjelden fargekombinasjon. :)

Men :popcorn:

Skrevet

Bamse er en newfoundlandshund, 4mnd og snart 30kg.

verdens nydeligste hund i mine øyne :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Er trist når dere ikke kan legge uuut! :frown:

Survival; Hvilken hund har du da? :popcorn:

Menmen! Å, jeg elsker Newfoundlandere! De har en så flott væremåte, ihvertfall de jeg har møtt :rodmer:

Gjest Survival
Skrevet

Bichon Havanais :)

Jeg elsker også nuffer! Skal helt klart ha en nuffe når jeg får et større hus etter hvert.

Skrevet

Å, de er jo så nydelige! Jeg har møtt en slik, for ikke så lenge siden. Og til tross for at de er selskapshunder, så er det den morsomste og mest lærevillige hunden jeg har møtt, tror jeg! :rodmer: De er vel ikke fullt så mange av i Norge, kanskje?

Jeg skal definitivt ha en(gjerne flere) mastiffer jeg! Trenger bare plass, og tiden til dem! Skulle gjerne hatt en hund av hver rase, elsker alle og en hver :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Valpetida har ikke sjarmert meg veldig da :P

Mye styr med pels stell og en valp som vil bite i alt han ser, og syns det er kjempe gøy å leke med ungene men ikke skjønner at han er litt for vill og hardhendt til tider. Men jøsseland, for en glede han er å se på når han løper i skogen, hvor sjarmerende han er når han legger hode sitt i fanget mitt, knne skrevet side opp og ned om han altså, er ordentlig forelska i han.

men valpetid er hat/elsk :P

(misforstå meg rett)

Gjest Survival
Skrevet

Å, de er jo så nydelige! Jeg har møtt en slik, for ikke så lenge siden. Og til tross for at de er selskapshunder, så er det den morsomste og mest lærevillige hunden jeg har møtt, tror jeg! :rodmer: De er vel ikke fullt så mange av i Norge, kanskje?

Ja det har du helt rett i :) Burde egentlig hatt en annen beskrivelse enn "selskapshund" for det er mye negativitet knyttet til det ordet. Men Havanaisen er som en stor hund i en liten hund. Helt fantastisk. Jeg ville i utgangspunktet ikke ha en liten hund, men da jeg møtte rasen ble jeg sjarmert i senk. Og har ikke angret ett eneste sekund!

Nei, det er ikke så mange av dem i Norge. Husker ikke helt det nøyaktige tallet, men det er langt færre som er renraset enn blanding av Havanais + noe annet. Rasen begynner jo å bli veldig populær nå for tiden i Norge, og da blir den dessverre avlet med hunder som ikke er av samme rase. Men rasen er veldig utbredt i USA :)

Skrevet

Cherioo21; Jeg er helt enig i at valpetiden er hat/elsk! Men, det er så absolutt verdt alt som blitt bitt i stykker og tisset på altså :rodmer:

Survival; Jeg synes det er trist mange som prøver å selge valper som renraset, pga hannen er renraset, og tispa er en annen rase(renraset) :snurt: Men er jo veldig mange fine blandingshunder da, selv om jeg ikke er så veldig fornøyd med alle valpene som blir født i landet. Er så mange som ikke er noe flinke med verken hund, og i allefall ikke oppdrett(snakker ikke om alle som driver oppdrett da, selvfølgelig)

Men ja, enkelte hunder er bare direkte å smelte for, må si at både Newfoundland og Havanais, er det altså :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...