Gå til innhold

Tre Nøtter til Askepott


Gjest Ingrid

Anbefalte innlegg

Tre nøtter til Askepott er noe jeg og veldig mange andre må få med seg hver julaften.

Alle i huset setter seg godt til rette kl. 11, klare for ett av årets høydepunkt.

Men, noe som er svært viktig for meg er å ikke ha sett eller hørt noe fra filmen siden sist jul.

I dag var det noen som skulle være litt morsome og sette på sangen fra filmen. :nei: Jeg heiv på meg headsettet og skrudde på høy musikk. Dette kunne fort ha ødelagt det som er så spesielt med tre nøtter til Askepott, nemlig forventningen om at den er like fin som i fjor. :hjerte:

Bruker du å se Tre Nøtter til Askepott og er du enig i det jeg har skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Navifairy

Det er ikke julaften om jeg ikke får sett denne filmen! :bond:

Fast tradisjon å sitte i pysj og morgenkåpe, drikke kakao og spise klementiner mens man ser på denne! Blir ikke jul uten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må se den i julen, men jeg tilter ikke hvis noen setter på sangen, nei.

Seconded!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke blitt jul i huset før den filmen har begynt! Sitter hjemme til mor da og koser meg med julestrømpa mens jeg ser på askepott, som jeg sikkert kan ordrett etter å ha sett den hvert år siden jeg var lita :)

Endret av challenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører litt på musikken i ny og ne for å mimre litt og glede meg enda mer til jul, men jeg kan ikke se noe klipp eller selve filmen før på julaften! Jeg kan heller ikke se den i opptak f.eks. en gang til i romjula. Det samme gjelder for Reisen til Julestjernen. Og Johannas jul og Snekker Andersen, men vet ikke helt hvor jeg skulle sett de to ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk julestemning bare jeg leste dette x) haha.. Men nei, det er ikke jul her i hjemmet heller, uten å ha sett den (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 nøtter til Askepott må jeg se ja :) Det har vært fast tradisjon siden jeg var lita, og faste tradisjoner må man holde ved like :) Sitte under dyna, spise julefrokost og kakao, og julestrømpe med masse godteri!! :rodmer: Aww.. som jeg elsker jula! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest juvelia

Enig. tre nøtter til askepott er hellig for meg å skal kun ses på julaften. Jeg er 27 år å skal lage min egen julenissestrømpe å stå opp tidlig julemorgen å se på tv, det kommer jeg til å fortsette med til jeg er 80 år! :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så dum å laste ned filmen på originalspråket. Det ble ikke helt det samme, for å si det sånn..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker den filmen, og musikken er så utrolig nydelig. :rodmer:

Enig med deg, TS, vil aldri se klipp eller høre noe musikk fra den utenom jul! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker askepott godt.. men jeg synes reisen til julestjernen er så utrolig koselig også... og alle disney filmene.. det blir mye tv titting da ja..... ligger bare å koser oss foran tv i fler timer før vi pluttselig får dårlig tid, må hoppe i dusjen og få på oss fin stasen for å dra i selskap! ELSKER JULEN!!! :gave::nissegutt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...