Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #1 Del Skrevet 7. desember 2003 Noen som har tips til hva jeg kan gi? Det skal være til hele familien. Har tenkt på plante eller konfekt, men kanskje noen kan komme på noe mere spennende? Men ikke for spennende heller, og ikke for personlig... Har en del kontakt med dem, de er jo besteforeldrene til jenta mi, men dumt hvis gaven blir for mye også, hvis non skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. desember 2003 #2 Del Skrevet 7. desember 2003 En fin og stor juleeoppsats synes jeg passer godt. Det er det kjøpet jeg ville ha gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 7. desember 2003 #3 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva med en stor juledekrasjon eller en stor eske konfekt.Koslig at du tenker på dine eks svigers og det er det ikke mange som gjør desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 7. desember 2003 #4 Del Skrevet 7. desember 2003 Dersom det er en ny mann i livet ditt, så trå for all del forsiktig. X-svigers er et ømtålig tema for mange. Pass på at han føler seg komfortabel med at du gir julegave til dem, evt hvor mye den skal koste. Syns i alle fall at den bare bør være symbolsk i forhold til hva hans foreldre får til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå