Gå til innhold

Pusen kjeder seg i regnværet!


Xtra_lilje

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt at det var "dakar pusekatten" hvis eieren pælma den ut i regnet mot dens vilje. Om den frivillig gikk ut i regnet og gjorde fra seg eller hva det måtte være, er det jo ikke synd på den. Min går ut og gjør fra seg uansett åssent vær det er, så heldigvis trenger jeg ikke å tenke på sånt :P

Endret av MissMas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Jeg hadde tenkt at det var "dakar pusekatten" hvis eieren pælma den ut i regnet mot dens vilje. Om den frivillig gikk ut i regnet og gjorde fra seg eller hva det måtte være, er det jo ikke synd på den. Min går ut og gjør fra seg uansett åssent vær det er, så heldigvis trenger jeg ikke å tenke på sånt :P

Hatt episoder der katten ville ut, så at det regna og snudde i døra. Da vil den jo egentlig ut og da bærer man den ut. Den tåler det. Det er jo ikke sånn at den ikke får komme inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takket være idioter som slipper ut kattunger når de er bare noen uker gamle så sitter jeg her med to hittekatter...

Alle katter bør ha en kasse inne, det kan komme godt med når utekattene deres blir skadet og må holdes inne en periode.

Katten vår ble ikke "sluppet ut", vi hadde bånd på ham til han var såpass gammel at det er normalt å slippe dem ut. Og begge kattene mine er kastrert/sterilisert. Ikke alle er helt vekke når det kommer til kattene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...